CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Mirażspecjalna umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Lisa. Moc ta została użyta przez Rudą Kitkę oraz Multilisicę.

Opis[]

Ruda Kitka gra na swoim flecie, na którego końcu pojawia się pomarańczowa kula energii. Tam, gdzie ją rzuci, powstaje iluzja. Posiadacz Miraculum sam decyduje o tym, jaką iluzję chce stworzyć. Ponadto iluzja znika, kiedy się jej dotknie lub zostanie wypowiedziana fraza rzeczywistość. W odcinku Sekretny Gang frazę tą zmieniono na Miraż, zniknij.

Mimo, że umiejętność jest bardzo pomocna i może zmylić przeciwnika, super-bohater musi używać jej mądrze, gdyż po jej wykorzystaniu wraca do swojej normalnej formy po pięciu minutach. Moc można użyć raz na każdą przemianę.

Przebieg[]

RenaMiraż.gif

Użycie[]

Sezon 2[]

Odcinek Twórca Iluzja Użycie Obraz
Sapotiki Ruda Kitka Park rozrywki Zwabienie Sapotików w wąską uliczkę.
Sapotiki (290).png
Syrena Mięso (steki) Zwabienie panter do furgonetki.
Galeria Syrena (48).png

Sezon 3[]

Odcinek Twórca Iluzja Użycie Obraz
Miraculia Ruda Kitka Biedronka przebrana za Chloé Bourgeois Oszukanie Miraculii, aby Biedronka mogła odzyskać swoje moce.
Miraculeur (282).png
Miraculia Klony Miraculii Miraculia używa iluzji, aby zmylić swoich wrogów.
Miraculeur (359).png
Łowca Kwami Multilisica Scena schwytania Akumy Multilisica wykorzystała iluzję, aby oszukać Czarnego Kota i przekonać go, że Marinette nie jest Biedronką.
Kwamibuster (358).png
Królowa Miraculów Ruda Kitka Iluzja Rudej Kitki, Pegaza i Króla Małp Oszukanie Biedro-Smoka i Snake Noir, aby uwierzyli, że walczą z prawdziwymi wrogami, dzięki czemu Król Małp mógł niepostrzeżenie użyć swojej super-mocy, aby unieszkodliwić Biedro-Smoka.
Miracle Queen (277).png

Sezon 4[]

Odcinek Twórca Iluzja Użycie Obraz
Sekretny Gang Trixx Iluzja Marinette Trixx tworzy iluzję Marinette, aby zmylić Lady Wifi i pomóc dziewczynie. Efektem ubocznym użycia mocy przez Kwami było to, że Wieża Eiffla zaczęła tańczyć.
Gang of Secrets Galeria (317).png
Ruda Kitka Iluzja Marinette Ruda Kitka tworzy iluzję Marinette, aby skupić na niej uwagę super-złoczyńców i uwolnić Czarnego Kota.
Pan Gołąb nr 72 Iluzja Biedronki i Czarnego Kota Ruda Kitka tworzy iluzję Biedronki i Czarnego Kota, aby oszukać Pana Gołębia.
Optigami Iluzja Biedronki Ruda Kitka tworzy iluzję Biedronki, aby zmylić przeciwnika i móc uwolnić Marinette.
Miraż - optygami.png
Emobańkor Iluzja Alyi Oszukanie Emobańkora, aby ten uwierzył, że Alya jest w łazience, kiedy prawdziwa próbuje się schować i obmyślić plan pokonania Emo-potwora.
Miraż-Sentibubbler1.png
Iluzja Biedronki i Alyi Stworzenie iluzji Biedronki, która ma przybyć do Alyi, aby z nią porozmawiać. W tym samym czasie tworzona jest również iluzja Alyi, która wychodzi z łazienki, aby Emo-potwór i Władca Mroku nie domyślili się, że Alya posiada Miraculum Lisa.
Miraż-Sentibubbler2.png
Miraż-Sentibubbler3.png
Iluzja Marinette Iluzja Marinette mająca pokazać, że dziewczyna nadal uwięziona jest w bańce, aby ta mogła bezpiecznie się przemienić.
Miraż-Sentibubbler4.png
Łzoczyńca Tajna Kitka Dźwięk do nagrania Dzięki mocy bohaterka podkłada dźwięk do filmiku Nino, aby chłopak dowiedział się, jak przebiegła rozmowa Alyi i Czarnego Kota.

Ciekawostki[]

  • W serialu można zobaczyć kilka przykładów użycia mocy przez kogoś innego niż posiadacza Miraculum. W odcinku Lisica posiada takie same umiejętności, podszywając się pod właścicielkę Miraculum Lisa. W odcinku Miraculia tytułowy złoczyńca kradnie umiejętność Rudej Kitki. W odcinku Gracz 2.0 Lisica (postać w grze) oraz Biedronka (mają flet) mogą korzystać z mocy iluzji.
  • W przeciwieństwie do Lisicy (zaakumowanej Lili), Ruda Kitka może użyć zdolności iluzji tylko raz.
  • W odcinku Miraculia można zobaczyć, że moc może zostać użyta również na żywych istotach. W odcinku Miraż jest użyty na Biedronce, zmieniając jej wygląd oraz głos, aby bohaterka mogła udawać Chloé.
  • W odcinku Łowca Kwami Multimysz łączy Miraculum Myszy z Miraculum Lisa, dzięki czemu może korzystać z obu umiejętności.
  • W odcinku Łzoczyńca Tajna Kitka użyła frazy Iluzja, by przywołać moc.

Zobacz też…[]

Advertisement