CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Królowa Bananów OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria OficjalneLogoMiraculum (1).png Błędy w animacji 

Królowo Bananów, jestem Władca Mroku. Kolejny raz nie poznali się na twoim wielkim talencie. Daję ci moc pokazania im, kto jest prawdziwą gwiazdą Paryża.

— Władca Mroku

Królowa Bananów – ósmy odcinek czwartego sezonu i osiemdziesiąty szósty odcinek serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Opis[]

Disney Channel[]

Kiedy Chloé zostaje zaakumowana w Królową Bananów, Biedronka postanawia powierzyć Miraculum nowemu i obiecującemu sojusznikowi. Powinien on pomóc jej powstrzymać super-złoczyńcę i gigantycznego goryla[2].

Zapowiedzi[]

8 sierpnia 2020 roku został ujawniony tytuł odcinka na instagramowym live Mundo Gloob.

2 marca 2021 roku Mundo Gloob zaprezentował kilka urywków z odcinka. Na krótkiej zapowiedzi można ujrzeć nową posiadaczkę Miraculum Pszczoły (twarz bohaterki nie została pokazana) oraz nowy strój Biedronki[3].

Kadr udostępniony przez Gloob

12 marca 2021 roku Gloob udostępnił kadr z odcinka. Na zdjęciu pokazano dłonie dwóch dziewczyn, gdzie prawdopodobnie jedną z nich jest posiadaczka Miraculum Pszczoły (wzór oraz kolory na kostiumie są takie same, jakie posiadała Chloé po przemianie w Królową Pszczół. Nie wiadomo jednak czy strój pochodzi z Miraculum czy jest jedynie przebraniem). Druga postać na tamtą chwilę była nieznana. Nie wyjaśniono również czym jest ukazany przedmiot[4]. Po emisji okazało się, że na zdjęciu widać jak Zoé przekazuje Chloé (która jest w swoim filmowym kostiumie) amulet.

9 kwietnia 2021 roku stacja Gloob udostępniła kilka urywków odcinka jako odliczanie do nadchodzącego sezonu[5](4 dni).

12 kwietnia 2021 roku Gloob udostępnił urywek odcinka jako odliczanie do nadchodzącego sezonu[6](1 dzień).

Zapowiedź odcinka od Disney Channel

23 kwietnia niemiecki Disney Channel opublikował nową scenę z odcinka. Urywek przedstawia klasę Marinette i Adriena pracującą nad filmem. W kadrze była również widoczna Zoé[7].

30 kwietnia niemiecki Disney Channel opublikował na swoim kanale kolejne sceny z odcinka[8].

1 maja 2021 roku na oficjalnym kanale Miraculous Ladybug został opublikowany zwiastun odcinka[9].

Zapowiedź odcinka od Disney Channel

7 maja 2021 roku niemiecki Disney Channel na swoim kanale YouTube opublikował filmik, w którym jest kilka urywków z odcinka[10].

14 maja 2021 roku niemiecki Disney Channel na swoim kanale YouTube opublikował inny materiał, który zawiera kilka ujęć z odcinka[11].

26 maja 2021 roku Gloob opublikował nowy zwiastun odcinka[12].

W dniu premiery odcinka, 28 maja 2021 roku hiszpański Disney Channel opublikował na swoim kanale ponad dwuminutowy fragment odcinka[13].

Streszczenie[]

Ikonka informacyjna.png

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Ciekawostki[]

  • Światowa premiera miała miejsce 28 maja 2021 roku w Niemczech[2].
  • Postać Królowej Bananów, jej pojazd oraz goryl zostały stworzone na podstawie pomysłów Chloé, które chciała wprowadzić do filmu.
  • Odcinek prezentuje inną sekwencję aktywacji mocy posiadacza Miraculum PszczołyŻądlić.
  • W odcinku uczniowie tworzą film pt. Kreatika.
  • Zdradzono, że Thomas Astruc jest absolwentem Collège Françoise Dupont.
  • Odcinek pokazuje, w jaki sposób magiczne amulety chronią przed Akumą.
  • Ślizg, który Biedronka wykonuje na skuterze jest nawiązaniem do anime pt. Akira[14].

Przypisy[]

Zobacz też…[]

[[fr:Queen Banana

Advertisement