FANDOM

Mama Auguste Biedronka Logo Galeria 

Nie Auguste, lizak nie jest dla maluszków. Dla ciebie mam butelkę ciepłego mleka.
— Mama Auguste; Bobogigant

Mama Auguste - postać z tła. Większą rolę odegrała w odcinku Bobogigant, kiedy jej syn padł ofiarą Akumy.

OsobowośćEdytuj

Jest bardzo miła oraz dobroduszna. Kocha swojego synka, Auguste, i jest bardzo troskliwa wobec niego. Chce dla niego tego, co jest najlepsze i martwi się, gdy coś mu się stanie. Bardzo martwi się kiedy chłopiec zostaje przemieniony w super-złoczyńcę. Kiedy ktoś jej pomaga, bez namysłu okazuje swoją wdzięczność i dziękuje super-bohaterom za uratowanie Auguste.

WyglądEdytuj

Jest to kobieta o brzoskwiniowej karnacji oraz zielonych oczach. Jej blond włosy sięgają ramion, ułożone w delikatną falę u dołu. Na czoło opada prosta grzywka.

Mama Auguste jest ubrana w zielony sweterek, którego rękawy sięgają połowy przedramienia kobiety. Pod spód ubiera kremową koszulę z kołnierzykiem. Zarówno kołnierzyk, jak i podwinięte rękawy, wystają spod swetra. Do tego zakłada również dżinsowe spodnie w granatowym kolorze oraz brązowe kozaki, które sięgają kostek.

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest postacią z tła, która jest często wykorzystywana.
  • W odcinku Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1) można ujrzeć ją w roli reporterki TVi News.
  • Mimo tego, że jej model wykorzystano jako mamę małego Auguste, często jest widywana z innymi dziećmi w różnym wieku.
  • W odcinku Mrożownik przechodzi z synem na pasach, gdy super-bohaterowie zatrzymują autobus. Chwilę później wysiada z pojazdu, jednak bez Auguste.

Zobacz też...Edytuj