• Zapraszamy do udziału w konkursie na Użytkownika Miesiąca! Informacje na temat styczniowej edycji można znaleźć tutaj.
  • Ukazał się już trzynasty numer Gazetki Wiki. Można go przeczytać tutaj.
  • Konkursy świąteczne dobiegły końca, a Wikiowym Mikołajem została XxxUżytkownikxxx. Gratulujemy!

CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Kuro Neko OficjalneLogoMiraculum (6).png Błędy w animacji 

Kuro Neko – dwudziesty trzeci odcinek czwartego sezonu i sto pierwszy odcinek serialu ogółem.

Opis[]

Biedronce udaje się zebrać niesamowitą drużynę super-bohaterów, teraz, gdy jest Strażniczką Miraculów, ale Czarny Kot czuje się pominięty i postanawia zrezygnować ze swojego Miraculum. Teraz Biedronka musi przekazać Miraculum Czarnego Kota komuś innemu[2].

Zapowiedzi[]

8 października 2021 roku stacja RTS w e-mailu zdradziła tytuły brakujących odcinków czwartego sezonu. Tego samego dnia Feri González potwierdziła prawdziwość tytułów[3].

27 października 2021 roku wyciekły modele postaci stworzone przez studio ZAG. Jedna z grafik przedstawiała bohatera, który pojawi się w odcinku Kuro Neko. Jeszcze tego samego dnia twórcy poprosili, aby grafiki zostały usunięte.

28 grudnia 2021 roku Anastasia Zharnikova-Zinovenko, ukraińska aktorka głosowa Marinette, udostępniła na Instagramie zdjęcie zrobione podczas nagrywania dubbingu do odcinka, gdzie widać Plagga w pokoju Marinette. Następnie wstawiła filmik z Biedronką, Polymouse, Tigresse Pourpre, Ryuko oraz Królem Małp, którzy przybijają żółwika. Do bohaterów dołącza Czarny Kot[4]. Na skryptach widocznych na filmiku można zauważyć liczbę 4023, co może wskazywać, że to ten odcinek. Tego samego dnia stacja Gloob wypuściła zwiastun odcinka oraz finału sezonu[5].

10 stycznia 2022 roku stacja Gloob wyemitowała zwiastun odcinka, podając również datę jego emisji[6]. Dzień później, na kanale Miraculous Ladybug został opublikowany oficjalny zwiastun[7].

19 stycznia 2022 ujawniono opis odcinka.

Streszczenie[]

Ikonka informacyjna.png

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Ciekawostki[]

  • Światowa premiera odcinka będzie miała miejsce 24 stycznia 2022 roku w Brazylii.
  • Słowo kuro neko z języka japońskiego oznacza czarny kot.

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement