Miraculous Ladybug COVID-19 Special OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria 

Miraculous Ladybug COVID-19 Special - specjalny 2-minutowy odcinek wykorzystujący postacie z serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Został on stworzony przez studio ZAG Entertainment i ON Kids & Family, z pomocą UNICEF France i miasta Paryż. Klip ma za zadanie promować zachowania w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19. Filmik ma służyć jako materiał podnoszący świadomość rodzin (w szczególności dzieci) oraz jako narzędzie edukacyjne[1].

Postaci[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Storyboard został stworzony przez Leamlu[2].
  • Na potrzeby odcinka zostały stworzone nowe sceny.
  • Klip był emitowany bezpłatnie od 18 maja 2020 roku na kanale TF1, na stronie myTF1 oraz na młodzieżowej platformie SVOD TFOUMAX. Pojawił się również na kanale Disney Channel i jego sieciach społecznościowych. Miasto Paryż i UNICEF France rozpowszechniały go w sieciach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i Twitter. Odcinek został również przekazany stronie internetowej dla dzieci, aktorom edukacyjnym www.myunicef.fr i Instagramowi UNICEF France[1].
  • Powstała również angielska wersja klipu[3].
  • Na Instagramie Jeremy Zag opublikował grafikę przedstawiającą dwie strony księgi, które mistrz Fu pokazuje super-bohaterom. W poprawionej wersji Biedronka i Czarny Kot posiadają maseczki[4].

Filmy[edytuj | edytuj kod]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też...[edytuj | edytuj kod]