CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Magician – nadchodząca postać, która ukaże się w filmie kinowym Ladybug & Cat Noir: The Movie. Nieznana dziewczyna, która zmienia się w super-złoczyńcę o imieniu Magician.

Osobowość[]

Normalnie[]

Wkrótce…

Magician[]

Wkrótce…

Wyglad[]

Normalnie[]

Wkrótce…

Magician[]

Po zmianie w super-złoczyńcę dziewczyna posiada krótko ścięte włosy w kolorze różowym. Prawe oko zasłonięte jest przez grzywkę, natomiast po lewej stronie dłuższy kosmyk okala jej twarz. Dziewczyna posiada wąskie oczy w kolorze zielonym. Jej usta pomalowane są czerwoną szminką, a nad górną wargą można dostrzec pieprzyk. Na głowie nosi czarny kapelusz, natomiast jej twarz zasłania biała maska.

Magician ubrana jest w strój będący połączeniem scenicznej kreacji magika oraz asystentki magika. Nosi ona białą koszulę z wysokim kołnierzykiem z ozdobnym symbolem trefl w kolorze czarnym. Dół koszuli, poniżej klatki piersiowej, jest koloru szarego, układając się z kształt litery V. Pozostała część stroju to czarne body z krótkim rękawkiem, które swoim wyglądem przypomina garnitur. W miejscu, gdzie koszula się kończy, również układając się w kształt litery V, można dostrzec symbol karo w kolorze czerwonym. Magician zakłada również długie białe rękawice, które sięgają do połowy ramion, ozdobione symbolem czerwonego serca na grzbiecie dłoni. Dolna część kreacji składa się z kabaretek oraz czarnych kozaków sięgających do połowy ud.

Broń[]

Z grafiki przedstawiającej super-złoczyńcę wynika, iż Magician posługuje się kartami, jednak ich dokładne zastosowanie nie jest znane.

Umiejętności[]

Wkrótce…

Występowania[]

Wkrótce…

Ciekawostki[]

  • Postać Magician po raz pierwszy została zaprezentowana około 12 grudnia 2021 roku na niemieckiej stronie Kinder. Kartę wraz z figurką złoczyńcy ujawniono w zakładce o Kinder Niespodziance[1].

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement