FANDOM

 Król Zabawek Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Błędy w animacji 
Chris Master (301)
Król Zabawek

Maître Noël
Nie potrzebujesz już dłużej Mikołaja. Dostałeś przecież swój prezent. Za to ja jeszcze nie otrzymałem dziś swojego.

Król Zabawek — dziesiąty odcinek 3 sezonu i sześćdziesiąty drugi odcinek serialu ogółem.

OpisEdytuj

Młodszy brat Nino zostaje zaakumowany w Króla Zabawek. Biedronka i Czarny Kot nie mogą mu dać prezentu, jeśli chcą go powstrzymać![1]

StreszczenieEdytuj

Marinette opiekuje się Chrisem, bratem Nina. Dziewczyna próbuje przekonać swoje podopiecznego do zabawy lalkami, które sama wykonała. Chłopiec stanowczo się sprzeciwia twierdząc, że lalki są dla dzieci, dlatego nie będzie się nimi bawił. Marinette stanowczo utrzymuje, że nie może grać w gry dla starszych dzieci, co nie podoba się Chrisowi. W zamian za to proponuje obejrzeć bajkę. Chłopiec jednak po raz kolejny się buntuje twierdząc, że jest już duży. Każda propozycja jest odrzucana przez chłopca. W końcu Chris odkrywa prezenty w skrytce Marinette. Aby chronić swój sekret i nie ujawnić, że każdy z nich jest dla Adriena, Marinette wymyśla, że jest jednym z elfów Św. Mikołaja. Początkowo chłopiec nie wierzy w jej słowa, po chwili jednak zaczyna się ekscytować, mając nadzieję, że Marinette może zdobyć dla niego wymarzony prezent. Chris tłumaczy, że robot to co innego niż pozostałe lalki. Dziewczyna tłumaczy świąteczne zasady mówiące o tym, że prezenty rozdaje się na święta. Chris naciska na opiekunkę, aby zdobyć swojego robota, jednak Marinette szybko znajduje wymówkę. Widząc smutek na twarzy chłopca, zjawia mu tajemnicę, jaki jest wyjątek otrzymania prezentu wcześniej i namawia Chrisa, aby również był grzecznym chłopcem. Kiedy chłopiec sięga po swoją śnieżną kulę, w pokoju Marinette zjawia się Nino oraz Alya, którzy właśnie wrócili z kina. Chris zaczyna płakać, ponieważ chce, aby święta były jak najszybciej. Oboje żegnają się z przyjaciółką. Kiedy Marinette zostaje sama w pokoju, podlatuje do niej Tikki z obawą, że dziewczyna nieco przesadziła z kłamstwem. Dziewczyna tłumaczy swoje zachowanie mając również nadzieję, że dzięki tej historii Chris nauczy się cierpliwości. W przypływie inspiracji wymyśla kolejny prezent dla Adriena i od razu zabiera się za pracę. Po kilku godzinach zasypia przy maszynie do szycia.

Ze snu wybudza ją dźwięk dzwonków. Dziewczyna ze zdziwieniem spogląda na okno, za którym widać padający śnieg. Nie mogąc uwierzyć w to co widzi wychodzi na balkon. Na drodze dostrzega zabawkowe żołnierzyki oraz dinozaura, które szukają Św. Mikołaja. Całą sytuację uznaje za sen. Tikki przekonuje swoją właścicielkę, że to wszystko nie jest snem. Marinette musi zmienić się w Biedronkę, aby odnaleźć super-złoczyńcę. Tymczasem zabawki nadal poszukują Św. Mikołaja. Nadja Chamack w relacji na żywo ogłasza na bieżąco wiadomości. W studiu zjawiają się również zabawki, które nakazują, aby Św. Mikołaj się natychmiast poddał, w przeciwnym razie zniszczą Paryż. Biedronka jest zdezorientowana. Po chwili odnajduje zniszczone sanie i postanawia zadzwonić do Czarnego Kota. Jak się okazuje, jej partner jest właśnie na lodowisku ze Św. Mikołajem, który musi się ukrywać.

Na paryskich ulicach zjawia się kolejna zabawka, która została zesłana przez super-złoczyńcę. Zabawkowy pies trafia na trop Św. Mikołaja. W tym czasie na lodowisku zjawia się Biedronka, gdzie spotyka Czarnego Kota, Św. Mikołaja oraz Philippe. Mężczyzna wyjawia, że nie wie jak trafił do Paryża. Mając zniszczone sanie musiał uciekać przed zabawkami, które chciały go złapać. W przeciągu chwili ściana budynku zostaje zniszczona, a do środka dostają się zabawki, które otaczają Św. Mikołaja i super-bohaterów. Zabawkowy pies wyjawia, że Król Zabawek czeka na swój prezent. Super-bohaterowie muszą bronić Św. Mikołaja. Mężczyzna nie daje się zastraszyć twierdząc, że na prezent trzeba zasłużyć. Philippe przekonuje wszystkich, że nie warto ze sobą walczyć, jednocześnie prosząc, aby Św. Mikołaj zrobił wyjątek i podarował super-złoczyńcy prezent. Zarówno Philipee, jak i Czarny Kot, próbują również wykorzystać tą sytuację, aby wcześniej otrzymać swój prezent. Św. Mikołaj protestuje, nie chcąc się zgodzić, aby nie złamać surowych zasad świąt. Zasady te mogą być naruszone jedynie dla najgrzeczniejszego dziecka na świecie. Zabawki podejmują atak. Walka nie dochodzi do skutku, ponieważ nikt nie jest w stanie utrzymać równowagi na lodzie. Kiedy łyżwiarz postanawia zając się zabawkami, super-bohaterowie zabierają ze sobą Św. Mikołaja. W końcu Philippe zostaje złapany w paszczę dinozaura. W tym czasie Biedronka, Czarny Kot i Św. Mikołaj uciekają przed zabawkami. Super-bohaterka domyśla się, kim może być Król Zabawek. Aby zbić trop zabawek, Biedronka nakłada swojemu partnerowi czapkę Św. Mikołaja, aby ten odciągnął zabawki. Po drodze Biedronka i Św. Mikołaj natykają się na Nino, który szuka swojego brata. Zrozpaczony chłopak opowiada o zniknięciu swojego braciszka. Według relacji Nino, z pokoju chrisa zniknęły wszystkie jego zabawki. Super-bohaterka już wie, że to właśnie chłopiec został zaakumowany, teraz jedynie musiała go odnaleźć. Aby tego dokonać używa Szczęśliwego Trafu, dzięki któremu pojawia się notes. Dziewczyna wpada na pomysł, co powinna zrobić. Biedronka pisze list do Św. Mikołaja i prosi go o swój prezent. Jak się okazuje jest najgrzeczniejszym dzieckiem na świecie i może otrzymać swój prezent wcześniej. Jej życzeniem jest otrzymanie prezentu, o którym marzył Chris.

Biedronka ogłasza, że ma prezent dla Króla Zabawek i udaje się za samolotem, który go zabrał. W wyniku tego trafia na wyspę stworzoną z klocków, gdzie znajduje się super-złoczyńca. Król Zabawek jest zachwycony, że w końcu otrzymał wymarzonego robota. Na latającej wyspie zjawiają się również zabawki, które złapały Czarnego Kota przebranego za Św. Mikołaja. Król Zabawek jest wkurzony, że zabawki nie złapały tego, kogo powinny. Pod rozkazem Władcy Ciem chłopiec chce zabrać Czarnemu Kotu jego Miraculum. W ostatniej chwili ratuje go Biedronka. Król Zabawek wykorzystuje zabawki Biedronki i Czarnego Kota, aby zdobyć Miracula. Super-bohaterowie są zmuszeni walczyć z własnymi klonami. Biedronce kończy się czas i za niedługo przejdzie przemianę zwrotną. Z pomocą przybywa im Św. Mikołaj, który pozbywa się ożywionych zabawek Biedronki i Czarnego Kota. Król Zabawek ożywia swojego robota, nie chcąc stracić mocy. Super-bohaterowie muszą pokonać kolejnego przeciwnika zanim dostaną się do super-złoczyńcy. Biedronka postanawia przechytrzyć zabawkę. Będąc tuż przy Królu Zabawek robot musi wstrzymać ogień. Złoczyńca dobrowolnie oddaje zaakumowaną kulę, aby nie utracić swojej zabawki. Kiedy Akuma zostaje oczyszczona, wszystko wraca do poprzedniego ładu.

Marinette po raz kolejny opiekuje się Chrisem, aby Nino oraz Alya mogli spędzić razem czas. Dziewczyna wyjawia podopiecznemu, że opowiedziana wcześniej historia nie jest prawdą. Chris przyznaje, że zachowywał się jak dziecko i proponuje, aby od tej pory już więcej nie kłamali. Dodatkowo chce się dowiedzieć, co dziewczyna ukrywa w skrzyni. Słysząc, że chodzi o chłopaka, Chris nie chce już nic więcej słuchać.

PostacieEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Pozostali bohaterowieEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Premiera odcinka miała miejsce 8 lutego 2019 roku w Kanadzie.[2]
  • Nazwa odcinka została potwierdzona przez Feri González 21 grudnia 2018 roku.[3]
  • W odcinku wykorzystano model Pantermana w formie tyranozaura oraz Pana Przytulaśnego, pluszaka Chloé Bourgeois.
  • Family Channel podało nazwę odcinka, który nazwano Chris Master.[4] Thomas wyjaśnił, że rzeczywisty tytuł to Christmaster.[5]
    • Słowa twórcy nie mają jednak odniesienia do stanu rzeczywistego, ponieważ w odcinku pojawiła się nazwa Chris Master.
  • Kukiełki Biedronki oraz Czarnego Kota mogą wielokrotnie używać Szczęśliwego Trafu oraz Kotaklizmu.
  • Pierwotnie scenariusz odcinka miał być odcinkiem świątecznym, jednak Jeremy Zag uznał, że jest on za mało bożonarodzeniowy. Został on więc odrzucony, po czym napisano nowy odcinek, który obecnie znamy jako Świąteczny odcinek specjalny.[6]
  • Dzięki temu, że początkowy skrypt odcinka został odrzucony, pozwoliło to twórcom na ponowne wprowadzenie postaci Philippe.[7]
  • Odcinek miał być gotowy już na Boże Narodzenie w 2018 roku, dlatego SAMG Animation musiało się pośpieszyć i dokończyć proces animacji.[8]
  • W angielskiej wersji językowej można zauważyć nawiązanie do jednego z memów.[9]
  • Odcinek jest swojego rodzaju hołdem do animacji poklatkowej Panique Au Village Stéphane'a Aubiera i Vincenta Patara.[10]
  • W scenie, gdy Król Zabawek chce odebrać Czarnemu Kotu jego pierścień, pojawia się błąd w tłumaczeniu. Złoczyńca wypowiada słowa: Król Zabawek chce twój pierścień... W rzeczywistości jednak powinien powiedzieć: Władca Ciem chce twój pierścień..., podobnie jak ma to miejsce w oryginale.

Odcinek onlineEdytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Kitka Logo Obejrzyj na YT (Napisy PL) >>KLIK<<

PrzypisyEdytuj

Zobacz też...Edytuj

Pokaż/Ukryj
Odcinki

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieDzień BohaterówStarcie Miraculów

Filmy pełnometrażowe

Ladybug & Cat Noir: AwakeningMiraculous (film)

Inne produkcje

Internetowe serie

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

Nieznane produkcje

Biedronka na Halloween

Anulowane produkcje

Gagotor