FANDOM

 Ladybouh Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Za kulisami 

Ladybouh - siódmy odcinek serii internetowej Miraculous Chibi.

Opis Edytuj

Jest Halloween w Paryżu, a Czarny Kot postanowił przestraszyć Biedronkę. Ale super-bohaterka nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa![1]

Streszczenie Edytuj

Biedronka zeskakuje z wieży Eiffla i skacze po dachach. Czarny Kot jest przebrany za dynie i postanawia wystraszyć Biedronkę. Biedronka siada na dachu i zaczyna jeść cukierki, kiedy nagle zasłania ją cień. Odwraca się i widzi Czarnego Kota przebranego za dynię. Biedronka zaczyna krzyczeć, a Czarny Kot zdejmuje dynię z głowy. Biedronka się wkurza i zeskakuje na dach trochę niżej. Kot zeskakuje za nią i je cukierki. Czarny Kot chce dać Biedronce cukierka, ale ona się odwraca. Szczur pojawia się, przeskakuje przez kolana Biedronki i siada między bohaterami. Przeskakuje przez kolana Czarnego Kota, który wskakuje na kapelusz Biedronki. Z torebki Kota wyskakuje trochę cukierków, które szczur zabiera i znika. Kot schodzi z kapelusza Biedronki, a ona obmyśla plan. Ma zamiar wziąć szczura, włożyć do pudełka i dać pudełko Czarnemu Kotowi żeby się wystraszył. Biedronka łapie swoje jojo i znika, a Kot dalej je cukierki.

Szczur biegnie do swojej kryjówki z cukierkami, a Biedronka próbuje go złapać. Szczur ucieka do pobliskiego cmentarza. Zaczyna grzmieć i błyskać nad cmentarzem. Biedronka wchodzi niepewnie do cmentarza. Zaczyna się jeszcze bardziej bać na widok ruszających się gałęzi. Idzie do tyłu, aż ściana budynku ją zatrzymuje. Spogląda w górę na statuę nietoperza, na która pada światło z błyskawicy. Biedronka zaczyna krzyczeć i chowa się razem ze szczurem. Słychać kolejny grzmot, a Biedronka i szczur się przytulają. Biedronka widzi że szczur się boi i daje mu cukierka.

Kot śpi, i nagle zasłania go cień. Otwiera oczy i widzi wielką postać ze skrzydłami nietoperza i mniejszą na głowie. Kot zaczyna krzyczeć i spada z dachu, a Biedronka zeskakuje niżej. Szczur zeskakuje z jej głowy, a Biedronka podsuwa mu torebkę z cukierkami. Oczy szczura stają się wielkie, łapie on cukierki i ucieka.

Postacie Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • To specjalny odcinek Halloweenowy.
  • Wieża Eiffla posiada Halloweenowe dekoracje.
  • To pierwszy odcinek serii, w który postacie posiadają inny model - są przebrane w Halloweenowe kostiumy.
  • Francuska nazwa odcinka Ladybouh to gra słów Ladybug oraz Boo.
    • Angielska nazwa odcinka Scarybug jest połączeniem słów Scary oraz Ladybug.
  • To pierwszy odcinek, który na oficjalnym kanale serii na YT został dodany jedynie w języku angielskim.
    • Odcinek w języku francuskim pojawił się na Disney Channel.

VideoEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. https://www.youtube.com/watch?v=cqgTf7jpUWM

Zobacz też...Edytuj