Kotaklizm - specjalna umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Czarnego Kota. Moc ta została użyta przez Czarnego Kota, Czarną Kotkę, Multikotkę oraz Snake Noir.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Czarny Kot wypełnia swoje miraculum mocą niszczenia. Pierwszy obiekt, którego chłopak dotknie, natychmiast koroduje oraz zostaje zniszczony.

Podczas gdy Kotaklizm jest bardzo pomocną super-mocą, Czarny Kot musi być ostrożny, gdyż po jej wykorzystaniu wraca do swojej normalnej formy po pięciu minutach. Pozostały czas pokazują kolejno znikające fragmenty (poduszki) łapki na pierścieniu Czarnego Kota. Moc można użyć raz na każdą przemianę.

Przebieg[edytuj | edytuj kod]

Cataclysm.gif

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Moce w koncepcji

  • W odcinku Łowca Kwami Multimysz łączy Miraculum Myszy z Miraculum Czarnego Kota, dzięki czemu może korzystać z obu umiejętności.
  • W początkowych koncepcjach Czarny Kot miał posiadać inne moce. Były to Black Hole (pl. Czarna Dziura) oraz Black Storm (pl. Czarna Burza).
    • W odcinku Biały Kot zaakumowany Czarny Kot używa umiejętności, która została zainspirowana mocą Black Storm.
  • Moc nie została użyta w takich odcinkach jak Mim i Czarny Miecz.
  • Najwięcej razy Kotaklizmu użyto w odcinku Kotowtór (3 razy).
  • Kiedy Kotaklizm zostaje użyty na żywej osobie, prawdopodobnie osoba zmienia się w pył.
    • W odcinku Mroczny Amor Czarny Kot chciał odkryć tożsamość Biedronki i przy okazji zniszczyć ją za pomocą Kotaklizmu.
    • W odcinku Asystura iluzja Czarnego Kota chce użyć Kotaklizmu na iluzji zaakumowanej Biedronki, jednak jego przeciwnik okazuje się sprytniejszy i wykorzystuje moc przeciwko niemu.
      • Dokładne użycie mocy na żywej osobie nie jest do końca pewne, ponieważ iluzja zachowuje się tak, jak chciała Lisica. Możliwe, że było to tylko jej wyobrażenie, jak wygląda użycie mocy na człowieku.
        • Jak twierdzi Thomas, użycie Kotaklizmu na żywej osobie ma różne skutki. W przypadku Czarnego Kota, połamano mu żebra.[1]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też...[edytuj | edytuj kod]