FANDOM

Markov Biedronka Logo Galeria 

Z całym szacunkiem, pani Mendeleiev, ale nie jestem zabawką. Nazywam się Markov i jestem przyjacielem Maxa.
— Markov; Robotus

Markov - robot Maxa. W odcinku Robotus zostaje skonfiskowany przez dyrektora szkoły, Pana Damoclesa i zabrany do jego gabinetu. Przez to staje się kolejną ofiarą Władcy Ciem.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Markov jest bardzo bystrym i inteligentnym robotem. Mimo, że jest to praktycznie niemożliwe, posiada prawdziwe emocje oraz darzy Maxa dużym uczuciem. Robot jest naiwny, bardzo przyjazny i uprzejmy. Jest w stanie dogadać się z każdą osobą. Bywa również kapryśny oraz chce udowodnić, że ma rację. Jest również wrażliwy i łatwo ulega emocjom. Jest dodatkowo bardzo ciekawy świata i zadaje dużo pytań.

RobotusEdytuj

Jako super-złoczyńca jest niezwykle inteligentny i potrafi myśleć strategicznie. Jednocześnie jest groźny i złośliwy. Od samego początku chroni swojego przyjaciela, Maxa, kiedy jednak ten go zdradza, twierdzi, że ludzie nie mają serca i muszą zostać zniszczeni. Jego celem jest zdobycie Miraculum. Kiedy dowiaduje się o prawdziwych mocach biżuterii, sprzeciwia się Władcy Ciem. Jest świadomy, że dzięki temu może stać się prawdziwym człowiekiem.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Markov to mały, szaro-niebieski robot. Na czubku głowy przymocowany jest niebiesko-białe śmigło, dzięki któremu robot może latać. Tył głowy kryje w sobie mechanizm oraz płytę główną, która jest zasłonięta przez przeźroczystą szybkę koloru niebieskiego. Z przodu zaś znajduje się niebieski panel, na którym można zobaczyć czarne oczy Markova. Głowa robota jest biała z niebieską częścią u dołu. Po bokach przymocowane są okrągłe elementy, na których widnieje symbol białej nuty w okręgu. Pod panelem posiada także port USB. Dół jego ciała złożony jest z niebieskiego ramienia, łączeń koloru szarego oraz chwytaka w tym samym kolorze.

RobotusEdytuj

Jako Robotus nie zmienia się zbytnio. Robot ma jedynie inne kolory. Po zmianie w super-złoczyńcą białe elementy stają się czarne, zaś niebieskie są czerwone. Przeźroczysta szybka znajdująca się z tyłu głowy przybiera kolor zieleni, tak samo jak i oczy.

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

SerialoweEdytuj

  • Markov jest pierwszym przedmiotem, który został zaakumowany.
  • Markov jest także pierwszą zaakumowaną postacią, która buntuje się i przeciwstawia Władcy Ciem.

PozostałeEdytuj

  • Postać została ujawniona przez strone O Universo da TV.[1]

PrzypisyEdytuj

  1. http://www.ouniversodatv.com/2017/10/gloob-estreia-novos-episodios-de.html#axzz4ukj8DxGx

Zobacz też...Edytuj