FANDOM

Lokaj Jean Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Kreacje 

Mam na imię… Ach, nie ważne. Może panience poprawi humor Pan Przytulaśny. Jeżeli tylko panienka pozwoli, chętnie pomogę uratować przyjaźń z Adrienem.
— Lokaj; Miś Goryczek

Lokaj Jean - kamerdyner pracujący w hotelu Le Grand Paris. W Antybiedronie w zabawie Chloé i Sabriny gra złoczyńcę - Wielkiego Wąsacza. W odcinku Miś Goryczek staje się kolejną ofiarą Władcy Ciem przybierając postać Misia Goryczka.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Kamerdyner jest dostojny, pomocny i uprzejmy. Gdy Czarny Kot w odcinku Pan Gołąb potrzebuje pokoju i sera camembert, pomaga mu. Również w odcinku Antybiedrona opowiada Biedronce i Czarnemu Kotu o wydarzeniach z poprzedniego dnia. Jest gotów udawać super-złoczyńcę w zabawie Chloé i Sabriny. Martwi się o Sabrinę, gdy Chloé jest na nią zdenerwowana lub ją ignoruje. W drugim sezonie można zobaczyć, że darzy Chloé dużą troską i pomaga jej, aby stała się lepszą osobą.

Miś GoryczekEdytuj

Super-złoczyńca jest zły oraz mściwy. Za swój cel obiera Chloé Bourgeois. Mimo jego starań, Chloé nie stała się milsza dla innych osób i obwiniała go o porażkę. Właśnie dlatego złoczyńca robi wszystko, aby ją ukarać.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Lokaj Jean jest wysokim, szczupłym mężczyzną o zielonych oczach. Jego ciemnobrązowe włosy są starannie uczesane i ułożone na boki. Nad górną wargą można dostrzec cienkie, ciemne wąsy.

Pracując w hotelu Jean ubrany jest w czarną marynarkę oraz pasujące do niej spodnie. Po spód zakłada również białą koszulę z postawionym kołnierzykiem. Jego szyję zdobi starannie zawiązana muszka. Nosi on również czarne eleganckie buty.

Miś GoryczekEdytuj

Skóra super-złoczyńcy przybiera kolor fioletu, natomiast oczy stają się bardziej zielone. Pod lewym okiem znajduje się czarny tatuaż w kształcie łzy. Wąsy mężczyzny znacznie wydłużają się i są podkręcone.

Jest on ubrany w czarną marynarkę z czarnymi spodniami oraz butami. Włosy zakryte są czarnym materiałem przylegającym do skóry. Na marynarce widoczny jest biały wzór w kształcie trójkąta, który świeci na zielono.

Złoczyńca ukrywa się w czarnym, pluszowym misiu, który ma białe uszka, pyszczek oraz kołnierzyk pod szyją. Oczy maskotki świecą się na zielono.

W odcinku Dzień Bohaterów zostaje zaakumowany po raz kolejny, służąc Szkarłatnemu Władcy. Strój super-złoczyńcy zmienia swoją kolorystykę, przybierając kolor czerwony.

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku Pan Gołąb ma czarne włosy, zaś w odcinku Czasołamaczka - zielone. Prawdopodobnie jest to błąd produkcji.
  • W odcinku Miś Goryczek okazało się, że część jego imienia to Jean, a Chloé nie pamięta drugiej jego połowy.

PrzypisyEdytuj

  1. W odcinku Antybiedrona
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 2,7 2,8 2,9 Przez Chloé
  3. Przez Audrey

Zobacz też... Edytuj