• Zapraszamy do udziału w konkursie na Użytkownika Miesiąca! Informacje na temat majowej edycji można znaleźć tutaj.
  • Kwietniową edycję konkursu na Użytkownika Miesiąca wygrała XxxUżytkownikxxx. Gratulujemy!

CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Mirażspecjalna umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Lisa. Moc ta została użyta przez Rudą Kitkę, Multilisicę, Tajną Kitkę oraz Władcę Ciem.

Opis[]

Posiadacz Miraculum Lisa gra na swoim flecie, na którego końcu pojawia się pomarańczowa kula energii. Tam, gdzie ją rzuci, powstaje iluzja. Posiadacz Miraculum sam decyduje o tym, jaką iluzję chce stworzyć. Ponadto iluzja znika, kiedy się jej dotknie lub zostanie wypowiedziana fraza rzeczywistość. W odcinku Sekretny Gang frazę tą zmieniono na Miraż, zniknij.

Mimo że umiejętność jest bardzo pomocna i może zmylić przeciwnika, super-bohater musi używać jej mądrze, gdyż po jej wykorzystaniu wraca do swojej normalnej formy po pięciu minutach. Moc można użyć raz na każdą przemianę.

Przebieg[]

RenaMiraż.gif

Użycie[]

Sezon 2[]

Odcinek Twórca Iluzja Użycie Obraz
Sapotiki Ruda Kitka Park rozrywki Zwabienie Sapotików w wąską uliczkę.
Sapotiki (290).png
Syrena Mięso (steki) Zwabienie panter do furgonetki.
Galeria Syrena (48).png

Sezon 3[]

Odcinek Twórca Iluzja Użycie Obraz
Miraculia Ruda Kitka Biedronka przebrana za Chloé Bourgeois Oszukanie Miraculii, aby Biedronka mogła odzyskać swoje moce.
Miraculeur (282).png
Miraculia Klony Miraculii Miraculia używa iluzji, aby zmylić swoich wrogów.
Miraculeur (359).png
Łowca Kwami Multilisica Scena schwytania Akumy Oszukanie Czarnego Kota i przekonanie go, że Marinette nie jest Biedronką.
Kwamibuster (358).png
Królowa Miraculów Ruda Kitka Ruda Kitka, Pegaz i Król Małp Oszukanie Biedro-Smoka i Snake Noir, aby uwierzyli, że walczą z prawdziwymi wrogami, dzięki czemu Król Małp mógł niepostrzeżenie użyć swojej super-mocy, aby unieszkodliwić Biedro-Smoka.
Miracle Queen (277).png

Sezon 4[]

Odcinek Twórca Iluzja Użycie Obraz
Sekretny Gang Trixx Marinette Zmylenie Lady Wifi i pomoc Marinette w ucieczce. Efektem ubocznym użycia mocy przez Kwami było to, że Wieża Eiffla zaczęła tańczyć.
Gang of Secrets Galeria (317).png
Ruda Kitka Marinette Skupienie uwagi super-złoczyńców na Marinette i uwolnienie Czarnego Kota.
Pan Gołąb nr 72 Biedronka i Czarny Kot Oszukanie Pana Gołębia, że walczy z prawdziwymi bohaterami, aby nie zostali zmienieni w gołębie.
Optigami Biedronka Zmylenie Władcy Mroku i Królowej Stylu, aby móc uwolnić Marinette.
Optigami Galeria (381).png
Emobańkor Alya Oszukanie Emobańkora, aby ten uwierzył, że Alya jest w łazience, kiedy prawdziwa próbuje się schować i obmyślić plan pokonania Emo-potwora.
Sentibubbler Galeria (232).png
Biedronka i Alya Stworzenie iluzji Biedronki, która ma przybyć do Alyi, aby z nią porozmawiać. W tym samym czasie tworzona jest również iluzja Alyi, która wychodzi z łazienki, aby Emo-potwór i Władca Mroku nie domyślili się, że Alya posiada Miraculum Lisa.
Sentibubbler Galeria (264).png
Sentibubbler Galeria (263).png
Marinette Iluzja Marinette mająca pokazać, że dziewczyna nadal uwięziona jest w bańce, aby ta mogła bezpiecznie się przemienić.
Sentibubbler Galeria (410).png
Łzoczyńca Tajna Kitka Dźwięk do nagrania Dzięki mocy bohaterka podkłada dźwięk do filmiku Nino, aby chłopak dowiedział się, jak przebiegła rozmowa Alyi i Czarnego Kota.
Rocketear Galeria (415).png
Kontratak Władca Ciem Symbole Miraculów i twarz Władcy Ciem Zastraszenie i pokazanie mieszkańcom Paryża, że Władca Ciem posiada większość Miraculów[1].
Strikeback Galeria (579).png

Alternatywne wersje[]

Odcinek Twórca Iluzja Użycie Obraz
Lisica (sezon 1) Lisica Plakat Lisica zmienia plakat na słupie ogłoszeniowym, by ukryć wizerunek Biedronki.
Lisica Galeria (142).png
Meteoryt i latająca Kopia Lisicy Złoczyńca tworzy iluzję lecącego na Luwr meteoru, który zatrzymuje i odrzuca w niebo latająca Lisica, będąca drugą iluzją.
Lisica Galeria (144).png
Kiedy latająca kopia, odrzuca meteor i ląduje na dachu, pozbywa się bezużytecznej już poprzedniej iluzji, by się przedstawić mieszkańcom, jako jedyna prawdziwa obrończyni Paryża. Następnie prowadzi bohaterów w zasadzkę.
Lisica Galeria (154).png
Władca Ciem Iluzja Władcy Ciem jest nieuchwytna ze względu na to, że co chwilę się teleportuje w inne miejsce. Lisica wykorzystuje ją, żeby odwrócić uwagę Czarnego Kota i upewnić się, że nie zobaczy jak grozi Biedronce.
Lisica Galeria (171).png
Kopia Lisicy i pułapka Iluzja lisicy, która próbuje nastraszyć Biedronkę, iluzjami wszelkiego rodzaju rakiet tuż przy jej głowie.
Lisica Galeria (191).png
Zawalenie budynku Lisica, tworzy iluzję zawalającego się budynku, na oczach Biedronki, próbując ją przekonać że ona może zrobić co chce, i zmusić ją do oddania kolczyków.
Lisica Galeria (206).png
Kopia Lisicy Lisica próbuje udowodnić Adrienowi, że naprawdę jest super-bohaterką używając do tego iluzji siebie samej.
Lisica Galeria (228).png
Grupa Lisic Kiedy Biedronka wskakuje do pokoju Adriena, złoczyńca tworzy iluzję tłumu kopii Lisicy.
Lisica Galeria (234).png
Lisica uciekająca z Adrienem Złoczyńca tworzy iluzję samej siebie uciekającej po dachach z Adrienem, żeby zrzucić go z Wieży Eiffla.
Lisica Galeria (236).png
Grupa Lisic Lisica tworzy tłum swoich iluzji na szczycie Wieży Eiffla, by utrudnić bohaterom złapanie prawdziwej.
Lisica Galeria (259).png
Asystura (sezon 2) Scena walki zaakumizowanej Biedronki z Czarnym Kotem Lisica tworzy iluzję walki między Czarnym Kotem a zaakumizowaną Biedronką, która używa Kotaklizmu na nim samym, powodując, że iluzja Kota, zmienia się w pył. Zła Biedronka zdobywa Miraculum Czarnego Kota i mówi do mieszkańców, że Władca Ciem wygrał. Iluzja wywołała strach i zmartwienie wśród mieszkańców Paryża.
Catalyst (155).png
Mayura (sezon 2) Iluzja Szkarłatnego Władcy Lisica tworzy iluzję Szkarłatnego Władcy, który powtarza słowa prawdziwego, by odwrócić uwagę Biedronki i Czarnego Kota, od Szkarłatnych Akum i strzał Mrocznego Amora, lecących w ich stronę.
Mayura (269).png
Miraculia (sezon 3) Miraculia Grupa Miraculii Miraculia przywołuje Miraż swoją tonfą, tworząc grupę iluzji samych siebie, by utrudnić bohaterom złapanie jej Akumy.
Miraculeur (358).png
Gracz 2.0 (sezon 3) Gracz 2.0 w postaci Lisicy Grupa Lisic Gracz, grając jako Lisica, tworzy iluzję kilku Lisic, mających za zadanie utrudnić Biedronce, grającej jako Ilustrachor, pokonanie go.
Gracz2 (250).png
Biedronka z fletem Lisicy Grupa Biedronek Biedronka używa Mirażu Lisicy, by stworzyć hordę iluzji samych siebie i używa ich do odwrócenia i zmylenia Gracza 2.0.
Gracz2 (331).png

Ciekawostki[]

  • W przeciwieństwie do Lisicy (zakumizowanej Lili Rossi), Ruda Kitka może użyć zdolności iluzji tylko raz.
  • W odcinku Miraculia można zobaczyć, że moc może zostać użyta również na żywych istotach. W odcinku Miraż jest użyty na Biedronce, zmieniając jej wygląd oraz głos, aby bohaterka mogła udawać Chloé.
  • W odcinku Łowca Kwami Multimysz łączy Miraculum Myszy z Miraculum Lisa, dzięki czemu może korzystać z obu umiejętności.
  • W odcinku Łzoczyńca Tajna Kitka użyła frazy Iluzja, by przywołać moc.

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement