FANDOM

Marinette et Adrien (pl. Marinette i Adrien) - drugi webisod serii Miraculum: Sekrety numeracji francuskiej.

OpisEdytuj

Ich znajomość zaczęła się od nieporozumienia, kiedy Marinette myślała, że Adrien nie należy do najgrzeczniejszych osób, tak jak jego przyjaciółka Chloé. Szybko jednak zaczyna rozumieć, że Chloé jest jego przyjaciółką dlatego, że ich ojcowie się znają, a dziewczyna jest jedyną osobą w wieku Adriena, którą poznał. Zaczynając rozumieć, że Adrien to miła osoba, która wcześniej nie przyjaźniła się z rówieśnikami, Marinette zakochuje się, nie zdając sobie z tego sprawy. Od tego momentu Marinette zauważa dziwne rzeczy: nie może już rozmawiać z Adrienem bez jąkania się. Adrien zawsze przypomina sobie o pierwszym nieporozumieniu, wierząc, że Marinette czuje się przy nim nieswojo. Zawsze będzie chciał udowodnić, że może być dobrym przyjacielem.[1]

PostacieEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Poboczne postacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Marinette mówi o nadchodzących urodzinach Adriena. Może to świadczyć o tym, że akcja webisodu odgrywa się przed odcinkiem "Bańkor".
  • Urywek z Alyą, kiedy Marinette upada na łóżko, został wycięty, jednak w kadrze nadal widać jej buty.
  • W webisodzie wykorzystano urywki takich odcinków jak: "Bańkor", "Pan Gołąb", "Nawałnica" oraz "Kotowtór".
    • Urywek animacji, w którym Marinette pisze w swoim pamiętniku, pochodzi z odcinka "Gracz".
      • Ze sceny został usunięty model Tikki.

OdcinkiEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. https://www.tf1.fr/tf1/miraculous/videos/webisode-n-2-marinette-adrien-2.html

Zobacz też...Edytuj