• Zapraszamy do udziału w konkursie na one-shot!

CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Miraculous Africa — nadchodzący telewizyjny odcinek pełnometrażowy należący do serii Świat Miraculum. Opowiada on o przygodach Marinette i Adriena w Afryce. Będzie on musicalem[1].

Opis[]

TBA

Historia[]

2020[]

Pierwsza wzmianka o filmie została opublikowana 10 listopada, kiedy to opublikowano wizerunek nowej super-bohaterki — Lady Lion[2].

5 grudnia na panelu CCXP zapowiedziano nadchodzący odcinek[3]. W czasie panelu nie zostało ogłoszone, do jakiego miasta wyruszą bohaterowie.

2021[]

4 lutego opublikowano szkic koncepcyjny przedstawiający afrykański krajobraz z rzeźbami lwów[4].

18 kwietnia w czasie webinarium prowadzonego przez Licensing Russia ujawniono, że odcinek planowany jest na jesień 2022 roku[5].

2022[]

Ekipa pracująca nad odcinkiem

Dnia 12-13 maja Jeremy Zag opublikował na Instagramie relację, w której przedstawił nową ekipę. W tle można zobaczyć fragment loga filmu LadyLion, który prezentowano wcześniej na grafikach koncepcyjnych. Z relacji wynika również, że w tworzeniu filmu pomoże Dean Schneider, który przeprowadził się do Republiki Południowej Afryki, gdzie założył azyl dla zwierząt, w którym żyją lwy urodzone w niewoli oraz inne zwierzęta[6].

17 czerwca ujawniono, że na festiwalu w Annecy Zag ogłosiło, że odcinek jest musicalem[7].

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement