FANDOM

 Lisica Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Transkrypt Władca Ciem Ikona Błędy w animacji 
Lisico, jestem Władca Ciem. Daję ci władzę nad iluzją. Od teraz twoje kłamstwa staną się prawdą. Zdobądź zaufanie Biedronki i Kota, uwierzą, że jesteś super-bohaterką. Potem ich zdradzisz i odbierzesz im Miracula.

Lisica – dwudziesty szósty odcinek serialu.

Opis Edytuj

Lila to rywalka Biedronki, która udaje jej przyjaciółkę. Gdy zostaje upokorzona przez Biedronkę na oczach Adriena, akumuje w Lisicę — nikczemną mistrzynię iluzji.

StreszczenieEdytuj

Adrien, słysząc swojego ojca, ukradkiem zagląda do gabinetu Gabriela. Chłopak widzi jak projektant chowa w sejfie tajemniczą księgę, po chwili jednak chowa się, aby nie zostać przyłapanym przez ojca. Gabriel ze spokojem wychodzi ze swojej pracowni. Adrien, nie mogąc się powstrzymać co skrywa się w sejfie za obrazem, chce zaglądnąć do środka. W ostatniej chwili powstrzymuje się wiedząc, że ojcu się to nie spodoba. Plagg postanawia to zrobić za swojego właściciela i otwiera sejf. Ze skrytki wyciąga księgę, która z zaciekawieniem przegląda młody Agreste. Słysząc zbliżające się kroki zabiera książkę ze sobą.

Lisica Galeria (37)

W szkole wszyscy rozmawiają o nowej uczennicy, Lilii, której życie jest niezwykle fascynujące. Alya opowiada Marinette kim jest nowa dziewczyna, chwaląc się, że przeprowadziła z nią wywiad, ponieważ została uratowana przez Biedronkę. Wszyscy są zafascynowani opowiadaniami z życia "nowej". Marinette jest zrozpaczona widząc Lilę przy boku Adriena. Obawia się, że przez obecność Lilii model szybko o niej zapomni. Alya uspokaja swoją przyjaciółkę myśląc jedynie o swoim blogu. Jedynie Marinette staje się podejrzliwa wobec nowej uczennicy i postanawia ją śledzić. Po chwili trafia do biblioteki. Tikki zauważa księgę, którą ma przy sobie Adrien i upiera się, aby ją koniecznie zobaczyć. Marinette nie rozumie obaw swojej kwami. Książkę zauważa również Lila. Kiedy uczennica otwiera stronę przedstawiającą rysunek Biedronki, Adrien wpada w zadumę twierdząc, że jest cudowna. Na twarzy Lilii maluje się zazdrość. Dziewczyna próbuje zaimponować chłopakowi twierdząc, że jest przyjaciółką super-bohaterki. Widząc, że jej plan działa, zaprasza Adriena do parku. Słysząc hałas obydwoje zrywają się z krzeseł, w tym samym czasie Adrien przypomina sobie, że za chwilę rozpoczyna trening szermierki. Kiedy torba chłopaka upada, Lila niepostrzeżenie zabiera księgę o super-bohaterach. Tikki dołącza do swojej właścicielki nalegając, aby śledzić Lilę i lepiej przyjrzeć się księdze.

Lisica Galeria (88)

Marinette z niezadowoleniem przegląda wywiad z Lilą na Biedroblogu. Wkrótce nowa uczennica wychodzi ze sklepu jubilerskiego i kieruje się do parku. Marinette idzie za nią. Dzięki kamerze w swoim telefonie dostrzega naszyjnik Lilii, który właśnie kupiła. Kiedy panna Rossi dostrzega Adriena wyrzuca książkę do śmietnika. Tikki jest zdeterminowana, aby jak najszybciej odzyskać książkę. Będąc bardzo blisko Lilii i Adriena Marinette podsłuchuje ich rozmowę. Lila okłamuje chłopaka, że również jest super-bohaterką - Lisicą, która jest potężniejsza od Biedronki. Na dowód swoich słów pokazuje naszyjnik z zawieszką w kształcie lisiego ogona. Nie mogąc wytrzymać kłamstw Marinette zamienia się w Biedronkę. Jej celem jest udowodnienie, że nowa uczennica kłamie na temat ich przyjaźni. Lila zaczyna płakać i ucieka, zaś Adrienowi jest żal nowej dziewczyny. Nie jest on w stanie zrozumieć zachowania Biedronki. Lilę ogarnia gniew oraz nienawiść wobec super-bohaterki, co postanawia wykorzystać Władca Ciem. Dzięki Akumie dziewczyna zamienia się w Lisicę.

Lisica Galeria (153)

W stronę Luwru leci kometa. Adrien, zamieniając się w Czarnego Kota oraz Biedronka muszą natychmiast działać. Zanim jednak docierają na miejsce, miasto zostaje uratowane przez Lisicę, która się ogłasza paryską bohaterką. Jednak zarówno kometa, jak i bohaterka ratująca ludzi przed katastrofą okazują się iluzją Lisicy. Kiedy Czarny Kot jest zafascynowany "nową", Biedronka pochodzi sceptycznie do Lisicy. Tuż obok nich zjawia się lisia bohaterka każąc podążać za sobą. Super-bohaterowie są zdziwieni faktem, że w mieście pojawił się sam Władca Ciem. Biedronka przez cały czas jest podejrzliwa i wypytuje Lisicę o jej Miraculum. Ta szybko odwraca uwagę Biedronki twierdząc, że Władca Ciem ucieka i proponuje się rozdzielić. Słysząc ciągłą krytykę z ust Biedronki, jej towarzysz staje po stronie Lisicy. Wkrótce super-bohaterowie udają się w swoje strony. Czarny Kot i Biedronka oddalają się od siebie myśląc, że ściągają Władcę Ciem. Wkrótce bohaterka wpada w pułapkę. Jak się okazuje Lisica jest kolejną ofiarą Władcy Ciem. Złoczyńca zaczyna grozić bohaterce, że w zamian za jej nieposłuszeństwo ucierpią niewinni ludzie. Biedronka jest gotowa oddać swoje Miraculum, jednak się powstrzymuje widząc, że Lisica potrafi tworzyć jedynie iluzje. Dzięki temu jest w stanie się uwolnić. Nie chcąc tracić czasu informuje swojego partnera kim w rzeczywistości jest Lisica i jak została zaakumowana. Bohaterowie udają się na dwór Agrestów.

Lisica Galeria (224)

Adrien trafia do swojego pokoju i powraca do normalnej formy wierząc, że powstrzyma Lisicę w swojej normalnej formie, jako Adrien Agreste. Wkrótce w jego pokoju zjawia się również Lisica. Na dowód swoich poprzednich słów pokazuje swoje Miraculum, aby udowodnić, że jest prawdziwą super-bohaterką. Biedronka kontaktuje się z Czarnym Kotem, jednak jej partner nie odbiera telefonu. Nie mogąc dłużej czekać zjawia się w pokoju Adriena. Adrien chowa się, aby bezpiecznie zamienić się w Czarnego Kota, natomiast Biedronka podejmuje walkę z super-złoczyńcą. Adrien zjawia się w pokoju jako Czarny Kot. Wkrótce Lisica wykorzystuje swoje iluzje, aby uciec przed bohaterami. Biedronka, widząc obok złoczyńcy Adriena, nie chce wierzyć swojemu partnerowi, że jest to jedynie jedna z iluzji. Jej słowa potwierdza fakt, iż chłopaka nigdzie nie ma. Oboje udają się za wieżę Eiffla, aby powstrzymać Lisicę. Biedronka chce oddać swoje Miraculum w zamian za bezpieczeństwo Adriena. Przed tą decyzją powstrzymuje ją Czarny Kot niszcząc iluzję złoczyńcy. Na szczycie żeliwnej konstrukcji czeka na nich Lisica oraz wyczarowane przez nią iluzje. Przy użyciu swoich mocy bohaterowie więżą Lisicę i niszczą jej naszyjnik. Po oczyszczeniu Akumy Paryż powraca do normalności, a Lisica zmienia się w Lilę. Biedronka postanawia naprawić swój błąd i przeprosić dziewczynę, jednak ta odtrąca super-bohaterkę. Super-bohaterowie mają jeszcze jeden problem - odnaleźć zaginionego Adriena. Biedronka musi się upewnić czy ten powrócił bezpiecznie do swojego domu. Uspokaja się widząc, że Adrien jest bezpieczny.

Lisica Galeria (298)

Marinette żałuje, że nie może wykorzystać zdobytej księgo do tego, aby zbliżyć się do Adriena, jest jednak świadoma tego, że nie może jej oddać. Tikki zdradza swojej właścicielce informacje o Strażniku Miraculum. W tym samym czasie Adrien poszukuje książki swojego ojca, jednak nie może jej odnaleźć. Tymczasem Marinette i Tikki udają się do mistrza Fu.

Postacie Edytuj

Główni bohaterowie Edytuj

Pozostałe postacie Edytuj

CiekawostkiEdytuj

Odcinek online Edytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Czarny Kot Logo Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
Kitka Logo Obejrzyj na YT (Napisy PL) >>KLIK<<

PrzypisyEdytuj

  1. https://twitter.com/Thomas_Astruc/status/710934534745882624

Zobacz też...Edytuj