FANDOM

 Mayura Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Transkrypt Władca Ciem Ikona Błędy w animacji LogoPaw Za kulisami 
Władco Ciem, jestem Mayura. Stanąłeś pod ścianą, nękany bezdenną rozpaczą. Ja Ci pomogę. Niech twoja rozpacz przemieni się w potężną ochronę.
Mayura

Mayura – dwudziesty piąty odcinek 2 sezonu i pięćdziesiąty drugi odcinek serialu ogółem. Druga część odcinka specjalnego Dzień Bohaterów.

OpisEdytuj

Biedronka i Czarny Kot walczą twarzą w twarz z ich najbardziej przerażającymi przeciwnikami, gdy Władca Ciem realizuje swój złowieszczy plan dzięki jego zaakumowanej asystentce.[1]

StreszczenieEdytuj

Mayura (2)
Królowa Wizji ogłasza zwycięstwo Władcy Ciem, a święto na cześć bohaterów staje się od teraz Dniem Złoczyńców. Wszyscy ludzie są przerażeni tym, że super-złoczyńcy przejmują miasto. Władca Ciem nakazuje super-bohaterom, aby oddali swoje Miracula, w przeciwnym razie miasto i mieszkańców Paryża czeka zguba. W tym czasie drużyna bohaterów obserwuje swojego wroga z bezpiecznej odległości, obserwując jego poczynania. Czarny Kot motywuje swoją partnerkę, że i tym razem będą w stanie pokonać super-złoczyńców, zwłaszcza, że mają u swojego boku innych posiadaczy Miraculi. Super-bohaterowie sprzeciwiają się słowom Władcy Ciem ogłaszając, że to właśnie on będzie musiał oddać swoje Miraculum. Złoczyńca nie przejmuje się słowami bohaterami, przyjmując wyzwanie do walki, wysyłając swoich podwładnych.
Mayura (33)
Super-bohaterowie również zmierzają w stronę swoich przeciwników. Biedronka przypomina, że ich celem jest Władca Ciem i to na nim powinni się skupić. Zanim jednak bohaterowie dotrą do Władcy Ciem, muszą się zmierzyć z drużyną super-złoczyńców. Dzięki współpracy mogą pokonać złoczyńców, niszcząc ich zaakumowane przedmioty, dzięki czemu każdy z nich powraca do swojej cywilnej formy. Jak się okazuje wszystko to jest częścią planu Władcy Ciem oraz Asystury. Zgodnie z rozkazem swojego pana, Mroczny Amor obserwuje burmistrza miasta, który wygłasza przemówienie w telewizji. Po telefonie Audrey ucieka w popłochu na dach hotelu, gdzie czeka na niego przygotowany helikopter. Mroczny Amor podejmuje atak, zmieniając André, Audrey oraz lokaja w złoczyńców.

Mayura (109)
Super-bohaterowie nadal toczą walkę z super-złoczyńcami. Wspólnymi siłami udaje im się pokonać kolejnych złoczyńców. Biedronka nie zamierza się poddać. Używając Szczęśliwego Trafu znajduje rozwiązanie prosząc, aby jej towarzysze się przygotowali. Mroczny Amor wykorzystuje nieuwagę bohaterów, trafiając strzałami w uratowane osoby. Ku jej zdziwieniu każdy z nich po raz kolejny zmienia się w super-złoczyńcę. Nie spodziewając się takiego zwrotu akcji, bohaterowie po raz kolejny muszą walczyć z podwładnymi Władcy Ciem. Pomiędzy nimi pojawiają się Akumy, na które muszą uważać. Ruda Kitka postanawia uratować swojego ukochanego, Pancernika, osłaniając go przed strzałą Mrocznego Amora. Biedronka, Pancernik i Królowa Pszczół robią co w ich mocy, aby pomóc swojej towarzyszce i uchronić ją od zaakumowania.
Mayura (152)
W tym samym momencie zjawiają się również Dyktatyran, Królowa Stylu oraz Miś Goryczek, którzy chcą ukarać swoją córkę za nieposłuszeństwo. Ruda Kitka uwalnia się z uścisku Pancernika pozwalając, aby w jej Miraculum wniknęła Akuma i zmieniła ją w super-złoczyńcę. Zrezygnowany Pancernik pozwala, aby zawładnął nim smutek, co pozwala Akumie zmienić go w złoczyńcę. Królowa Pszczół próbuje walczyć, jednak zatrzymana przez Misia Goryczka, zostaje trafiona strzałą Mrocznego Amora, co pozwala Akumie na wniknięcie w Miraculum. Biedronka i Czarny Kot pozostają sami na polu bitwy, nie wiedząc co powinni zrobić. Biedronka wpada na pomysł, aby uciec z pomocą Kotaklizmu.

Mayura (197)
Biedronka i Czarny Kot ukrywają się tunelach podziemnej kanalizacji, aby móc się bezpiecznie przemienić i nakarmić kwami. Władca Ciem rozkazuje swoim podwładnym, aby wytropili bohaterów. W tym czasie Marinette i Adrien ukrywają się po obu stronach ścianki, jednocześnie dyskutując o dalszych planach. Odkryci przez złoczyńców muszą uciekać, dokonując transformacji Aqua. Ich droga ucieczki zostaje odcięta przez Syrenę oraz Pantermana. Zmuszeni do walki, udaje im się pokonać obu złoczyńców i wydostać na powierzchnię. Uwalniając się z kolejnej pułapki zastawionej przez Mrożyciela, Biedronka pokonuje go i uwalnia zgromadzone Akumy, aby mieszkańcy odzyskali wiarę w swoich bohaterów. Jednak ich przygoda się nie kończy, ponieważ znowu muszą uciekać przed armią super-złoczyńców. Na swojej drodze trafiają na barykadę. Mieszkańcy Paryża stają do walki ze złoczyńcami, aby ich unieruchomić oraz pomóc Biedronce i Czarnemu Kot. Władca Ciem i Asystura kontynuują ostatnią fazę swojego planu.
Mayura (269)
Biedronce i Czarnemu Kotu udaje się przedostać do Władcy Ciem, nakazując mu oddanie Miraculum. Jak się okazuje, Władca Ciem to jedynie iluzja stworzona przez Lisicę, która miała przyciągnąć Biedronkę i Czarnego Kota w pułapkę. Biedronka dzięki odbiciu w pudełku odkrywa zasadzkę. Bohaterowie stają do walki ze swoim zaprzysiężonym wrogiem, ostatecznie niszcząc jego laskę i pozbawiając mocy. Asystura postanawia działać, zabierając ze sobą Miraculum Pawia. Władca Ciem się nie poddaje, podejmując dalszą walkę. Na pomoc Biedronce i Czarnemu Kotu przybywają inni super-bohaterowie, zamykając Władcę Ciem w pułapce bez wyjścia.

Mayura (319)
Nathalie zmienia się za pomocą Miraculum Pawia. Aby pomóc Władcy Ciem, wysyła do niego piórko, aby wyczarować Emo-potwora, który pomoże w ucieczce. Stwór wykorzystuje swoje silne skrzydła, aby usunąć żyłkę Jo-jo oraz zająć na jakiś czas super-bohaterów, po czym znika. Królowa Pszczół zauważa, że w czasie zamieszania Władca Ciem uciekł. Ukrywają się mężczyzna powraca do swojej cywilnej formy. Nie mając wiele czasu, Biedronka przywraca Paryż do poprzedniego stanu, a Miraculum zostaje zwrócone mistrzowi Fu. Po powrocie do posiadłości Gabriel ostrzega Nathalie, że nie powinna używać Miraculum Pawia, ponieważ jest to zbyt niebezpieczne. W końcu dziękuje jej za pomoc.

Mayura (357)
Klasa Marinette spędza wspólnie czas w parku, co z okna swojego pokoju obserwuje niezadowolona Lila. Alya po kolei zajmuje wszystkie miejsca obok Nino proponując, aby Adrien usiadł obok Marinette. Po chwili chłopak dostaje wiadomość od ojca, w której przypomina o organizowanej gali. Adrien chwali Marinette za to, że każdemu pomaga, po czym odchodzi. Dziewczyna zatrzymuje go. Nie wiedząc co powiedzieć, całuje Adriena w policzek i dziękuje za ciepłe słowa.

PostacieEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Pozostali bohaterowieEdytuj

Ciekawostki Edytuj

Odcinek onlineEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. https://www.netflix.com/title/80164216
  2. https://programmes.rts.ch/#/schedules/2018-11-03
  3. https://www.youtube.com/watch?v=-xfCam7hFzI
  4. https://www.youtube.com/watch?v=8h5dLw6PH7c

Zobacz też...Edytuj