Strony powiązane z artykułem:
Max Kanté Biedronka Logo Kreacje Czarny Kot Logo Galeria Władca Ciem Ikona Max (webisod) 

Jasne, ze się przyjaźnimy. Na 100%, uwierz mi. Ale na 98,2% nauczyciele nie są gotowi na takie nowe technologie.
— Max; Robotus

Max Kanté – jest uczniem paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont. Jego najlepszym przyjacielem jest Kim Chiên Lê.

W odcinkach Gracz oraz Gracz 2.0 staje się kolejną ofiarą Władcy Ciem zmieniając się w super-złoczyńcę.

W odcinku Rakieta otrzymuje Miraculum Konia, dzięki czemu może zmienić się w super-bohatera - Pegaza.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Max jest zapalonym graczem oraz fanem technologii.[2] Chłopak jest pomocny i miły, ale nie potrafi przegrywać - ciężko znosi porażki. Uważa to za niesprawiedliwe, że został pokonany przez Adriena oraz Marinette. Max jest mądry i inteligentny, zwłaszcza z dziedzin matematycznych. W odcinku Mroczny Amor pomaga swojemu przyjacielowi, aby na czas dotarł na Pont des Arts. Bardzo często prezentuje swoją wiedzę, wyjaśniając wiele zjawisk w bardzo szczegółowy sposób.

PegazEdytuj

Pegaz jest bardzo odważny oraz pomocny. Chociaż początkowy nie jest pewny, czy powinien przyjąć Miraculum, w końcu zgadza się pomóc super-bohaterom, aby pomóc innym pasażerom oraz uratować swoją matkę. W odcinku Imprezowicz bez wahania przemienia się w super-bohatera i staje do walki ze złoczyńcą, kiedy tylko dostrzega podarowane mu Miraculum przez mistrza Fu.

GraczEdytuj

Jako czarny charakter,chce za wszelką cenę wygrać. Atakuje ludzi w celu zdobycia punktów, aby zwiększyć swój poziom i rozbudować zbroję. Pragnie zemścić się na Marinette za to, że pokonała go w grze. Stosuje zasady gry w rzeczywistym świecie, aby łatwiej wygrać.

Cele Gracza 2.0 są inne niż wcześniej. Ponieważ nikt z jego znajomych nie chciał z nim grać w nową grę, Gracz 2.0 stworzył własną "twierdzę", w której stworzył pole gry. Do gry zaprasza również Biedronkę i Czarnego Kota, zmuszając ich do przejścia gry i walki z nim, jako ostatnim bossem. Jest bardzo nakręcony na zabawę, chociaż z góry patrzy na swoich przeciwników i jest bardzo pewny swojej wygranej. Kiedy zostaje pokonany, przyznaje się do porażki i nie protestuje.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Max jest niskiego wzrostu i ciemnej karnacji. Jego oczy są koloru brązowego, natomiast ciemnobrązowe włosy są ułożone ku górze. Na nosie ma czarne, grube okulary.

Chłopak na co dzień ubiera zieloną bluzkę typu polo z krótkim rękawkiem oraz kołnierzykiem. Oprócz tego nosi brązowe spodnie w kratę, które odsłaniają jego kostki, które przytrzymuje brązowo-kremowymi szelkami. Na nogach nosi buty koloru niebieskiego. Cały strój uzupełnia zegarkiem w intensywnym niebieskim kolorze, który nosi na prawym nadgarstku.

PegazEdytuj

Kolor skóry Pegaza zdaje się być jaśniejsza niż w cywilnej formie. Dodatkowo zmienia się kolor jego włosów, przybierając kolor wypłowiałego blondu. Fryzura bohatera składa się z wielu warkoczy, które związuje czarną gumką, natomiast boki głowy są wygolone, odsłaniając jego uszy. Na nosie ma czarne okulary - Miraculum Konia.

Pegaz jest ubrany w ciemnobrązowy kostium. Na stroju bohatera można zobaczyć wiele łączeń w kolorze kremowym oraz pasy w jasnobrązowym kolorze. Na rękach nosi ciemnobrązowe rękawiczki, natomiast na nogach ma buty w tym samym kolorze, które są przyozdobione kremowymi łączeniami. Na butach, na wysokości kostek, znajdują się ciemnobrązowe skrzydła. Na szyi można dostrzec wisiorek w kształcie podkowy, który jest połączony z kołnierzykiem.

GraczEdytuj

Max ma na sobie czarny kombinezon z zielonymi akcentami oraz zielone okulary. Skóra przybiera odcień fioletowy. Jego zbroja wyglądem przypomina postać MX-01 z gry Ultimate Mecha Strike III – czarny trójkąt z zielonymi akcentami.

W odcinku Dzień Bohaterów zostaje zaakumowany po raz kolejny, służąc Szkarłatnemu Władcy. Strój super-złoczyńcy zmienia swoją kolorystykę, przybierając kolor czerwony.

Kiedy zmienia się w Gracza 2.0 jego strój nie ulega zmianie.

BrońEdytuj

Bronią Pegaz jest Podkowa, dzięki której może walczyć. W odcinku Imprezowicz można zobaczyć, że super-bohater rzuca nią przed siebie, podobnie jak bumerangiem. Dokładne zastosowanie broni nie jest znane.

Gracz po zaakumowaniu zyskuje zbroję, dzięki której może walczyć oraz wykonywać specjalne ataki.

Umiejętności Edytuj

Max ma bardzo rozległą wiedzę i jest bardzo dobry z matematyki. Możemy to zobaczyć w odcinku Mroczny Amor, kiedy oblicza trasę tak, aby Kim spotkał Chloé w wyznaczonym miejscu. Natomiast w odcinku Panterman bardzo szybko oblicza jakie szanse miałby Kim w wyścigu. Dzięki swoim umiejętnościom informatycznym stworzył robota o imieniu Markov. Jest świetnym graczem w Ultimate Mecha Strike III, jednak nie tak dobrym, jak Marinette i Adrien. Wymyśla skomplikowane, misterne i dobrze działające plany.

Jako super-bohater jest o wiele szybszy, zwinniejszy, silniejszy oraz wytrzymalszy niż normalnie. Pegaz swojej mocy, Bon Voyage, tworzy portale, dzięki którym może przemieścić się w dowolne miejsce.

Kiedy Max stał się Graczem, wszystkie jego talenty związane z grą się rozwinęły, przez co trudno było go pokonać. Jako robot MX-01, posiada te same umiejętności bitewne, siłę i umiejętności do wykonywania specjalnych ataków. Po pokonaniu może odtworzyć swoją zbroję, ponieważ zawsze ma zapisany ostatni poziom. Ataki które wykorzystuje to:

  • Pirakiety - wysyła w kierunku przeciwnika piramidy-rakiety.
  • Pira-wiertło - wytwarza wielkie trójkątne wiertło, którym atakuje przeciwnika.
  • Ściana laserowa - chowa się pod polem laserowym, które znika dopiero w tedy, gdy wybuchną zatrzymujące się na nim pociski przeciwnika.
  • Osłona Gyro - bardzo szybko obraca rękami, aby odbić pociski.
  • Mega cios - wytwarza lewitującą kulę energii, w którą wpycha przeciwnika, aby go porazić.
  • Graczo-łamacz - obraca rękami i nogami w odwrotnych kierunkach, rzucając się w kierunku przeciwnika.
  • Pixelizacja - zamiana na punkty osób i pojazdów, aby przejść na wyższe levele. (Jest to najczęściej stosowany przez Gracza atak, używając go udało mu się dojść aż do trzeciego levelu).

Jako Gracz 2.0 jego moce zmieniają się. Złoczyńca może stworzyć własną grę, do której wciąga wcześniej zaakumowane osoby.

RelacjeEdytuj

Kim Chiên LêEdytuj

Kim jest najlepszym przyjacielem Maxa. Często można zobaczyć ich razem. Siedzą również razem w ławce.

RodzinaEdytuj

Max Kanté
(żyje)
Claudie Kanté
(żyje)

WystępowaniaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

SerialoweEdytuj

  • W odcinku Bańkor oraz przez chwilę w odcinku Lady Wifi, chłopak nie ma na sobie okularów.
  • Uwielbia grać w Ultimate Mecha Strike III.
    • Przez długi okres miał najwyższe ANM (Akcja Na Minute) w szkole, póki nie pokonała go Marinette
    • Chłopak razem z Marinette wygrał międzyszkolny turniej Ultimate Mecha Strike III.
  • Na jednym ze zdjęć w odcinku Reflekta widać, że Max miał kiedyś afro.
  • W odcinku Gracz 2.0 wymyślił oraz stworzył własną grę. Postaciami w grze były dawne ofiary Władcy Ciem.
    • Po zaakumowaniu zrealizował ten pomysł i dzięki swoim umiejętnościom stworzył grę w prawdziwym świecie.
  • W odcinku Lalkarka 2 można zobaczyć, że w Muzeum Grévin znajduje się woskowa figura Gracza.

PozostałeEdytuj

  • Thomas Astruc na swoim twitterze ujawnił jego nazwisko, wcześniej było ono nieznane.[3]

PrzypisyEdytuj

  1. Przez Królową Miraculów
  2. http://miraculeusecoccinelle.tumblr.com/post/129733355946/miraculous-les-aventures-de-ladybug-et-chat-noir
  3. https://twitter.com/Thomas_Astruc/status/755033027823046656

Zobacz też...Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.