Mirażspecjalna umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Lisa. Moc ta została użyta przez Rudą Kitkę oraz Multilisicę.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Ruda Kitka gra na swoim flecie, na którego końcu pojawia się pomarańczowa kula energii. Tam, gdzie ją rzuci, powstaje iluzja. Posiadacz Miraculum sam decyduje o tym, jaką iluzję chce stworzyć. Ponadto iluzja znika, kiedy się jej dotknie lub zostanie wypowiedziana fraza rzeczywistość.

Mimo, że umiejętność jest bardzo pomocna i może zmylić przeciwnika, super-bohater musi używać jej mądrze, gdyż po jej wykorzystaniu wraca do swojej normalnej formy po pięciu minutach. Moc można użyć raz na każdą przemianę.

Przebieg[edytuj | edytuj kod]

RenaMiraż.gif

Użycie[edytuj | edytuj kod]

Sezon 2[edytuj | edytuj kod]

Odcinek Twórca Iluzja Użycie Obraz
"Sapotiki" Ruda Kitka Park rozrywki Zwabienie Sapotików w wąską uliczkę
Sapotiki (290).png
"Syrena" Mięso (steki) Zwabienie panter do furgonetki
Galeria Syrena (48).png

Sezon 3[edytuj | edytuj kod]

Odcinek Twórca Iluzja Użycie Obraz
"Miraculia" Ruda Kitka Biedronka przebrana za Chloé Bourgeois Oszukanie Miraculi, aby Biedronka mogła odzyskać swoje moce
Miraculeur (282).png
Miraculia Klony Miraculi Miraculia używa iluzji, aby zmylić swoich wrogów
Miraculeur (359).png
"Łowca Kwami" Multilisica Scena, w której Biedronka chwyta Akumę, naprawia obrażenia, a Marinette zwraca jej Miraculum Myszy Multilisica wykorzystała iluzję, aby oszukać Czarnego Kota i przekonać go, że Marinette nie jest Biedronką
Kwamibuster (358).png
"Królowa Miraculów" Ruda Kitka Iluzja Rudej Kitki, Pegaza i Króla Małp Oszukanie Biedro-Smoka i Snake Noir, aby uwierzyli, że walczą z prawdziwymi wrogami, dzięki czemu Królu Małp mógł niepostrzeżenie użyć swojej umiejętności, aby unieszkodliwić Biedro-Smoka
Miracle Queen (277).png

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W przeciwieństwie do Lisicy (zaakumowanej Lili), Ruda Kitka może użyć zdolności iluzji tylko raz.
  • W odcinku Miraculia można zobaczyć, że moc może zostać użyta również na żywych istotach. W odcinku Miraż jest użyty na Biedronce, zmieniając jej wygląd oraz głos, aby bohaterka mogła udawać Chloé.
  • W odcinku Gracz 2.0 Biedronka używa fletu Lisicy, aby stworzyć kopie samej siebie. Podobnie rownież postępuje Gracz 2.0, kiedy przybiera postać Lisicy.
  • W odcinku Łowca Kwami Multimysz łączy Miraculum Myszy z Miraculum Lisa, dzięki czemu może korzystać z obu umiejętności.

Zobacz też...[edytuj | edytuj kod]

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.