CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Lindalee Rose – młoda reporterka, która prowadzi wywiady z Biedronką i Czarnym Kotem, gdy są w akcji[1]. Jest to postać przynależąca do serii internetowej Miraculum: Opowieści z Paryża.

Wygląd[]

Lindalee to mała dziewczynka o jasnej karnacji, turkusowych oczach oraz blond włosach, które związuje w dwa wysokie kucyki, spinając je czerwonymi kokardkami.

Bohaterka ubrana jest w białą koszulkę z czarnym kołnierzykiem oraz logiem Biedronki. Dół bluzki schowany jest w czerwonej spódnicy w czarne kropki. Spódniczka ozdobiona jest czarnym paskiem oraz falbanką w tym samym kolorze. Dziewczynka ma na nogach szare nadkolanówki oraz czarne buciki. W ręku trzyma czarno-czerwony mikrofon w kropki.

Ciekawostki[]

  • Postać oparta jest na prawdziwej osobie o tym samym imieniu. W rzeczywistości Lindalee Rose jest młodą reporterką, która udziela wywiadu z ekipą Miraculous.
  • Bohaterka początkowo miała się pojawić w serii internetowej Miraculum: Opowieści z Paryża, jednakże seria została zawieszona na rzecz produkcji webisodów Miraculous Chibi. Aktualnie nie wiadomo, czy postać Lindalee kiedykolwiek się pojawi. W chwili obecnej postać pozostaje jedynie niezrealizowanym konceptem.

Przypisy[]

Zobacz też[]

Advertisement