FANDOM

 Komplikatorka Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Transkrypt Władca Ciem Ikona Błędy w animacji 
Komplikatorka (188)
Komplikatorka

L'insaisissable
Komplikatorko, jestem Władca Ciem. Przez całe życie troska o innych i gotowość rozwiązywania cudzych problemów były dla ciebie najważniejsze. Ale dziś zdejmuję z ciebie ten ciężar.

Komplikatorka — szesnasty odcinek 2 sezonu i czterdziesty trzeci odcinek serialu ogółem.

OpisEdytuj

Słynny artysta Jagged Stone idzie do piekarni ojca Marinette, aby zrobić program telewizyjny. Kiedy okazuje się, że wszystko poszło na marne, Penny, asystentka produkcji, traci nerwy i zostaje zaakumowana.[1]

StreszczenieEdytuj

Komplikatorka (4)
W Le Grand Paris w jednym z pokoi hotelowych przebywa Penny i Jagged. Penny idąc w stronę drzwi, odhacza kolejne punkty na swojej liście rzeczy do zrobienia. Gdy otwiera drzwi, zaczyna rozmawiać z lokajem Jeanem, który przyszedł uzgodnić pewne kwestie z Penny dotyczące Jaggeda. Ich rozmowę przerywa dzwoniący telefon asystentki, który w efekcie odbiera. Po chwili do pokoju wchodzi Bob Roth, który mówi, że znalazł świetny sposób na promocję nowego albumu Jaggeda, ponieważ ma on zostać gwiazdą w reality-show. Penny dalej rozmawia przez telefon, tym razem wracając się do wnętrza pokoju. W tle widać jak Fang wybiega z piłką przez drzwi, pozostając niezauważonym. Penny przestaje rozmawiać przez telefon i podchodzi do Jaggeda, który pyta się jej, czy pamiętała, by zamówić dla Fanga makaron. Po chwili słychać pukanie do drzwi, przez co Penny odchodzi od Jaggeda i Boba, którzy zaczynają rozmawiać na temat występu w telewizji.
Komplikatorka (21)
Do pokoju zaś pukał André Bourgeois, mówiący, że Fang nie może biegać swobodnie po hotelu, po czym oddaje krokodyla. Ponownie dzwoni telefon, a Penny odbiera go. Jednocześnie przeprasza burmistrza i kieruje się do Jaggeda, rzucającego piłki w stronę Boba, ponieważ nie spodobał mu się pomysł występu w programie "Rockman szuka żony". Ponownie słychać pukanie do drzwi i dźwięk telefonu. W drzwiach ponownie stoi lokaj Jean, kierując zapytanie do Penny, która odpowiada mu jednocześnie trzymając telefon przy uchu. Zamyka drzwi i znów idzie do Jaggeda oraz Boba, kłócących się ze sobą. Penny postanawia opowiedzieć Jaggedowi o swoim pomyśle, mogącym rozwiązać konflikt. Jagged przystaje na jego realizację. Dziękuje Penny i daje jej buziaka w policzek.

Komplikatorka (40)
Pod piekarnią Tom & Sabine zebrał się tłum fanów Jaggeda. Wewnątrz zaczyna się nagrywanie programu na żywo "Takie Buty" wraz z Jaggedem i Tomem. Sabine po poczęstowaniu Boba croissantem, zaczyna rozmawiać z Marinette, czy aby na pewno organizacja programu telewizyjnego w piekarni jest dobrym pomysłem. Marinette odpowiada, że jest to dobre dla piekarni, a jej tata stanie się celebrytą. Sabine stwierdza, że Tom wygląda na dość zdenerwowanego jak na celebrytę. Przez moment widoczna jest Tikki oglądająca show w pokoju Marinette. Po chwili z powrotem na ekranie znajduje się Tom, który instruuje Jaggeda, jak wałkować ciasto. Penny jest bardzo poddenerwowana całą sytuacją, co zwraca uwagę Marinette. Dziewczyna pyta się, czy wszystko w porządku, zaś Penny odpowiada, że pomysł z tym show był jej, a Jagged jej zaufał i ma po prostu nadzieję, że wszystko będzie dobrze. W tym czasie, Alec pyta się Jaggeda jak to jest być dzisiaj w butach piekarza.
Komplikatorka (60)
Jagged mówi entuzjastycznie, że jest świetnie i zaczyna udawać grę na gitarze zrobionej z najróżniejszych wypieków. Po chwili Sabine pyta Penny jak to jest pracować z taką gwiazdą jak Jagged, przez co na moment Penny rozmarza się, mówiąc o bardzo pochlebnie Jaggedzie, jednak zaraz po tym poprawia się, mówiąc bardziej neutralnie. Całe show zaś ogląda Adrien w swoim pokoju wraz z Plaggiem. Kwami pyta się, co jest interesującego w oglądaniu tego, na co Adrien odpowiada, że program odbywa się u Marinette. W piekarni zaś Jagged i Tom wspólnie śpiewają, gdzie Jagged proponuje również Marinette dołączenie do nich. Adrien, gdy zauważa dziewczynę w telewizji, zaczyna się mocno uśmiechać. Jagged zaczyna za to opowiadać widzom jak bardzo utalentowana jest Marinette, wspominając o okładce jaką wykonała dla jego albumu, będąc tylko uczennicą w szkole. Alec jest pod wrażeniem umiejętności dziewczyny.
Komplikatorka (80)
Po chwili pyta się Toma, co będzie dzisiaj przygotowywać. Tom odpowiada, że będzie robił czekoladowe croissanty. Zwraca się także do Marinette, by podała worek mąki. Marinette chcąc wziąć worek, przypadkowo sprawia, że mąka wysypuje się na głowę Jaggeda, lecz nie powoduje to u niego zdenerwowania, ale rozbawia go to i zaczyna udawać ducha. Alec ogłasza przerwę. Marinette korzystając z okazji przeprasza Jaggeda, zaś on odpowiada jej, że nic się nie stało. Penny pyta się Marinette, gdzie jest łazienka i po usłyszeniu, że na górze, idzie tam wraz z Jaggedem. Tom wraz ze swoją córką postanawia posprzątać wnętrze piekarni po incydencie z mąką.

Komplikatorka (94)
Penny i Jagged trafiają do pokoju Marinette, gdzie mimo stwierdzenia faktu, że źle trafili, Jagged postanawia skorzystać z umywalki znajdującej się w rogu pokoju. Na dole zaś operator kamery informuje Aleca, że za chwilę z powrotem wchodzą na żywo. Alec pyta się, gdzie jest Jagged, a Marinette odpowiada, że w łazience na górze. Z uwagi na małą ilość czasu, ekipa telewizyjna idzie do Jaggeda, który w tym czasie rozgląda się po pokoju. Penny cały czas za nim podąża, próbując zmyć mąkę. Po chwili asystentka mówi mu, że muszą się pospieszyć, jednak do pomieszczenia wchodzi ekipa, która rozpoczyna nagrywanie. Zaraz po tym kamera kieruje się na Jaggeda stojącego przy ścianie wypełnionej zdjęciami Adriena, stwierdzając, że Marinette prawdopodobnie jest zakochana w chłopaku ze zdjęć. Adrien widząc to jest w szoku, zaś Plagg mówi, że ma kolejną sekretną wielbicielkę. Marinette sprzątając piekarnię zauważa, że ekipa telewizyjna kręci wnętrze jej pokoju, a w szczególności zdjęcia porozwieszane po nim. W efekcie biegnie do swojego pokoju. Biegnąc po schodach rozmawia z Tikki, że to co się stało, to prawdziwa katastrofa, ponieważ wszyscy (włącznie z Adrienem) dowiedzą się o tym, że jest w nim zakochana.
Komplikatorka (105)
Tikki pyta się jej, czy nie chciałaby przecież, żeby się dowiedział, ale dziewczyna odpowiada, że nie w taki sposób. Po chwili wbiega do swojego pokoju, pytając wszystkich obecnych, co w nim robią. Penny odpowiada, że nie mogli znaleźć łazienki, zaś Jagged pyta się jej, czy chce, żeby podpisał plakat z jego wizerunkiem. Marinette mówi, że chce, aby wszyscy wyszli z jej pokoju, więc prosi o pomoc Penny, która stara się pomóc, ale rozłącza przy tym kabel od kamery, przez co transmisja zostaje przerwana. Wszyscy chcą, by Penny coś zrobiła dla nich w pierwszej kolejności, co wywołuje zdenerwowanie u Penny i wyprasza on całą ekipę z pokoju, wyrzucając ich na korytarz mieszkania. Jej rozgoryczenie przykuwa uwagę Władcy Ciem, który przemienia ją w Komplikatorkę. Jej bronią staje się długopis, który pozwala jej na zmianę postaci z materialnej na taką, umożliwiającą przenikanie przez różne obiekty, co wykorzystuje, by dostać się niepostrzeżenie do piekarni na dole.
Komplikatorka (159)
W piekarni zaś rodzice Marinette postanawiają przerwać program, z powodu wcześniejszego incydentu związanego z nagrywaniem wnętrza pokoju ich córki, która w tym czasie znajduje się w pokoju, będąc zrozpaczona. Gdy do piekarni wchodzi zaakumowana Penny, dochodzi do sprzeczki, wynikającej z jej złośliwych działań. Po chwili jednak wszyscy orientują się, że to co się dzieje, to sprawka osoby trzeciej. Super-złoczyńca kontynuuje straszenie wszystkich obecnych w piekarni, a także powoduje włączenie systemów antywłamaniowych, więżąc ich w środku. Po chwili ujawnia się, co powoduje panikę na zewnątrz budynku wśród ludzi oglądających transmisję. Całą sytuację ogląda też Marinette ze swojego pokoju i decyduje się na przemianę w Biedronkę. Adrien także decyduje się wkroczyć do akcji jako Czarny Kot.

Komplikatorka (204)
W piekarni Tom próbuje powstrzymać Komplikatorkę, ale nie udaje mu się to. Super-złoczyńca atakuje Jaggeda, który stara się przekonać zaakumowaną Penny, by ta przestała, jednak nie słucha go. Alec wraz z operatorem kamery dalej nagrywają, lecz zwracają na siebie uwagę złoczyńcy, w czego efekcie dochodzi do zniszczenia kamery. Na zewnątrz Nadja Chamack przeprowadza relację z całego zdarzenia. Oprócz tego przybywa też Czarny Kot, który stara się dostać do środka. Gdy próbował użyć Kotaklizmu, by odblokować drzwi piekarni, zachodzi go od tyłu Komplikatorka i rzuca nim o samochód. Po chwili jednak Biedronka z balkonu wciąga Kota na górę, pomagając mu się dostać do wnętrza budynku, wchodząc od strony pokoju Marinette. Czarny Kot stwierdza, że jest w nim bardzo dużo zdjęć. Komplikatorka zaczyna ich atakować, ale superbohaterowie osłaniają się przy pomocy materaca od łóżka, odkrywając kolejne zdjęcia. Biedronka w panice powoduje, że Czarny Kot trzymający materac ląduje na drugim końcu pokoju, gdy ta gwałtownie próbowała zakryć zdjęcia.
Komplikatorka (226)
Super-złoczyńca rzuca jednym z mebli w ich stronę, ujawniając kolejne zdjęcia, co ponownie zwraca uwagę Czarnego Kota. Biedronka prosi go, by ten teraz ich nie oglądał. Komplikatorka ponownie ich atakuje, najpierw rzucając kolejnym meblem, zaś później pojawiając się od tyłu, próbując zdjąć oba kolczyki Biedronki. Czarny Kot zauważa to i rozdziela swój Koci Kij, po czym podcina nogi Biedronce i atakuje złoczyńcę, co powoduje, że wytrąca zaakumowanej Penny długopis z ręki. Wszyscy rzucają się za długopisem, lecz Komplikatorka odzyskuje go. Superbohaterowie schodzą piętro niżej, szukając super-złoczyńcy. Po chwili zostają zaatakowani; Komplikatorka odrzuca Biedronkę, a Czarnego Kota przytrzymuje, by móc zdjąć jego miraculum. Biedronka przy pomocy swojego Jo-jo chwyta złoczyńcę, jednak staje się on ponownie nietykalny. Po uwolnieniu, uderza Czarnego Kota, przez co wpada on na regał. Zaraz po tym biegnie w kierunku Biedronki i powala ją na ziemię oraz zdejmuje lewy kolczyk, co rozpoczyna powolną detransformację.
Komplikatorka (271)
Czarny Kot widząc to, próbuje zaatakować Komplikatorkę przy pomocy Kotaklizmu, rzucając się na nią, jednak zostaje zauważony i w efekcie tylko przez nią przenika. Złoczyńca upuszcza jednak kolczyk i ucieka z pokoju. Biedronka szybko zakłada kolczyk z powrotem i czeka aż detransformacja cofnie się. Zaraz po tym podchodzi do niej Czarny Kot twierdząc, że było blisko. Biedronka używa Szczęśliwego Trafu, z którego otrzymuje połamany talerz. Biedronka jednak nie wie jak go użyć, ale po chwili znajduje klej i skleja talerz. Superbohaterowie następnie kierują się do pokoju Marinette z Czarnym Kocie na przodzie, który wciąż jest gotowy do użycia Kotaklizmu. Biedronka zasłania się za nim, będąc nieco spanikowaną po sytuacji ze zdjęciem kolczyka. Czarny Kot postanawia sprawdzić dach w poszukiwaniu złoczyńcy, co spotyka się z protestem ze strony Biedronki, która bała się zostać sama, twierdząc, że do obrony ma tylko talerz. Po chwili atakuje ją Komplikatorka, znów powalając superbohaterkę na ziemię.
Komplikatorka (303)
Ponownie próbuje zdjąć oba kolczyki, jednak nie może ich zdjąć z powodu kleju obecnego na nich. Dało to szansę na atak ze strony Czarnego, który używa Kotaklizmu na długopisie. Komplikatorka staje się ponownie Penny, zaś Biedronka oczyszcza Akumę i używa Niezwykłej Biedronki. Wszystko wraca do normy. Biedronka pyta się Penny jak się czuje, zaś ona odpowiada, że w porządku. Biedronka i Czarny Kot po chwili opuszczając pokój Marinette. Stojąc jeszcze na balkonie, Biedronka wspomina, że mało brakowało, a jej tożsamość byłaby ujawniona. Czarny Kot odpowiada jej, że już wie kim ona jest, co powoduje małą panikę u dziewczyny, ale po chwili dopowiada, że jest "dziewczyną z jego snów". Powoduje to rozbawienie u Biedronki. Po powiedzeniu "zaliczone!" każdy z nich odchodzi w swoją stronę. Marinette wraca do piekarni i po zobaczeniu rodziców, przytula się do nich. Wraca także Penny, ciesząc przy tym Jaggeda, który ściska swoją asystentkę na powitanie. Mówi jej, że nie wie, co by bez niej zrobił i ponownie ją przytula. Penny odwzajemnia uścisk, a całej sytuacji przyglądają się Marinette i jej rodzice.

Komplikatorka (356)
Następnego dnia, Marinette biegnie do szkoły. Tikki dostrzega jej zdenerwowanie i pyta się, czy wszystko w porządku. Ona odpowiada, że już nigdy więcej nie pozwoli rodzicom, by ci zorganizowali jakikolwiek program telewizyjny u siebie w piekarni oraz mówi, że musi przeczekać, ukrywając się przed innym, by ci zapomnieli o tym, co zobaczyli podczas show, a w szczególności Adrien. Po chwili dociera do szkoły, skradając się i unikając innych. Uspokaja się, gdy trafia do szatni i jest już przy swojej szafce, do której chowa swój plecak. Cieszy się, że pozostała niezauważona przez Adriena. Jednak po zamknięciu drzwiczek od szafki, zza nich ujawnia się Adrien, który wita się z Marinette. Mówi jej, że martwił się po tym co zdarzyło się ostatnio, ale Marinette w panice przerywa mu, zaczynając wyjaśniać sprawę ze zdjęciami. Stwierdza, że zdjęcia mają związek tylko z jej zainteresowaniem modą. Adrien z podejrzeniem pyta się, czy kłamie, przechylając się ku niej. Marinette po chwili odpowiada, że nie, ale jest nim zainteresowana, jednak nie w taki sposób jak myśli. Zaczyna się też przy tym nerwowo śmiać. Adrien zaczyna się śmiać i mówi, że wszystko rozumie.
Komplikatorka (375)
Zaraz po tym zarzuca swoją rękę na ramię Marinette i dopowiada, że jest przyzwyczajony, że fani trzymają jego zdjęcia absolutnie wszędzie, nawet w nietypowych miejscach. Marinette śmiejąc się, odpowiada, że pewnie też mają zdjęcia pod swoimi łóżkami. Po chwili Adrien zaprasza Marinette na jedną ze swoich sesji zdjęciowych z uwagi na jej duże zainteresowanie modą i dodaje, że ogólnie sesję są dość nudne, ale jakby przyszła, byłoby dużo więcej zabawy. Marinette zgadza się i dziękuje Adrienowi za zaproszenie. Po tym Adrien zaczyna kierować się już na lekcje, ale zatrzymuje się jeszcze na chwilę przy Marinette i mówi jej, że cieszy się należy ona do jego fanów. Wychodząc z pomieszczenia, odwraca głowę w jej stronę oraz macha do niej i uśmiecha się. Marinette jest szczęśliwa. Tikki mówi jej też, że znalazła choć trochę sensu dla posiadania w pokoju tylu jego zdjęć. Marinette nie uważa tego za śmieszne i przekazuje to Tikki, która zgadza się nią, ale obie po chwili się śmieją.

PostacieEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Postacie poboczneEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Światowa premiera odcinka odbyła się 16 czerwca 2018 roku w Hiszpanii.[2]
  • Urywek scenariusza z odcinka zaprezentowano na SDCC 2017. [3]
  • Oglądając jeden z programów, Takie Buty Adrien dowiaduje się, że Marinette ma rozwieszone jego zdjęcia na ścianie.[5]
  • 10 czerwca 2018 roku opublikowano zapowiedź odcinka. [6]
  • Penny Rolling ujawnia, że jest zakochana w Jaggedzie.
  • Po raz drugi złoczyńcy udało się zdobyć Miraculum Biedronki.
  • Czarny Kot po raz trzeci niszczy przedmiot, w którym jest Akuma.
  • Po użyciu Kotaklizmu Czarny Kot dotyka Komplikatorkę, mimo to nic się nie dzieje.
  • 9 listopada Disney Channel Polska opublikowało 5 minutowy fragment odcinka w języku polskim.[7]
    • 12 listopada Disney Channel Polska opublikowało 2 minutowy fragment odcinka w języku polskim. Została również ujawniona Polska nazwa odcinka - Komplikatorka. [8]

Odcinek online Edytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Czarny Kot Logo Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
Pancernik ikona Obejrzyj na cda.pl (Napisy PL) >>KLIK<<

PrzypisyEdytuj

Zobacz też...Edytuj

Pokaż/Ukryj
Odcinki

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieDzień BohaterówStarcie Miraculów

Filmy pełnometrażowe

Ladybug & Cat Noir: AwakeningMiraculous (film)

Inne produkcje

Internetowe serie

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

Nieznane produkcje

Biedronka na Halloween

Anulowane produkcje

Gagotor