FANDOM

 L'exposé Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Błędy w animacji 

L'exposé (pl. Prezentacja) - czwarty webisod Miraculum: Opowieści z Paryża.

OpisEdytuj

Marinette musi przygotować prezentację na temat osoby, która ją inspiruje. Wraz z Tikki probuje znaleźć pomysł. Kwami proponuje, aby wykonać prezentację o Adrienie, w którym zakochana jest dziewczyna. Marinette nie jest na to gotowa. W końcu decyduje się, aby zrobić prezentację o swoich rodzicach.

StreszczenieEdytuj

Zadaniem Marinette jest napisać referat o osobie, która jest dla niej źródłem inspiracji. Dziewczyna nie wie o kim chce napisać swoje zadanie, twierdząc że każdego dnia inspiruje ją wiele osób. Jedną z nich jest Tikki. Marinette zaczyna chwalić swoją kwami i wymieniać jej pozytywne cech. Tikki dziękuje jej i przytula swoją przyjaciółkę. Mała kwami wpada na pomysł, aby napisać wypracowanie o kimś, kto inspiruje Marinette najbardziej, czyli o Adrienie. Marinette śmieje się i rumieni, jednak nie może napisać o modelu, mimo wielu pozytywnych cech. Marinette nadal się zastanawia o kim powinna napisać referat. Słysząc Sabine, która wchodzi do pokoju swojej córki, Tikki natychmiastowo się chowa. Kobieta postanawia zaprosić swoją córkę do kina. Słysząc słowa swojej mamy, Marinette z niedowierzaniem dopytuje o trzy torty, które jej rodzice zrobili w ciągu jednego dnia. Tom zdradza sekret ich skutecznej pracy, po czym oboje odchodzą. Marinette postanawia napisać referat o swoich rodzicach.

PostacieEdytuj

VideoEdytuj

Zobacz też...Edytuj