Mike Rochip OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria 

Po co uciekać, skoro mogę wreszcie się zemścić i wyeliminować ukochane dzieci amerykańskich super-bohaterów!

Mike Rochip, znany jako Techno-Pirat - super-złoczyńca pochodzący ze Stanów Zjednoczonych. Zostaje on zaakumowany i zmienia się w Techno-Plagiatora, aby odwrócić uwagę super-bohaterów i dać Władcy Ciem możliwość na zdobycie Miraculum Orła, które jest połączone z Kwami o imieniu Liiri. Później zostaje zaakumowany po raz kolejny, łącząc swoje moce ze zdobytym Miraculum. Debiutuje w filmie Miraculous: Zjednoczeni Herosi w Nowym Jorku.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Normalnie[edytuj | edytuj kod]

Celem Techno-Pirata jest pozyskanie interesującej go technologii. Nie dba on o bezpieczeństwo innych osób, biorąc to, czego chce. Można ujrzeć w filmie, kiedy celem mężczyzny staje się lecący nad chmurami samolot, kiedy chce wykraść jeden z silników, powodując awarię maszyny.

Techno-Plagiator/Mirato-Pirat[edytuj | edytuj kod]

Jako zaakumowany super-złoczyńca staje się całkowicie poddany Władcy Ciem. Nie stroni on od walki oraz kradzieży, atakując super-bohaterów znajdujących się w muzeum. Jest on groźny oraz bezwzględny. Jest w stanie poświęcić wiele istnień, aby zmusić Biedronkę oraz Czarnego Kota do oddania Miraculi. W czasie działania wykorzystuje plan, dzięki któremu może zaatakować nowojorskich bohaterów oraz ich unieszkodliwić.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Normalnie[edytuj | edytuj kod]

Techno-Pirat to mężczyzna o ciemnobrązowych oczach oraz niebieskiej skórze, na której można dostrzec ciemnoniebieskie znaki podobne do obwodów drukowanych, znajdujących się w płytkach umieszczanych w maszynach. Jego włosy są koloru niebieskiego, ułożone w irokeza, a włosy po bokach głowy są wygolone.

Jest on ubrany w pomarańczowy więzienny kombinezon zapinanym na zamek błyskawiczny z krótkim rękawkiem. Z tyłu kostiumu oraz z przody, na prawej piersi, znajduje się numer więźnia - 7239. Pod spodem nosi białą koszulkę. Na rękach ma zniszczone kajdany.

Techno-Plagiator[edytuj | edytuj kod]

Wygląd Techno-Plagiator nie zmienia się aż tak bardzo i jest zbliżony do jego cywilnej postaci. Skóra złoczyńcy zmienia swoją barwę na granatową, a włosy oraz widoczne na skórze znaki na jaskrawo błękitny. Jego tęczówki są koloru białego, natomiast twardówka - czarnego.

Super-złoczyńca ubrany jest w biały, jednoczęściowy kostium z krótkim rękawkiem, podobny do tego, który nosił jako Mike. Posiada on granatowy, zabudowany, metalowy napierśnik z błękitnymi akcentami oraz kajdany w tym samym kolorze, które zakrywają całe jego dłonie. Na piersi widnieje numer, jaki przydzielono mu w więzieniu, 7239. Z jego pleców dodatkowo wyrastają cztery granatowe, mechaniczne ramiona z błękitnymi akcentami, dzięki którym może pochłaniać i kopiować technologię.

Mirato-Pirat[edytuj | edytuj kod]

Wygląd Mirato-Pirata nie zmienia się aż tak bardzo i jest zbliżony do jego cywilnej postaci. Jego oczy są koloru brązowego. Skóra złoczyńcy zmienia swój kolor przybierając ciemnobrązową barwę z jasnobrązowymi znakami. Włosy oraz brwi są koloru białego. Na czole mężczyzny można ujrzeć żółty orli dziób.

Mirato-Pirat ubrany jest w ciemnobrązowy, jednoczęściowy kostium z krótkim rękawkiem, na co zakłada masywny napierśnik w kilku odcieniach brązu, na przedzie którego widnieje uproszczony wizerunek orła. Na nadgarstkach nosi brązowe, masywne kajdany, a z jego pleców wyrastają duże skrzydła, dzięki którym może latać. Na szyi można ujrzeć Miraculum Orła.

Występowania[edytuj | edytuj kod]

Filmy i odcinki pełnometrażowe
1. Miraculous New York: Pojawia się 3. Ladybug & Cat Noir: Awakening: Nieobecny/a
2. Miraculous Shanghai: Nieobecny/a 4. Miraculous: Nieobecny/a

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Jest pierwszym złoczyńcą, którego moce po zaakumowaniu zostały dodatkowo wzmocnione Miraculum.
  • Techno-Plagiator, ze względu na mechaniczne ramiona, prawdopodobnie nawiązuje do Doktora Octopusa z uniwersum Marvela.

Zobacz też...[edytuj | edytuj kod]