CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Mercury OficjalneLogoMiraculum (6).png Mercury 

Mercury – postać ze starej, nieużytej koncepcji serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Należy do drużyny o nazwie Quantic Kids (co można przetłumaczyć jako Niezwykłe Dzieciaki), do której należą także Félix, Kid Mime, Melodie, Sparrow i Marinette.

Wygląd[]

Normalnie[]

Chłopak jest ciemnoskóry, ma czarne włosy i zielone oczy.

Jest ubrany w zielono-białą bluzę z kapturem, czapkę tego samego koloru, co bluza, brązowe spodnie i buty. Na szyi można zauważyć pomarańczowe słuchawki.

Mercury[]

Jako super-bohater jest ubrany w biało-niebieski kombinezon, który pozwala mu bardzo szybko biegać. Wokół niego święcą się biało-błękitne błyskawice.

Umiejętności[]

Według koncepcji, Mercury pod postacią super-bohatera ma umiejętność bardzo szybkiego biegania.

Wystąpienia[]

Ciekawostki[]

  • Jedno ze zdjęć Mercury'ego nadal występuje w grze pod tytułem Super Lady Luck, gdzie znajdują się także inne koncepcje postaci.
  • Wyglądem przypomina Nino. Można zauważyć ich charakterystyczne cechy - ciemną skórę, kolor oczu, a także słuchawki zawieszone na szyi.
  • Podobnie jak pozostali członkowie Quantic Kids nie posiadał Kwami.
  • Pomysł na postać został wykorzystany w filmie Miraculous: Zjednoczeni Herosi w Nowym Jorku.

Galeria[]

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement