FANDOM

Juleka Couffaine Biedronka Logo Kreacje Czarny Kot Logo Galeria 

Ach, odkąd pamiętam, za każdym razem, kiedy ktoś próbuje mi zrobić zdjęcie, zawsze wszystko idzie źle.
— Juleka; Reflekta

Juleka Couffaine – uczennica paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont, najlepsza przyjaciółka oraz partnerka Rose Lavillant. Jest siostrą Luki oraz córką Anarki Couffaine.

Dziewczyna w odcinkach Reflekta, Reflektynka oraz Félix ulega złym emocjom, w wyniku czego zostaje zaakumowana przez Władcę Ciem, zmieniając się w super-złoczyńcę.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Juleka jest dziewczyną typu emo[4]. Nie jest zbyt aktywna na lekcjach. Jest małomówna i nie rozmawia zbyt często z innymi osobami, a jeśli już się tak dzieje, wypowiada się bardzo cicho oraz niepewnie. Rzadko wyraża jakiekolwiek emocje. Jej najlepszą przyjaciółką jest Rose Lavillant. Dziewczyny siedzą razem w ławce na lekcjach i spędzają ze sobą czas na przerwach. Fascynują ją rzeczy straszne. W odcinku Postraszycielka, nazwała zaakumowaną Mylène Haprèle fajną. Ze względu na swoją cichą naturę uważa, że jest mało widoczna dla innych osób, mimo to wie, że są przy niej przyjaciele, na których może polegać. Gdy wymaga tego sytuacja, jest bardzo odważna oraz wspiera swoich przyjaciół. Chociaż bardzo chce zostać modelką, nie chce swoim marzeniem zawracać głowy innym osobom. Dopiero słysząc słowa otuchy od jej brata decyduje się zgłosić na ochotnika jako jedna z modelek Marinette. Po porażce jednak szybko się załamuje i obwinia samą siebie twierdząc, że wszystko zrujnowała.

ReflektaEdytuj

Jako super-złoczyńca jest dumna i mściwa. Jej celem jest zwrócenie na siebie uwagi. Przemienia innych ludzi w swoje podobizny zapewniając ich, że w takiej formie wyglądają najlepiej. Jej próżność sprawia, że nie zauważa tego, że jej postępowanie może być tragedią dla innych ludzi. Przede wszystkim chce się zemścić na Chloé za to, co jej zrobiła. Jednocześnie jest bardzo bezwzględna, ponieważ atakuje nawet osoby, które są dla niej ważne, nie zwracając na nich większej uwagi. Dzięki przebiegłości wykorzystuje swoje kopie, aby przechytrzyć Biedronkę i Czarnego Kota.

W odcinku Reflektynka, kiedy po raz kolejny zostaje zmieniona w Reflektę, po raz kolejny chce zwrócić na siebie uwagę innych, po tym jak nie spełniła się w roli modelki. Jest niezwykle zawistna, mściwa i bezlitosna w swoim działaniu. Ponieważ jej zdaniem to właśnie przyjaciele przyczynili się do tego, że nie mogła wystąpić w filmie jako modelka, postanawia się na nich zemścić, zmieniając wszystkich w swoje podobizny. Chce pokazać innym jak to jest, kiedy staną się nią samą. Nie ma nawet litości dla swojej przyjaciółki Rose chcąc, aby została kopią Reflekty, a inni zapomnieli o jej wyglądzie. Jej celem staje się przede wszystkim Marinette, którą za wszystko obwinia. Reflekta jest wściekła, że dziewczyna odebrała jej własne 5 minut, nie dając nic wyjaśnić. Uważa, że to właśnie ona powinna być gwiazdą filmu.

Jako jedna z Trio Sprawiedliwych, Reflekta pragnie zemścić się na Adrienie za to, że potraktował ją w tak okropny sposób, raniąc przy tym jej uczucia. Jest przekonana, że to właśnie Adrien wysłał wiadomość w odpowiedzi na wiadomość. Kiedy prawda wychodzi na jaw, iż to wina Félixa, od razu zmienia swój cel, aby ukarać winnego. W swoich działaniach jest bardzo stanowcza i nie zwraca uwagi na bezpieczeństwo innych osób. Jej celem jest ukaranie każdego, kto tylko stanie na jej drodze.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Juleka to wysoka dziewczyna o dużych, brązowych oczach. Posiada ona długie, czarne włosy, a ich końcówki farbuje na ciemnofioletowy kolor. Jej prawie oko zasłania długa grzywka. Usta maluje jasnoróżową szminką.

Na co dzień Juleka ubiera czarną koszulkę z koronkowymi rękawkami oraz wstawkami przy kieszeniach oraz kołnierzu w kolorze morskiej zieleni. Nosi ona również fioletowe leginsy 3/4, które są potargane w okolicach kolan oraz czarne, wysokie trampki. Na dłonie zakłada czarne rękawiczki bez palców, spod których wystaje koronkowy materiał. Na prawym ręku nosi niewielkie lustereczko.

ReflektaEdytuj

Po zaakumowaniu skóra Reflekty przybiera różowy kolor. Dziewczyna posiada mocny, różowy makijaż dookoła oczu oraz ciemnofioletową szminkę. Dodatkowo końce jej rzęs są przyozdobione jasnymi kuleczkami. Włosy Reflekty wyglądają jak jednolita masa. Są one koloru różowego z fioletowymi paskami. Włosy dziewczyny układają się w dwa wysokie koki skierowane ku górze, a po bokach jej twarzy opadają luźne kosmyki. Na środku głowy można ujrzeć biało-różowo-fioletowe logo złoczyńcy, które przypomina kształt oka.

Reflekta ubrana jest w różową sukienkę z bufiastymi rękawkami. Brzuch dziewczyny zdobią fioletowe paski z kształcie litery "V", natomiast na rękawkach oraz na rozkloszowanej spódnicy można zobaczyć to samo logo, które widnieje na głowie złoczyńcy. Jej szyję dodatkowo zdobi wielki kołnierz w różowym kolorze. Jego końce, podobnie jak wykończenia spódnicy, są koloru białego oraz fioletowego. Różowe rajstopy Reflekty są połączone z butami na koturnie w tym samym kolorze. Na górnej części stopy można ujrzeć logo przestawiające oko. Na prawym ręku znajduje się lusterko.

UmiejętnościEdytuj

Według innych, Juleka jest dobrą makijażystką. Pomogła zrobić make-up osobom występującym w filmie Nino w odcinku Postraszycielka.

Jako Reflekta może zmieniać wygląd innych w swój dzięki swojemu lusterku.

RodzinaEdytuj

Luka Couffaine
(żyje)
Juleka Couffaine
(żyje)
Anarka Couffaine
(żyje)

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

SerialoweEdytuj

  • Nie jest fotogeniczna. Twierdzi, że ma nałożoną na siebie klątwę, która nie pozwala zrobić jej normalnego zdjęcia.
    • W czołówce twarz dziewczyny zasłania ręka Nino.
    • To samo można zobaczyć w odcinku Cichoszał, kiedy ikonka z wizerunkiem XYa zasłania na zdjęciu jej twarz.
  • Juleka nie jest podatna na strach. Możemy zobaczyć to w odcinku Postraszycielka, kiedy jako jedyna nie boi się super-złoczyńcy.
  • W odcinku Kotowtór oraz ArcyGlina jej ubranie jest koloru białego.
  • Jest fanką Jaggeda Stone'a.
  • Wraz z mamą oraz bratem mieszka na statku.
  • Ma w pokoju zdjęcia z przyjaciółmi, które zostały zrobione w odcinku Reflekta.
  • Podobnie jak jej brat, gra na gitarze.
    • Na Festiwalu Muzyki wystąpiła w zespole Kocia muza jako gitarzystka, wraz z Luką, Rose, Ivanem i Adrienem.
  • W odcinku Lalkarka 2 można zobaczyć, że w Muzeum Grévin znajduje się woskowa figura Reflekty.
  • W odcinku Reflektynka dowiadujemy się, że chciałaby zostać modelką.

PozostałeEdytuj

  • Thomas Astruc na swoim twitterze ujawnił jej nazwisko, wcześniej było ono nieznane.[5]

PrzypisyEdytuj

  1. Pseudonim w odcinku Bobogigant
  2. Przez Marinette w odcinku Bobogigant
  3. https://twitter.com/MiraculousMX/status/1050926882395381760
  4. Kiedy emo używamy w odniesieniu do cech i osobowości danej osoby, większość definicji emo określa osobę emo jako bardzo emocjonalną, wrażliwą, nieśmiałą, zamkniętą w sobie, ponurą i cichą.
  5. https://twitter.com/Thomas_Astruc/status/755033027823046656

Zobacz też...Edytuj