CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Kwamis (pl. Kwami) − książeczka wydana przez Zag, która opisuje Kwami, które pojawiły się od pierwszego do trzeciego sezonu serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Opis[]

Nie przegap ograniczonej czasowo, drukowanej książki i dowiedz się wszystkiego, co musisz wiedzieć o najsłodszych maluchach z Miraculum[1]. Zawiera opis takich Kwami jak: Tikki, Plagg, Nooroo, Wayzz, Duusu, Trixx, Pollen, Fluff, Xuppu, Longg, Kaalki oraz Sass.

Ciekawostki[]

  • Książeczka po raz pierwszy ukazała się w listopadzie 2019 roku jako dodatek do Zag Boxa.
  • Książeczka opisuje wszystkie Kwami występujące do końca sezonu 3, które mają już posiadacza.
  • Na okładce książeczki można zobaczyć szkatułę Miraculum, której właścicielem jest teraz Marinette Dupain-Cheng.
  • Opis właścicieli Kwami nie został ujednolicony. W przypadku Tikki, Plagga, Nooroo, Wayzza, Trixx, Duusu i Pollen zostaje podaje imię po transformacji danej osoby, a w nawiasie jego prawdziwa tożsamość. W opisie Fluffa, Xuppu, Longga, Kaalkiego i Sassa jest podane jedynie prawdziwe imię posiadacza.
  • Chociaż książeczka jest oficjalnym produktem Zag, można w niej odnaleźć kilka sprzecznych informacji.
    • W każdym opisie podano płeć Kwami, chociaż twórcy potwierdzili, że stworzonka jej nie posiadają.
      • Według książeczki Duusu jest płci męskiej, chociaż w grafikach koncepcyjnych można zobaczyć, że Kwami było oznaczane jako dziewczyna[2].
    • Formułka detransformacji Longga i Duusu została zmieniona.
    • Symbol Pollen został zmieniony − podano symbol działania zamiast podporządkowania (unieruchomienia innych)[3].

Galeria[]

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement