Mirażspecjalna umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Lisa. Moc ta została użyta przez Rudą Kitkę oraz Multilisicę.

Opis Edytuj

Ruda Kitka gra na swoim flecie, na którego końcu pojawia się pomarańczowa kula energii. Tam, gdzie ją rzuci, powstaje iluzja. Posiadacz Miraculum sam decyduje o tym, jaką iluzję chce stworzyć. Ponadto iluzja znika, kiedy się jej dotknie lub zostanie wypowiedziana fraza rzeczywistość.

Po wykorzystaniu mocy, poszczególne segmenty na naszyjniku Kitki kolejno znikają co minutę, symbolizując czas, jaki pozostał do końca przemiany.

PrzebiegEdytuj

RenaMiraż

UżycieEdytuj

Sezon 2Edytuj

Odcinek Twórca Iluzja Użycie Obraz
"Sapotiki" Ruda Kitka Park rozrywki Zwabienie Sapotików w wąską uliczkę
Sapotiki (290)
"Syrena" Mięso (steki) Zwabienie panter do furgonetki
Galeria Syrena (48)

Sezon 3Edytuj

Odcinek Twórca Iluzja Użycie Obraz
"Miraculia" Ruda Kitka Biedronka przebrana za Chloé Bourgeois Oszukanie Miraculi, aby Biedronka mogła odzyskać swoje moce
Miraculeur (282)
Miraculia Klony Miraculi Miraculia używa iluzji, aby zmylić swoich wrogów
Miraculeur (359)
"Łowca Kwami" Multilisica Scena, w której Biedronka chwyta Akumę, naprawia obrażenia, a Marinette zwraca jej Miraculum Myszy Multilisica wykorzystała iluzję, aby oszukać Czarnego Kot i przekonać go, że Marinette nie jest Biedronką
Kwamibuster (358)
"Królowa Miraculów" Ruda Kitka Iluzja Rudej Kitki, Pegaza i Króla Małp Oszukanie Biedro-Smoka i Snake Noir, aby uwierzyli, że walczą z prawdziwymi wrogami, dzięki czemu Królu Małp mógł niepostrzeżenie użyć swojej umiejętności, aby unieszkodliwić Biedro-Smoka
Miracle Queen (277)

Ciekawostki Edytuj

  • W przeciwieństwie do Lisicy (zaakumowanej Lili), Ruda Kitka może użyć zdolności iluzji tylko raz.
  • W odcinku Miraculia można zobaczyć, że moc może zostać użyta również na żywych istotach. W odcinku Miraż jest użyty na Biedronce, zmieniając jej wygląd oraz głos, aby bohaterka mogła udawać Chloé.
  • W odcinku Gracz 2.0 Biedronka używa fletu Lisicy, aby stworzyć kopie samej siebie. Podobnie rownież postępuje Gracz 2.0, kiedy przybiera postać Lisicy.
  • W odcinku Łowca Kwami Multimysz łączy Miraculum Myszy z Miraculum Lisa, dzięki czemu może korzystać z obu umiejętności.

Zobacz też...Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.