• Ukazał się już jedenasty numer Gazetki Wiki. Można go przeczytać tutaj.
  • Turniej Miraculów 2021 dobiegł końca; wygrała go Drużyna Władcy Ciem. Podsumowanie można znaleźć tutaj.

CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Miraculous Chibi — seria odcinków tworzona w technice Chibi[1]. Premiera serii miała miejsce 31 sierpnia na oficjalnym kanale Miraculous Chibi na YouTube. Tytuły odcinków są w języku francuskim, angielskim, hiszpańskim oraz portugalskim. Odcinki Miraculous Chibi można odnaleźć również na francuskim kanale TFOU.

Są to krótkie filmiki o charakterze komediowym, w których nie wystąpią dialogi.[2] Ujawniono, że odcinki oparte będą na świecie Miraculum, jednak nie będą występowali w nich jedynie super-bohaterowie.

Po emisji 7. odcinka seria została zawieszona z niewiadomych przyczyn.

Opis[]

Miraculous Chibi to trwająca półtora minuty niema, komediowa mini-seria tworzona w technice 2D, inspirowana światowym fenomenem serii telewizyjnej CGI: Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Kiedy nasi bohaterowie nie biorą udziału w misji, Czarny Kot korzysta z każdej okazji, aby spróbować rozkochać w sobie Biedronkę. Ale nie wie, że ona spogląda jedynie na przystojnego Adriena! Czy z pomocą swoich planów uda mu się uwieść Biedronkę, kiedy każdy z nich jest bardziej obiecujący i zabawniejszy od drugiego?

Zapowiedzi[]

Seria po raz pierwszy została zapowiedziana przez Jeremy'ego Zaga. Dnia 5 marca 2017 roku opublikował on na swoim Instagramie grafikę przedstawiającą Biedronkę i Czarnego Kota w wersji chibi[3].

14 marca 2017 roku Jeremy Zag na swoim profilu na Instagramie udostępnił model 3D, który przedstawiał wygląd Biedronki dla tej serii. Był to wstępny projekt super-bohaterki[4].

17 maja 2017 roku odbył się panel Miraculous, na którym twórcy ujawnili jeden z odcinków, który przedstawiony był jeszcze w formie surowych szkiców, na podstawie których powstanie odcinek[5].

31 sierpnia na Instagramie Jeremy Zag udostępnił animowany storyboard z innego odcinka, który przedstawiał Biedronkę piszącą list miłosny oraz Czarnego Kota, który chciał ją obronić przed niebezpieczną rośliną[6]. Storyboard pochodził z odcinka Fleur Fatale.

17 stycznia 2018 roku zostały opublikowane kolorowe rysunki przedstawiające Biedronkę i Czarnego Kota w stylu chibi. Pod zdjęciem można zobaczyć dopisek "Czy jesteście gotowi na Chibiz??!!"[7].

22 stycznia 2018 roku Jeremy Zag udostępnił fragment jednego z odcinków[8]. Urywek pochodził z odcinka Parfum Corsé.

3 maja 2018 roku udostępniono kolejny fragment[9], który pochodził z odcinka Un dîner de haut vol.

24 sierpnia 2018 roku studio ON kids & family udostępniło plakat zapowiadający serię. Zdradzono wówczas, że 31 sierpnia na oficjalnym kanale mini serii zostaną opublikowane 4 premierowe odcinki[10].

Odcinki[]

Nr Tytuł Premiera
1. Un dîner de haut vol 31.08.2018
Kiedy Czarny Kot odnajduje Biedronkę na dachu paryskich domów, postanawia urządzić dla niej romantyczną kolację, która wkrótce okazuje się... niezapomniana! Bon appétit![11]
2. Parfum Corsé 31.08.2018
Czarny Kot próbuje uwieść Biedronkę, używając nowych perfum, którym nie sposób się powstrzymać. Wkrótce zaczyna zdobywać serca... ale nie tej, której chciał![12]
3. Chat Perché 31.08.2018
Czarny Kot postanawia zaprosić Biedronkę na film. Ale jeśli chce, aby super-bohaterka z nim na niego poszła, musi najpierw zdobyć bilety, które uciekły mu z rąk i odlatują w stronę paryskiego nieba...[13]
4. Cher Inconnu 31.08.2018
Czarny Kot dowiaduje się, że Biedronka napisała list miłosny dla swojego ukochanego. Próbuje go odnaleźć, aby odkryć tożsamość tajemniczego nieznajomego, ale wkrótce dowiaduje się, że ciekawość i koty nie idą w parze.[14]
5. Chat Maillerie 7.09.2018
Czarny Kot postanawia podarować Biedronce kotka, mając nadzieję na zdobycie serca super-bohaterki. Jednak okazuje się, że kociak, którego znajduje, nie jest zbyt chętny do współpracy...[15]
6. Fleur Fatale 7.09.2018
Pragnąc dać Adrienowi prezent, Biedronka wyhoduje dla niego specjalny kwiatek. Ale nie zdaje sobie sprawy, że roślina jest mięsożerna... i głodna! Czarny Kot pędzi jej na ratunek![16]
7. Ladybouh 26.10.2018
To Halloween w Paryżu, a Czarny Kot postanowił przestraszyć Biedronkę. Ale super-bohaterka nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa![17]
? NeckRace TBA
Biedronka zaprojektowała naszyjnik dla Adriena, ale przypadkowo upuszcza go i naszyjnik spada. Próbując zaimponować pięknej super-bohaterce, Czarny Kot postanawia go złapać. Jednak kiedy gołąb jako pierwszy kładzie na nim swój dziób, rozpoczyna się epicka bitwa: Kot kontra gołąb![18]

Ciekawostki[]

  • Sugerując się rysunkiem, który opublikował Jeremy Zag, postacie z serii zostały zaprojektowane przez Angie Nasca[3].
  • Początkowo zapowiadano, że seria będzie miała 100 odcinków.
  • Początkowo seria została zapowiedziana na 2017 rok, jednak z niewiadomych przyczyn żaden z odcinków nie został wydany[3].
  • Seria Miraculum: Opowieści z Paryża została wstrzymana, aby twórcy mogli się skupić na serii z Chibi[19].

Galeria[]

Przypisy[]

Zobacz też...[]

Advertisement