FANDOM

 Lalkarka Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Transkrypt Władca Ciem Ikona Błędy w animacji 
Lalkarka Galeria (199)
Lalkarka

La Marionnettiste
Lalkarko, jestem Władca Ciem. Od tej chwili możesz zawładnąć kim zechcesz.

Lalkarka — osiemnasty odcinek serialu.

OpisEdytuj

Marinette pilnuje małej Manon, która akumuje w Lalkarkę i dzięki zabawie lalkami Biedronki, Czarnego Kota i pewnych niesławnych złoczyńców zyskuje nad nimi kontrolę.

StreszczenieEdytuj

Dzisiejszego dnia Marinette opiekuje się Manon, córką przyjaciółki swojej mamy - Nadji Chamac. Wraz z dziewczynką Marinette bawi się szmacianymi lalkami przedstawiającymi Biedronkę, Czarnego Kota oraz kilku złoczyńców. W międzyczasie Marinette opowiada małej Manon o złoczyńcach: Lady Wifi, Ilustrachorze, Arcyglinie oraz Władcy Ciem. Manon już wie, czego chcą ci źli, których przedstawiają jej lalki - chcą zdobyć Miracula Biedronki i Czarnego Kota, aby wygrać. Dziewczynka bawi się ze swoją opiekunką przedstawiając walkę bohaterów ze złoczyńcami, kiedy jednak super-bohaterowie, którymi bawi się Marinette, wygrywają, Manon nie zgadza się na to i zaczyna płakać.
Lalkarka Galeria (15)
Marinette tłumaczy dziewczynce, że super-bohaterowie zawsze wygrywają. Manon czuje się niesprawiedliwie, że nigdy nie może bawić się lalkami super-bohaterów. Marinette próbuje pocieszyć dziewczynkę i pożycza jej jedną z lalek. Kiedy do pokoju wchodzi Nadja, jej córka skarży się na zachowanie opiekunki. Nadja tłumaczy córce, że nie można zawsze wygrywać i każe jej oddać jedną z lalek Marinette. Manon protestuje, chcąc się nią dalej bawić. Marinette chce pożyczyć dziewczynce szmacianą lalkę, jednak Nadja się na to nie zgadza. Kiedy Manon nie chce oddać zabawki, ręka szmacianej Biedronki zostaje oderwana i zwrócona właścicielce. Manon protestuje po raz kolejny płacząc i żegna się. Manon jednak wraca, tłumacząc się zapomnianym plecakiem. Kiedy jest już na górze, namawia swoją opiekunkę na pożyczenie jednej z lalek. Ostatecznie dziewczyna się zgadza, chociaż Tikki jej odradzała. Manon, zawołana przez swoją mamę, opuszcza dom rodziny Dupain-Cheng. Tikki komentuje zaistniałą sytuację, śmiejąc się, że na szczęście Marinette super-złoczyńcy nie robią oczu niemowlaka.
Lalkarka Galeria (57)

Nadja oraz Manon udają się do studia TVi. Dziewczynka bawi się w poczekalni lalką Lady Wifi, udając że walczy ona z Biedronką, natomiast Nadja rozmawia z Aleciem. Spoglądając na swoją córkę Nadja dostrzega zabawkę, która należy do Marinette. Niezadowolona z faktu, że Manon jej nie posłuchała, zabiera zabawkę i chowa do swojej torebki. Manon denerwuje się chcąc odzyskać lalkę. Jej negatywne uczucia postanawia wykorzystać Władca Ciem.

Lalkarka Galeria (98)
Marinette oraz Alya wbiegając do metra, skąd chcą jechać do kina. Alya w pewnym momencie dostrzega Adriena i informuje o tym swoją przyjaciółkę. Widząc chłopaka ta wciąga swoją przyjaciółkę do pojazdu. W tym samym czasie Manon nadal przebywa w studiu czekając na swoją mamę. Płacze leżąc na kanapie, kiedy do jej różdżki wnika Amuka. Dziewczynka zamienia się w groźnego super-złoczyńcę, Lalkarkę. Udaje się ona do windy, aby udać się na wyższe piętro i odnaleźć lalkę Lady Wifi, którą odebrała jej Nadja. Niczego nieświadoma kobieta zabiera swoją torebkę i wychodzi z pomieszczenia, jednak Lalkarka odebrała już zabawkę. Tymczasem Marinette przygląda się przez szybę Adrienowi, który jedzie sąsiednim wagonem. Dziewczyna zaczyna się nakręcać i wymyślać przeróżne scenariusze. Kiedy obie dziewczyny zostają zauważone przez chłopaka, Marinette chowa się. Alya postanawia odmachać Adrienowi i się z nim przywitać, po czym do tego samego zmusza Marinette. Moment ten przerywa Lalkarka, która postanawia ożywić lalkę Lady Wifi. Nagle Alya zmienia się w super-złoczyńcę. Za pośrednictwem Lady Wifi Lalkarka każe Marinette oddać jej swoje lalki. Zmieniona Alya ucieka z metra. Widząc to wszystko Adrien zmienia się w Czarnego Kota. Marinette postanawia zrobić to samo, jednak przeszkadza jej Czarny Kot.
Lalkarka Galeria (148)
Opisuje ona całą sytuację i podaje adres swojego domu. Znajdując bezpieczne miejsce zamienia się w Biedronkę i kieruje do swojego domu. Spotykając się z Czarnym Kotem, w swoim pokoju zastaje już Lady Wifi, która zabiera pozostałe zabawki. Biedronka, chcąc odwrócić uwagę Czarnego Kota od plakatów modela porozwieszanych w pokoju, przypomina mu jak poprzednio pokonali złoczyńcę. Biedronka odbiera lalkę, która ją przedstawia, jednak zostaje zatrzymana dzięki mocy złoczyńcy. Kiedy Czarny Kot za pomocą Kotaklizmu niszczy transmiter, Lady Wifi traci moce i ucieka. Super-bohaterowie muszą odnaleźć Lalkarkę i lalkę Czarnego Kota. Biedronka postanawia skontaktować się z Nadją, aby dowiedzieć się gdzie jest. Lalkarka w tym samym czasie zdobywa lalki.

Lalkarka Galeria (204)
Adrien karmi Plagga, aby po raz kolejny się zamienić. W międzyczasie Biedronka przegląda monitoring studia, gdzie ukrywa się super-złoczyńca. W końcu odnajduje ona Lalkarkę oraz Lady Wifi. Lalkarka wykorzystuje zdobyte zabawki. Jej celem jest ożywienie Ilustrachora oraz ArcyGliny. Nathaniel oraz ojciec Sabriny, Roger, zamieniają się w złoczyńców. Biedronka informuje swojego partnera o miejscu ukrycia się Lalkarki. Kiedy bohater przybywa, wyważają drzwi. Jak się okazuje, jest już za późno. Lalkarka ożywia kolejną lalkę, zmieniając Czarnego Kota w swojego służącego, a Biedronka zostaje sama. Ilustrachor i Arcyglina przybywają wezwani przez swoją panią. Następnym celem Lalkarki staje się lalka Biedronki. Goniąc bohaterkę wszyscy udają się na dach studia i wpadają w pułapkę. W przeciągu kilku chwil wszyscy zostają unieruchomieni, oprócz Lady Wifi. Biedronka wyrzuca ostatnią z lalek na wieżę Eiffla, gdzie ląduje zabawka.
Lalkarka Galeria (284)
Lalkarka nie poddaje się i posyła po zabawkę zamienioną Alyę. Biedronka udaje się do kryjówki Lalkarki, jednak nikogo tam nie zastaje. Po raz kolejny musi szukać swojego przeciwnika, zanim będzie za późno. Kiedy ją odnajduje, okazuje się, że super-złoczyńca zdobył już upragnioną lalkę Biedronki. Super-bohaterka używa Szczęśliwego Trafu wyczarowując przedłużacz. Zaczyna się walka pomiędzy osamotnioną super-bohaterką a podwładnymi Lalkarki. W mgnieniu oka Biedronka obezwładnia każdego ze swoich przeciwników i powstrzymuje Lalkarkę, zanim ta powoła to życia ostatnią z lalek i przejmie kontrolę nad Biedronką. Kiedy zaakumowana Manon jest unieruchomiona, super-bohaterka oczyszcza Akumę i przywraca Paryż do normalności. Nadja odnajduje swoją córkę i dziękuje za wszystko Biedronce.
Lalkarka Galeria (368)

Następnego dnia Marinette przeprasza Nadję za wcześniejsze wydarzenia przyznając się do swojej winy. Kobieta żegna się z córką pozostawiając ją pod opieką dziewczyny. Kiedy Manon chce pobawić się lalkami Biedronki i Czarnego Kota Marinette odmawia i proponuje wycieczkę do zoo. Manon zgadza się na propozycję swojej opiekunki i wybiega z pokoju.

PostacieEdytuj

Główne postacieEdytuj

Pozostałe postacieEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 7 lutego 2016 roku we Francji.
  • W wersji francuskiej Biedronka wygwizduje melodię z openingu, a w polskiej nie.
  • Marinette zdradza Czarnemu Kotu adres, pod którym mieszka.
  • W odcinku pojawiają się tacy złoczyńcy jak: Lady Wifi, Ilustrachor i ArcyGlina.
  • Winny stwierdził, że Lalkarka mogła być najsilniejszym super-złoczyńcą. Nie stało się tak tylko dlatego, że nie posiadała wszystkich lalek i przez to nie mogła w pełni wykorzystać swoich mocy.[1]
  • W końcowej karcie Marinette patrzy na panterę, która wystąpiła w odcinku Panterman.

Odcinek online Edytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Czarny Kot Logo Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<

PrzypisyEdytuj

Zobacz też...Edytuj

Pokaż/Ukryj
Odcinki

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieDzień BohaterówStarcie Miraculów

Filmy pełnometrażowe

Ladybug & Cat Noir: AwakeningMiraculous (film)

Inne produkcje

Internetowe serie

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

Nieznane produkcje

Biedronka na Halloween

Anulowane produkcje

Gagotor