FANDOM

 Kamienne Serce Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Transkrypt Władca Ciem Ikona Błędy w animacji 
Kamienne Serce, daję ci drugą szansę i małego pomocnika. Zdobędziesz swoją ukochaną, nikt ci nie przeszkodzi.

Kamienne Serce – dwudziesty piąty odcinek serialu. Druga część odcinka specjalnego Początki.

Opis Edytuj

Ciąg dalszy wcześniejszych losów bohaterów. Marinette błędnie sądzi, że Adrien to łobuz, i nie jest pewna, czy chce zostać Biedronką.

StreszczenieEdytuj

Trwa program TVi NEWS prowadzony na żywo przez Nadję Chamac. Reporterka opowiada o kamiennych postaciach, które znajdują się w całym Paryżu stojąc bez ruchu. Tom pociesza swoją córkę, aby się nie martwiła i zapewnia ją, ze nad miastem czuwają super-bohaterowie. Marinette ma jednak wątpliwosci czy podoła wyzwaniu. Z szuflady wyciąga Miraculum i chowa do swojej torebki. W tym samym czasie Nathalie czeka na Adriena. Jak się okazuje, chłopak zniknął z posiadłości. Chłopak udaje się do szkoły, aby przestać żyć w zamknięciu i poznać nowe osoby, czego nie jest w stanie zrozumieć jego kwami Plagg.
Początki2 (25)
Tymczasem Marinette i Alya wchodzą na terem szkoły. Panna Césaire chwali się swojej nowej przyjaciółce Biedroblogiem - blogiem, na których umieszcza informacje na temat nowej super-bohaterki. Marinette nie jest w stanie zrozumieć, dlaczego wszyscy tak bardzo jej ufają. Według Alyi dziewczyna boi się, jednak zapewnia ją, że Biedronka jest prawdziwą bohaterką, która wszystkich ochroni. Pozostali uczniowie gromadzą się wokół Ivana. Chłopak twierdzi, że niczego nie pamięta od czasu zaakumowania i nie wie co się z nim działo. Chloé swoim komentarzem denerwuje Ivana. Jego emocje natychmiastowo wyczuwa Władca Ciem. Do szkoły dociera również Adrien. Chłopak zostaje zatrzymany przez Nathalie. Model prosi ją, aby skłamała, że nie zdołała go znaleźć. Alya postanawia stanąć w obronie Ivana co ani trochę nie podoba się Chloé. Zaczyna się naśmiewać ze złości Alyi żartując, że za chwilę zamieni się w bestię. Kiedy słyszy głos Adriena, zachowanie Chloé diametralnie się zmienia. Cieszy się, że w końcu widzi chłopaka.
Początki2 (55)

W szatniach zaszył się Ivan, którego szybko odnalazła Marinette. Dziewczyna doradza koledze, aby wyznał Mylene swoje uczucia. Ivan wpada na pomysł, aby napisać swojej ukochanej piosenkę, w której wyrazi swoje emocje. Tymczasem obecność modela wywołuje nie lada zamieszanie wśród uczniów. Chloé pokazuje swojemu przyjacielowi gdzie będzie siedział. Chłopak wita się z Nino, z którym będzie dzielił ławkę, jednak bez wzajemności. Widząc co robi jego znajoma, nie zgadza się na takie postępowanie Chloé. Alya i Marinette idą korytarzem do swojej klasy. Zapytana o to czy chciałaby być super-bohaterką, Alya reaguje z ekscytacją. Nie mówiąc nic więcej, Marinette podrzuca swojej przyjaciółce pudełko z Miraculum. Obie dziewczyny zauważają w klasie Adriena, który kuca przy ich ławce. Marinette reaguje impulsywnie oskarżając chłopaka o to, że przykleił gumę do jej siedzenia. Dopiero po chwili uświadamia sobie, że nowy uczeń jest synem jej ulubionego projektanta, Gabriela Agreste. Nino dopytuje Adriena, dlaczego nie powiedział do kogo należał pomysł z przyklejeniem gumy do ławki. Model uznaje, że jego przyjaciółka nie jest idealna, ale nie może udawać, że jej nie zna. Słysząc, że młody Agreste nie ma innych przyjaciół, Nino przedstawia się.

Początki2 (90)

Mylene wybiega z łazienki, wiedząc, że znowu spóźni się na zajęcia. Przy wejściu natyka się na Ivana, który zaczyna śpiewać swoją piosenkę. Spłoszona dziewczyna od razu ucieka, na co Ivan reaguje złością. Wyczuwając negatywne emocje Władca Ciem posyła do niego swoją Akumę, a chłopak po raz kolejny zamienia się w Kamienne Serce. Po przemianie super-złoczyńca ożywia dotychczasowo stojące nieruchomo kamienne stwory, które sieją strach.

Panna Bustier sprawdza obecność na zajęciach. Przerywa jej Kamienne Serce, który wyważa drzwi do klasy w poszukiwaniu Mylene i porywa dziewczynę, aby nareszcie mogli być razem. Złoczyńca porywa również Chloé, która przyczyniła się do jego zaakumowania i ucieka. Alya proponuje Marinette, aby razem pobiegły za super-złoczyńcą. Marinette woli jednak zostać w ukryciu. Widząc, że Alya nie zabrała swojej torby, w której zostało Miraculum Biedronki, biegnie za nią. W szatni Adrien zamienia się w Czarnego Kota i podąża za super-złoczyńcą. Kiedy atakuje Kamienne Serce, ten zaczyna rosnąć.
Początki2 (134)
Super-złoczyńca wzywa kamienne potwory, aby pomogły mu w walce, sam zaś zabiera Mylene i Chloé. Czarny Kot sam musi zmierzyć się z kamiennymi potworami. Całą sytuację chce nagrać Alya. Dziewczyna zostaje uwięziona, a Czarny Kot złapany. Marinette postanawia działać. Pomimo wielu wątpliwości zamienia się w Biedronkę.Za pomocą Jo-jo uwalnia Alyę i udaje się za kamiennymi sługusami, aby uwolnić swojego wspólnika. Biedronka proponuje, aby zaatakować bezpośrednio Kamienne Serce, który znajduje się na wieży Eiffla. Burmistrz żąda, aby jego córka została uwolniona. Bez słowa sprzeciwu Kamienne Serce wyrzuca dziewczynę. Chloé zostaje uratowana w ostatniej chwili przez Biedronkę. Super-bohaterka powstrzymuje policję, aby nie atakowali złoczyńcy. Słysząc, że już raz zawiodła, po raz kolejny przestaje wierzyć w swoje siły oraz możliwości. Czarny Kot pociesza wspólniczkę pokazując ile już zrobiła. Twierdzi, że bez nich policja nie jest w stanie wiele zdziałać. Bohaterka postanawia mu zaufać. Ich uwagę przykuwa Kamienne Serce, który wypluwa chmarę czarnych motyli i upada nieprzytomny na ziemię. Motyle formują się w kształt twarzy - Władca Ciem przemawia do bohaterów, aby natychmiast oddali swoje Miracula.
Początki2 (178)
Biedronka przeciwstawia się obiecując, że go pokona. Kilkoma ruchami oczyszcza wszystkie Akumy obiecując, że będzie chronić Paryż. Wściekły Władca Ciem zmusza Kamienne Serce, aby powstrzymał super-bohaterów. Sądząc, że chcą odebrać mu Mylene, złoczyńca wspina się na sam szczyt żelaznej konstrukcji wzywając kamiennych sługusów. Biedronka wpada na pomysł, aby nie rozdzielać Kamiennego Serca od dziewczyny, a wręcz przeciwnie, bardziej ich do siebie zbliżyć. Super-bohaterowie zwabiają na sam szczyt kamienne istoty. Dzięki swojemu Jo-jo Biedronka przybliża Mylene do Kamiennego Serca, aby ta mogła go pocałować, w wyniku czego złoczyńca wypuszcza swoją ukochaną oraz zaakumowany przedmiot z rąk. Kiedy Akuma ma zostać oczyszczona, Biedronka zauważa, że Ivan i Mylene spadają z wieży Eiffla. Bohaterka skacze, aby ratować Mylene i złapać Akumę, natomiast Czarny Kot łapie Ivana. Rozkładając spadochron obie dziewczyny bezpiecznie lądują na ziemi, a Paryż powraca do poprzedniego stanu. Po zakończonej akcji policjanci zbierają wcześniej rozłożone barierki. Biedronka daje Mylene piosenkę Ivana, aby pomóc nastolatkom. Dziewczyna jest zachwycona wyznaniem swojego przyjaciela.
Początki2 (255)

Alya jest zrozpaczona, że nie zdążyła zobaczyć Biedronki w akcji, ponieważ dotarła na miejsce zbyt późno. Jej następnym celem jest odkrycie kto skrycia się pod maską Biedronki. W tym samym momencie pod szkołę podjeżdża limuzyna Adriena. Gabriel Agreste nie jest zachwycony nieposłuszeństwem syna. Mimo poważnego tonu oznajmia, że jego plan został ułożony na nowo i młody model będzie mógł uczęszczać do szkoły. Marinette i Alya siadają w drugiej ławce, tuż za Nino. Sprzeciwiają się Chloé i oznajmiają, że nie będzie dłużej znosić tego, że Chloé cały czas się rządzi i zmusza ją, aby się przesiadła. W klasie pojawia się również Adrien, kiedy jednak chce się przywitać z Marinette, dziewczyna go ignoruje. Nino proponuje, aby Adrien wyjaśnił całą sytuację z gumą do żucia.

Początki2 (269)

W Paryżu rozpętała się burza. Przy wyjściu ze szkoły Adrien ponownie wita się z Marinette, jednak ta nie chce go słuchać. Mimo to mówi o wcześniejszym zajściu i ujawnia skrawek swojego życia. Marinette niczym zahipnotyzowana patrzy w oczy oczy modela i bierze od niego parasol. Dziewczyna zaczyna się jąkać kiedy żegna się z chłopakiem. Plagg żartuje ze swojego właściciela, że pierwszego dnia szkoły znalazł dziewczynę. Adrien cieszy się z faktu, że znalazł przyjaciółkę. Wszystko to obserwuje Mistrz Fu twierdząc, że nastolatkowie są sobie przeznaczeni.

Bohaterowie Edytuj

Główne postacie Edytuj

Pozostałe postacie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 2 marca 2016 roku w Szwajcarii.
  • Odcinek został wyemitowany przed częścią pierwszą m.in w Polsce i Turcji.
  • Francuskie wyrażenie "coupe de foudre" tłumacząc na angielski oznacza "clap of thunder" (pl. grzmot) Oznacza to moment, w którym jedna osoba zakochuje się w drugiej. W słynnym momencie, kiedy Adrien daje swoją parasolkę Marinette, słychać w tle ów grzmot. To od tego momentu główna bohaterka zakochuje się w chłopaku.
  • 4 stycznia 2018 roku Disney Channel Polska wyemitowało ten odcinek wraz z Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1) w całość.
  • Thomas Astruc uważa ten odcinek oraz jego pierwszą część za dwuczęściowe odcinki specjalne. Jednocześnie sugeruje, że pierwszy sezon ma 24 odcinki.[1]
  • Marinette wie, że Władca Ciem posiada Miraculum, chociaż dowiaduje się o nim dopiero w tym odcinku.
  • Scenopis do odcinka stworzył Etienne Guignarda. W swojej pracy przedstawił inną wersję karty końcowej.[2]
  • Po raz pierwszy na karcie końcowej pojawia się Plagg.

Odcinek online Edytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Czarny Kot Logo Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<

PrzypisyEdytuj

  1. https://twitter.com/Thomas_Astruc/status/710934534745882624
  2. https://vimeo.com/160546798

Zobacz też...Edytuj