FANDOM

 Królowa Os Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Transkrypt Władca Ciem Ikona Błędy w animacji 
Królowa Os (274)
Królowa Os (Wielkie Starcie - część 2)

Queen Wasp (Le Combat des Reines - Partie 2)
Królowo Os, jestem Władca Ciem. Biedronka i Czarny Kot odrzucili twoją przyjaźń, więc staniesz się ich najzacieklejszym wrogiem.

Królowa Os – dwudziesty odcinek 2 sezonu i czterdziesty siódmy odcinek serialu ogółem. Druga część odcinka specjalnego Wielkie Starcie.

OpisEdytuj

Chloé czuje się oburzona, kiedy dowiaduje się, że jej matka woli Marinette w roli projektantki i planuje ją zabrać do Nowego Jorku, co przynosi niespodziewane konsekwencje! [1]

StreszczenieEdytuj

Nadja Chamack w programie TVi opowiada o wydarzeniach, które miały miejsce w czasie pokazu mody Gabriela Agreste, a wydarzenie rozpoczęło się po raz kolejny. Relację oglądał sam Gabriel. Mężczyzna swoi przed swoją śpiącą żoną, Emilie, przepraszając za swoje niepowiedzenie, wiedząc, że nie może już narażać swojego syna. Gabriel decyduje się wyrzec Miraculum Ćmy.
Królowa Os (19)
Smutek na twarzy mężczyzny dostrzega Nathalie. Tymczasem pokaz mody nadal trwa. Alya nagrywa relację na żywo na swojego bloga, kiedy niespodziewanie na scenie zjawia się sam Gabriel Agreste. Mężczyzna podchodzi do swojego syna i przytula go, co wzbudza nie lada ekscytację wśród obecnych tam fotografów. Sytuacja zostaje również ukazana przez TVi. Po skończonym pokazie Gabriel dołącza do Audrey przepraszając za sytuację, która wcześniej miała miejsce. Kobieta wybacza mu. Uwagę krytyczki mody przykuwa kapelusz wykonany przez Marinette. Audrey zachwyca się nakryciem głowy twierdząc, że dziewczyna jest wizjonerką. Kobieta proponuje dziewczynie, aby udała się z nią do Nowego Jorku, aby zostać sławną projektantką. Wszyscy wspierają Marinette, oprócz jednej osoby. Chloé wybucha przy wszystkich ukazując swoją zazdrość.
Królowa Os (94)
Dziewczyna, chcąc ukazać swoją wyjątkowość, wyciąga Miraculum i zmienia się w Królową Pszczół. Chloé ogłasza się nową paryską super-bohaterką i znika. Audrey nic sobie nie robi z tej sytuacji twierdząc, że jej córka zawsze lubiła się popisywać. Relacja z całego zajścia natychmiastowo pojawia się w telewizji, którą ogląda mistrz Fu. Wayzz jest zaskoczony, dlaczego dziewczyna podjęła taką decyzję. W tym czasie wszyscy wracają do swoich domów. Adrien martwi się o Chloé. Tymczasem Królowa Pszczół obserwuje paryskie ulice z nadzieją, że coś znajdzie. Stwierdzając, że nie ma kogoś ratować, wpada na pewien plan. O wszystkim informuje Nadję Chamack.

Królowa Os (145)
Marinette wraz ze swoimi rodzicami wraca metrem. Tom jest zafascynowany pomysłem otworzenia piekarni w Nowym Jorku. Marinette chce poznać zdanie Tikki o wyjeździe do Nowego Jorku. Słysząc, że tylko Biedronka może oczyszczać Akumy, a kwami nie może wyjechać z nią, w jej głowie rodzą się wątpliwości. Po chwili w pociągu słychać dziwne stukanie. Do kabiny motorniczego dostaje się Królowa Pszczół, która za pomocą swojej mocy paraliżuje mężczyznę. Pociąg momentalnie przyśpiesza. Królowa Pszczół próbuje opanować sytuację i spowolnić pociąg. W tym samym czasie Gabriel przywołuje Nooro, aby zaakumować osobę posiadającą Miraculum. W domu zjawia się również Adrien, który w pośpiechu zmienia się w Czarnego Kota. Tymczasem Tom dostaje się do kabiny motorniczego, jednak na darmo próbuje zatrzymać pociąg.
Królowa Os (171)
Marinette wykorzystuje nieuwagę innych osób i zmienia się w Biedronkę. W metrze pojawia się Czarny Kot, który łapie pędzący pociąg. Super-bohaterowie postanawiają jak najszybciej interweniować, aby uratować ludzi. Po całej sytuacji Biedronka oskarża o wszystko Królową Pszczół. Nadja Chamack łączy się z Audrey. Matka Chloé krytykuje swoją córkę oraz jej postępowanie. Biedronka żąda zwrotu Miraculum Pszczoły, jednak słysząc, że zostało ono zgubione, Czarny Kot od razu wypytuje o to swoją towarzyszkę. Korzystając z okazji, kiedy super-bohaterowie rozmawiają na osobności, Królowa Pszczół ucieka z metra i znika. Chloé wraca do swojego domu. Zanim dziewczyna się przemieni, w jej Miraculum wnika Akuma, zmieniając ją w Królową Os.

Królowa Os (233)
Biedronka i Czarny Kot zjawiają się w pokoju Chloé. Kiedy udają się na parter, znajdują w holu unieruchomionych ludzi. Biedronka wiąże znajomy znak z Królową Pszczół, jednak twierdzi, że nie jest to możliwe. Słysząc bzyczenie, Biedronka odpycha swojego towarzysza od roju Os. W pomieszczeniu zjawia się Królowa Os, która żąda od nich Miracul. Bohaterowie muszą uciekać, aby nie zostać unieruchomionym. Żaden atak nie skutkuje, a super-złoczyńca posyła swoje osy do ataku. Osy zaczynają przeszukiwać Paryż w poszukiwaniu super-bohaterów. Biedronka i Czarny znajdują schronienie w wodach Sekwany. Biedronka używa Szczęśliwego Trafu, aby obmyślić nowy plan.

Bohaterowie pod przykryciem udają się na dach hotelu. Mając przygotowaną pułapkę, łapią Królową Pszczół i wciągają ją pod wodę, gdzie nie może korzystać z pomocy os. Po wodami Sekwany trwa walka, po czym Miraculum Pszczoły zostaje zniszczone, a Akuma oczyszczona. Biedronka chce odzyskać utracone Miraculum. Chloé prosi o drugą szansę. Słysząc słowa swojej matki jej serce ogarnia smutek. Super-bohaterowie przekonują dziewczynę, aby oddała znalezione Miraculum i naprawiła swój błąd.

Królowa Os (384)
Audrey wyczekuje Marinette przy helikopterze. Tymczasem Marinette zjawia się w pokoju Chloé. Obie dziewczyny udają się do parku, gdzie czeka Audrey. Marinette tłumaczy kobiecie, że nie może przyjąć propozycji, a tuż za nią zjawia się Chloé. Marinette prowokuje Chloé i Audrey, aby ukazać ich podobieństwa, po czym odchodzi uradowana. Audrey w końcu dostrzega wyjątkowość swojej córki i decyduje się zostać w Paryżu.

Gabriel obiecuje swojej ukochanej, że znowu będą razem. W towarzystwie Nathalie tłumaczy, że nie może się jeszcze poddać, kierowany tęsknotą za żoną. Nathalie odchodzi smutna. Tymczasem Marinette spędza czas ze swoimi rodzicami oraz Alyą. Dziewczyna tłumaczy, że nie żałuje podjętej przez siebie decyzji.

PostacieEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Pozostałe postacieEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Premiera odcinka miała miejsce 6 października 2018 roku w Hiszpanii.[2]
  • Odcinek ma taki sam tytuł jak imię super-złoczyńcy, jednak w niektórych krajach można zobaczyć, że tytuł odnosi się do imienia Chloé jako super-bohaterki. Ma to miejsce między innymi w Hiszpanii czy Portugalii.
  • To pierwszy odcinek, w którym posiadacz miraculum ujawnia swoją tożsamość.
  • To pierwszy przypadek, gdzie dana osoba została zmieniona w dwóch różnych super-złoczyńców. Chloé została wcześniej przemieniona w Antybiedronę, teraz natomiast w Królową Os.
  • Odcinek ten jest najprawdopodobniej chronologicznie przed odcinkiem Rewersor, ponieważ Nathaniel umieścił postać Królowej Os na jednym ze swoich rysunków.
  • W tym odcinku po raz pierwszy super-bohater zostaje zaakumowany i staje się super-złoczyńcą.
  • Ten odcinek ujawnia, że Miraculum zniszczyć można jedynie za pomocą Kotaklizmu Czarnego Kota, ponieważ są one praktycznie niezniszczalne.
  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawiła się transformacja Królowej Pszczół.
  • Pierwszy trailer odcinka pojawił się 8 października 2018 roku.[3]

Odcinek onlineEdytuj

PrzypisyEdytuj

Zobacz też...Edytuj

Pokaż/Ukryj
Odcinki

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieDzień BohaterówStarcie Miraculów

Filmy pełnometrażowe

Ladybug & Cat Noir: AwakeningMiraculous (film)

Inne produkcje

Internetowe serie

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

Nieznane produkcje

Biedronka na Halloween

Anulowane produkcje

Gagotor