FANDOM

 Miraculous Chibi Biedronka Logo Galeria 

Uwaga! Artykuł zawiera nieoryginalne tłumaczenie opisów.

Miraculous Chibi — seria odcinków tworzona w technice Chibi[1]. Premiera serii miała miejsce 31 sierpnia na oficjalnym kanale Miraculous Chibi na YouTube. Tytuły odcinków są w języku francuskim, angielskim, hiszpańskim oraz portugalskim. Odcinki Miraculous Chibi można odnaleźć również na francuskim kanale TFOU.

Są to krótkie filmiki o charakterze komediowym, w których nie wystąpią dialogi.[2] Ujawniono, że odcinki oparte będą na świecie Miraculum, jednak nie będą występowali w nich jedynie super-bohaterowie.

OpisEdytuj

Miraculous Chibi to trwająca półtora minuty niema, komediowa mini-seria tworzona w technice 2D, inspirowana światowym femonemen serii telewizyjnej CG: Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Kiedy nasi bohaterowie nie biorą udziału w misji, Czarny Kot korzysta z każdej okazji, aby spróbować rozkochać w sobie Biedronkę. Ale nie wie, że ona spogląda jedynie na przystojnego Adriena! Czy z pomocą swoich planów uda mu się uwieść Biedronkę, kiedy każdy z nich jest bardziej obiecujący i zabawniejszy od drugiego?

OdcinkiEdytuj

Nr Tytuł Premiera
1 Un dîner de haut vol 31.08.2018
Kiedy Czarny Kot odnajduje Biedronkę na dachu paryskich domów, postanawia urządzić dla niej romantyczną kolację, która wkrótce okazuje się... niezapomniana! Bon appétit![3]
2 Parfum Corsé 31.08.2018
Czarny Kot próbuje uwieść Biedronkę, używając nowych perfum, którym nie sposób się powstrzymać. Wkrótce zaczyna zdobywać serca... ale nie tej, której chciał![4]
3 Chat Perché 31.08.2018
Czarny Kot postanawia zaprosić Biedronkę na film. Ale jeśli chce, aby super-bohaterka z nim na niego poszła, musi najpierw zdobyć bilety, które uciekły mu z rąk i odlatują w stronę paryskiego nieba...[5]
4 Cher Inconnu 31.08.2018
Czarny Kot dowiaduje się, że Biedronka napisała list miłosny dla swojego ukochanego. Próbuje go odnaleźć, aby odkryć tożsamość tajemniczego nieznajomego, ale wkrótce dowiaduje się, że ciekawość i koty nie idą w parze.[6]
5 Chat Maillerie 7.09.2018
Czarny Kot postanawia podarować Biedronce kotka, mając nadzieję na zdobycie serca super-bohaterki. Jednak okazuje się, że kociak, którego znajduje, nie jest zbyt chętny do współpracy...[7]
6 Fleur Fatale 7.09.2018
Pragnąc dać Adrienowi prezent, Biedronka wyhoduje dla niego specjalny kwiatek. Ale nie zdaje sobie sprawy, że roślina jest mięsożerna... i głodna! Czarny Kot pędzi jej na ratunek![8]
7 Ladybouh 26.10.2018
To Halloween w Paryżu, a Czarny Kot postanowił przestraszyć Biedronkę. Ale super-bohaterka nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa![9]
? NeckRace TBA
Biedronka zaprojektowała naszyjnik dla Adriena, ale przypadkowo upuszcza go i naszyjnik spada. Próbując zaimponować pięknej super-bohaterce, Czarny Kot postanawia go złapać. Jednak kiedy gołąb jako pierwszy kładzie na nim swój dziób, rozpoczyna się epicka bitwa: Kot kontra gołąb![10]

CiekawostkiEdytuj

  • Seria po raz pierwszy została zapowiedziana przez Jeremy'ego Zaga 5 marca na jego profilu na Instagramie.[11]
  • Sugerując się rysunkiem, który opublikował Jeremy Zag, seria została zaprojektowana przez Angie Nasca.
  • Jeremy Zag, 14 marca na swoim profilu na Instagramie, udostępnił model 3D, który przedstawiał wygląd Biedronki dla tej serii.[12]
  • Animacja, w wersji surowej, opartej na szkicach, po raz pierwszy została ujawniona na panelu Miraculous, który odbył się 17 maja 2017 roku (5. minuta). [13]
    • Ma zostać stworzonych około 100 odcinków animacji.
  • 31 sierpnia na Instagramie Jeremy Zag udostępnił kolejny odcinek serii.[14]
  • Początkowo seria została zapowiedziana na 2017 rok, jednak z niewiadomych przyczyn żaden z odcinków nie został wydany.
  • 17 stycznia 2018 roku została opublikowana grafika promocyjna serii. Pod zdjęciem można zobaczyć dopisek "Czy jesteście gotowi na Chibiz??!!".[15]
  • 22 stycznia 2018 roku został udostępniony fragment jednego z odcinków.[16]
  • Seria Miraculum: Opowieści z Paryża została wstrzymana, aby twórcy mogli się skupić na serii z Chibi.[17]
  • 3 maja 2018 roku udostępniono kolejny fragment odcinka. [18]

PrzypisyEdytuj

Zobacz też...Edytuj

Pokaż/Ukryj
Odcinki

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieDzień BohaterówStarcie Miraculów

Filmy pełnometrażowe

Ladybug & Cat Noir: AwakeningMiraculous (film)

Inne produkcje

Internetowe serie

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Miraculous Chibi

Inne media

Nieznane produkcje

Biedronka na Halloween

Anulowane produkcje

Gagotor