CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Le Dernier Jour — odcinek specjalny należący do piątego sezonu serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Składa się z dwóch odcinków:

Opis[]

Conformation[]

Monarch właśnie umieścił ostatnie elementy swojego nikczemnego planu na swojej szachownicy zła. Nie ma już nic do stracenia, bo dzisiaj będzie jego ostatni dzień. Plan, który wprowadził, jest ambitniejszy niż kiedykolwiek. Globalny, bezlitosny, radykalny. Gdyby nie udało mu się zdobyć Biedronki i Czarnego Kota, świat żyłby wiecznie w chaosie. Ofiarą tego planu padli już niczego niepodejrzewający Marinette i Adrien. Czy Biedronka i Czarny Kot są skazani na zagładę? Czy Monarch w końcu wygra?

Re-création[]

Ostateczny plan Monarcha jest w toku. Wydaje się, że nic nie jest w stanie go teraz powstrzymać. Zwłaszcza, że podczas gdy świat pogrąża się w chaosie, super-złoczyńca właśnie uwięził Biedronkę osobiście…

Zapowiedzi[]

W 2021 roku na stronie isan.org Thomas Astruc zarejestrował tytuły odcinków sezonu piątego. 20 marca 2022 roku tytuły wyciekły do internetu, a Feri González potwierdziła ich poprawność[1].

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Wkrótce…

Ciekawostki[]

Wkrótce…

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement