• Ukazał się już jedenasty numer Gazetki Wiki. Można go przeczytać tutaj.
  • Turniej Miraculów 2021 dobiegł końca; wygrała go Drużyna Władcy Ciem. Podsumowanie można znaleźć tutaj.

CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Mike Rochip OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria 

Po co uciekać, skoro mogę wreszcie się zemścić i wyeliminować ukochane dzieci amerykańskich super-bohaterów!

Mike Rochip, znany jako Techno-Pirat – złoczyńca pochodzący ze Stanów Zjednoczonych. Zostaje on zaakumowany i zmienia się w Techno-Plagiatora, aby odwrócić uwagę super-bohaterów i dać Władcy Ciem możliwość na zdobycie Miraculum Orła, które jest połączone z Kwami o imieniu Liiri. Później zostaje zaakumowany po raz kolejny, łącząc swoje moce ze zdobytym Miraculum. Debiutuje w filmie Miraculous: Zjednoczeni Herosi w Nowym Jorku.

Osobowość[]

Normalnie[]

Celem Techno-Pirata jest pozyskanie interesującej go technologii. Nie dba on o bezpieczeństwo innych osób, biorąc to, czego chce. Można ujrzeć w filmie, kiedy celem mężczyzny staje się lecący nad chmurami samolot, kiedy chce wykraść jeden z silników, powodując awarię maszyny.

Techno-Plagiator/Mirato-Pirat[]

Jako zaakumowany super-złoczyńca staje się całkowicie poddany Władcy Ciem. Nie stroni on od walki oraz kradzieży, atakując super-bohaterów znajdujących się w muzeum. Jest on groźny oraz bezwzględny. Jest w stanie poświęcić wiele istnień, aby zmusić Biedronkę oraz Czarnego Kota do oddania Miraculi. W czasie działania wykorzystuje plan, dzięki któremu może zaatakować nowojorskich bohaterów oraz ich unieszkodliwić.

Wygląd[]

Normalnie[]

Techno-Pirat to mężczyzna o ciemnobrązowych oczach oraz niebieskiej skórze, na której można dostrzec ciemnoniebieskie znaki podobne do obwodów drukowanych, znajdujących się w płytkach umieszczanych w maszynach. Jego włosy są koloru niebieskiego, ułożone w irokeza, a włosy po bokach głowy są wygolone.

Jest on ubrany w pomarańczowy więzienny kombinezon zapinanym na zamek błyskawiczny z krótkim rękawkiem. Z tyłu kostiumu oraz z przody, na prawej piersi, znajduje się numer więźnia - 7239. Pod spodem nosi białą koszulkę. Na rękach ma zniszczone kajdany.

Techno-Plagiator[]

Wygląd Techno-Plagiator nie zmienia się aż tak bardzo i jest zbliżony do jego cywilnej postaci. Skóra złoczyńcy zmienia swoją barwę na granatową, a włosy oraz widoczne na skórze znaki na jaskrawo błękitny. Jego tęczówki są koloru białego, natomiast twardówka - czarnego.

Super-złoczyńca ubrany jest w biały, jednoczęściowy kostium z krótkim rękawkiem, podobny do tego, który nosił jako Mike. Posiada on granatowy, zabudowany, metalowy napierśnik z błękitnymi akcentami oraz kajdany w tym samym kolorze, które zakrywają całe jego dłonie. Na piersi widnieje numer, jaki przydzielono mu w więzieniu, 7239. Z jego pleców dodatkowo wyrastają cztery granatowe, mechaniczne ramiona z błękitnymi akcentami, dzięki którym może pochłaniać i kopiować technologię.

Mirato-Pirat[]

Wygląd Mirato-Pirata nie zmienia się aż tak bardzo i jest zbliżony do jego cywilnej postaci. Jego oczy są koloru brązowego. Skóra złoczyńcy zmienia swój kolor przybierając ciemnobrązową barwę z jasnobrązowymi znakami. Włosy oraz brwi są koloru białego. Na czole mężczyzny można ujrzeć żółty orli dziób.

Mirato-Pirat ubrany jest w ciemnobrązowy, jednoczęściowy kostium z krótkim rękawkiem, na co zakłada masywny napierśnik w kilku odcieniach brązu, na przedzie którego widnieje uproszczony wizerunek orła. Na nadgarstkach nosi brązowe, masywne kajdany, a z jego pleców wyrastają duże skrzydła, dzięki którym może latać. Na szyi można ujrzeć Miraculum Orła.

Umiejętności[]

Jako Techno-Pirat posiada bardzo dużą siłę, co można zobaczyć w sytuacji, kiedy jest w stanie unieść ciężar turbiny samolotu. Posiada on również umiejętności na wzór technopatii, ponieważ był w stanie wyłączyć systemy sterowania umieszczone w samolocie.

Techno-Plagiator posiada moc, dzięki której może kraść oraz kopiować różnego rodzaju technologie oraz bronie, kiedy dotknie swojego celu. Steruje również mechanicznymi ramionami umieszczonymi na jego plecach.

Jako Mirato-Pirat jego moce zostają wzmocnione przez Miraculum Orła, dzięki czemu zyskuje takie same moce, jak posiadacze biżuterii – Wyzwolenie. Jego super-umiejętność pozwala na uwolnienie danej osoby od dotychczasowych ograniczeń. Posiada również skrzydła, dzięki którym może latać.

Relacje[]

Super-bohaterowie[]

Mike nienawidzi super-bohaterów i walczy z nimi. Jego przeciwnikami są: Majestia, Rycerz Sowa, Wróbel, Super Gynolina, Portier, Victoria, Snowflake, Hurricane, Sting, Mercury, Agent Red, Agent Blue, Agent Yellow oraz Thorn. Jeszcze przed zaakumowaniem chciał ukraść turbinę samolotu, przez co musiał zmierzyć się z super-bohaterami z Nowego Jorku. Po zaakumowaniu wyznaje, że chce zemścić się na dorosłych bohaterach i może tego dokonać dzięki wyeliminowaniu ich dzieci, czyli Wróbla i Super Gynoliny. Walczy on również z Biedronką i Czarnym Kotem, którzy starają się go powstrzymać.

Występowania[]

Świat Miraculum
1. Miraculous New York: Pojawia się 2. Miraculous Shanghai: Nieobecny/a

Ciekawostki[]

  • Jest pierwszym złoczyńcą, którego moce po zaakumowaniu zostały dodatkowo wzmocnione Miraculum.
  • Techno-Plagiator, ze względu na mechaniczne ramiona, prawdopodobnie nawiązuje do Doktora Octopusa z uniwersum Marvela.

Zobacz też...[]

Advertisement