CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Kotowtór OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria OficjalneLogoMiraculum (1).png Transkrypt OficjalneLogoMiraculum (2).png Błędy w animacji 

Witaj, Kotowtórze, jestem Władca Ciem. Gdy pozbędziesz się Czarnego Kota, zajmiesz jego miejsce, a Biedronka będzie twoja na zawsze.

Kotowtór – ósmy odcinek pierwszego sezonu serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Opis[]

Netflix[]

Zazdrosny rzeźbiarz zakochany w Biedronce akumuje w Kotowtóra, sobowtóra Czarnego Kota, który usiłuje zająć miejsce rywala u boku Biedronki.

Family Channel[]

W czasie kiedy Czarny Kot jest podejrzewany o dokonanie włamania do Luwru, Biedronka robi wszystko, aby udowodnić jego niewinność. Jak się okazuje, po Paryżu grasuje naśladowca podszywający się pod Czarnego Kota. Biedronka ma problemy z odróżnieniem swojego partnera od oszusta[1].

KidsClick[]

Kiedy Czarny Kot jest podejrzewany o kradzież, Biedronka musi udowodnić, że jej partner jest niewinny i że po Paryżu grasuje Kotowtór. Ale czy Biedronka będzie w stanie odróżnić prawdę od fałszu?[2]

Streszczenie[]

Alya każe Marinette zadzwonić do Adriena

Marinette chciałaby iść do kina z Adrienem, ale nie wie jak go zaprosić, ponieważ zawsze w jego obecności zaczyna się jąkać i wygadywać głupstwa. Tikki uświadamia Marinette, że jest na to pewien sposób, a mianowicie mogłaby do niego zadzwonić.

Dziewczyna wpierw dzwoni po Alyę, żeby sprawdzić, czy ma ona do niego numer. Razem z przyjaciółką wymyślają, co Marinette mogłaby powiedzieć Adrienowi, jednak dziewczyna oświadcza, że jednak nie zamierza do niego dzwonić. Przyjaciółka rozwiązuje to za nią, naciskając na numer Adriena w telefonie. Marinette jest przerażona i znów zaczyna wygadywać głupoty, następnie rzuca telefon na łóżko. Nie zauważa jednak, że wciąż jest włączona automatyczna wiadomość i wszystko, co mówi zostało nagrane na poczcie głosowej chłopaka.

Alya pociesza Marinette, że „Nie było tak źle”, jednak dziewczyna postanawia zabrać jakoś chłopakowi telefon i wykasować wiadomość, zanim ten ją odsłucha. Adrien tymczasem jest na zajęciach z szermierki. Wychodzi na chwilę do szatni, by się czegoś napić, ale Plagg informuje go, że ma nową wiadomość.

Pomnik Biedronki

Chłopak chce ją odsłuchać, lecz zauważa, że za chwilę wybije godzina odsłonięcia pomnika na cześć Czarnego Kota i Biedronki, więc szybko przemienia się i biegnie na uroczystość. W tym samym czasie Marinette i Alya wybiegają z mieszkania Marinette i zauważają, że zaraz rozpoczyna się ceremonia na cześć bohaterów. Alya przeprasza Marinette, ale nie może iść z nią po telefon, ponieważ musi nagrać relację.

Marinette postanawia nie pojawić się jako Biedronka, tylko iść poszukać telefonu Adriena. Dostaje się do szatni w budynku, w którym Adrien ma zajęcia i dzięki pomocy Tikki udaje jej się zabrać telefon i szybko ucieka.

Czarny Kot rozmawia z Théo

W tym samym czasie następuje odsłonięcie pomnika, a jego autor, Théo Barbot, pyta się Czarnego Kota, czy wie, gdzie jest Biedronka, ponieważ miał nadzieję, że ją zobaczy, zdobędzie autograf i wyzna jej swoje uczucia. Czarny Kot jest zakochany w Biedronce, dlatego z zazdrości mówi Théo, że coś go łączy z bohaterką.

Théo jest załamany i wściekły i odchodzi do swojej pracowni, jest to fantastyczna okazja dla Władcy Ciem, by wypuścić swoją Akumę, aby zawładnęła duszą zranionego rzeźbiarza.

Wyobrażenia Marinette

Adrien natomiast wraca po swoje rzeczy i jedzie do domu. Po przyjeździe szuka telefonu, ale nigdzie nie może go znaleźć, nawet przez krótką chwilę podejrzewa Plagga o zjedzenie go. Postanawia wrócić tam, gdzie miał zajęcia z szermierki i go poszukać. Jadąc samochodem, słyszy w wiadomościach, że Czarny Kot ukradł z muzeum obraz Mona Lisy. Wybiega z samochodu, szybko się przemienia i udaje się na miejsce przestępstwa, aby dowiedzieć się, o co chodzi.

Marinette w tym czasie próbuje złamać blokadę telefonu Adriena, jednak nie wychodzi jej to. Odbiera też telefon od Alyi i dowiaduje się o kradzieży Czarnego Kota. Szybko przemienia się i jako Biedronka rusza na pomoc. Czarny Kot natomiast ucieka policji, która nie chce słuchać jego wyjaśnień. Wie kto za tym wszystkim stoi i rusza odnaleźć swojego sobowtóra. Dzwoni do Biedronki i mówi jej, że jest niewinny, ale wie, gdzie jest kryjówka złoczyńcy. Biedronka namierza go i rusza jego śladem.

Kotowtór namawia Biedronkę, aby odebrała Miraculum Czarnego Kota

Gdy wpada do kryjówki Kotowtóra, nie wie, który jest prawdziwy. Dzięki małemu podstępowi jednak odkrywa, kto jest prawdziwym Czarnym Kotem i razem powstrzymują zło wypędzając Akumę z fotografii Théa.

Gdy już wszystko wraca do normy, Biedronka przeprasza rzeźbiarza za swoją nieobecność na ceremonii. Po powrocie do domu okazuje się, że Alyi udało się odblokować telefon Adriena i można skasować wiadomość na poczcie głosowej. Następnego dnia Marinette szybko wrzuca telefon Adriena do jego torby, a chłopak jest bardzo zdziwiony, gdy go tam odkrywa. Nino postanawia, że muszą wybrać się do kina, by odpocząć i wyluzować. Słysząc to, Alya pyta się, czy ona i Marinette mogą do nich dołączyć. Chłopcy zgadzają się, a Marinette jest w siódmym niebie.

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Ciekawostki[]

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 15 września 2015 roku w Korei.
  • Mimo że Adrien przemienia się w odcinku trzy razy, ani razu nie pokazano sceny transformacji.
    • Scena przyzwania Kotaklizmu również nie została pokazana.
  • Po raz pierwszy na karcie końcowej pojawia się Nino, jednak jest zasłoniony przez Marinette.

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement