• Ukazał się już jedenasty numer Gazetki Wiki. Można go przeczytać tutaj.
  • Turniej Miraculów 2021 dobiegł końca; wygrała go Drużyna Władcy Ciem. Podsumowanie można znaleźć tutaj.

CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Lady Butterfly OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria 

Lady Butterfly – nadchodząca super-bohaterka. Pojawi się w filmie Miraculous Rio de Janeiro.

Osobowość[]

Wkrótce

Wygląd[]

Lady Butterfly ma długie tęczowe włosy upięte w dwa wysokie kucyki z czarnymi kokardami, ciemniejszą karnację, jasnobrązowe oczy. Jej kostium jest biały z czarnymi elementami, a na wysokości bioder dziewczyny można zauważyć czarny pas z tęczowym motylem

Ciekawostki[]

  • Pierwsza grafika koncepcyjna przedstawiająca bohaterkę pojawiła się już 6 marca 2018 roku[1]. Mimo oznaczeń #miraculousuniverse, które pojawiały się przy szkicach oraz licznych teorii snutych przez fanów, twórcy zapewniali, że Lady Butterfly nie należy do uniwersum.
    • 5 grudnia 2020 roku na panelu CCXP Jeremy Zag potwierdził, że bohaterka pojawi się w filmie telewizyjnym z serii Miraculous World.
  • Od czasu pierwszej prezentacji koncepcja bohaterki ulegała niewielkim zmianom.
  • Projekt bohaterki został w pełni stworzony przez Jeremy'ego Zaga. Thomas Astruc nie brał udziału w tworzeniu i projektowaniu postaci[2]. Pierwotnie miała ona pojawić się w serialu PixieGirl, a jej pomysł został zmieniony, aby pasowała do uniwersum Miraculum[3]. Jak podaje Miraculous World Network, Thomas Astruc nie był początkowo świadomy, że Lady Butterfly zostanie zmieniona na potrzeby serii o paryskich super-bohaterach[4].

Przypisy[]

Zobacz też...[]

Advertisement