Marlena Césaire OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria 

Niestety nie mam czym was poczęstować, ale może burmistrz Bourgeois zaprosi was do hotelu na wspólny obiad.
— Marlena; ArcyGlina

Marlena Césaire — mama Alyi, Nory, Elli oraz Etty, a także żona Otisa. Pracuje na stanowisku szefowa kuchni w hotelu Le Grand Paris.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Jest bardzo miła, łagodna i taktowna. W odcinku ArcyGlina mówi, że nie ma czym poczęstować uczniów, tak jak ojciec Marinette, i w żartach proponuje, aby André Bourgeois zaprosił uczniów na obiad do hotelu. Jest zawsze gotowa do pomocy. W odcinku Mikołajdak pomogła Biedronce w wykonaniu prezentu-pułapki dla super-złoczyńcy, wręczając bohaterce potrzebny jej przedmiot, oraz w powstrzymaniu Szkarłatnego Władcy w odcinku Dzień Bohaterów, zatrzymując z resztą paryżan hordę szkarłatnych super-złoczyńców.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Marlena to ciemnoskóra kobieta o brązowych oczach. Swoje ciemnobrązowe włosy dbale zaczesuje do tyłu, upinając je w kok. Chociaż Marlena na co dzień nie korzysta z pełnego makijażu, jej usta zawsze są pomalowane jasnoróżową szminką.

Ponieważ Marlena pracuje na stanowisku szefa kuchni w hotelu Le Grand Paris, nosi ona biały kucharski fartuch z długim rękawem. Oprócz tego na co dzień zakłada dżinsowe spodnie w jasnym kolorze oraz białe buty.

Rodzina[edytuj | edytuj kod]

Nora CésaireAlya CésaireElla i Etta CésaireOtis CésaireMarlena CésaireDrzewo genealogiczne rodziny Césaire

Występowania[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Podobnie jak reszta rodziny, jej postać nawiązuje do słynnej piosenkarki, Marleny Shaw.[1]
  • Pochodzi z Martyniki.[2]
  • W przeciwieństwie do reszty członków swojej rodziny nigdy nie została zaakumowana.

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też...[edytuj | edytuj kod]