FANDOM

Jagged Stone Biedronka Logo Galeria 

Jestem geniuszem rock and roll’a, Bob. Nie gwiazdą pop w pieluszce. Jestem prawdziwym artystą i mam prawdziwy talent. Nawet włosy mam prawdziwe. To właśnie wszyscy we mnie kochają.
— Jagged; Diablo Rockman

Jagged Stone — francuski rockman. W odcinku Diablo Rockman, kiedy zostaje poniżony przez piosenkarza o pseudonimie XY, zostaje zainfekowany przez akumę i zmienia się w tytułowego Diablo Rockmana.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Jagged jest dziki i dumny, jednak gdy nie ma go na scenie, jest bardziej zrelaksowany i naturalny. Lubi szalone i ekscytujące rzeczy, czego przykładem jest posiadany przez niego krokodyl Fang. Lubi być w centrum uwagi, szczególnie u fanów, jednak z drugiej strony nie cierpi nadmiernej natarczywości. Nudzi się, kiedy nie dzieje się nic interesującego w pobliżu. Uważa jednak, że w muzyce jest najważniejsze, aby grać dla siebie, nie dla sławy czy pieniędzy. Jest szczery i nawet cierpliwy w stosunku do ludzi, których lubi, jednak swoich wrogów traktuje z widoczną nienawiścią. Nie lubi, kiedy ktoś narzuca mu swoje racje. Jednocześnie bardzo polega na swojej asystentce i ceni jej rady.

Diablo RockmanEdytuj

Jako super-złoczyńca jest bardziej dziki i szalony, zachowuje się jeszcze bardziej agresywnie w stosunku do ludzi, których nie lubi. Chce, aby XY zapłacił za znieważenie go.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Jagged Stone jest wysokim mężczyzną o szczupłej sylwetce i jasnozielonych oczach. Ma czarne, zaczesane do tyłu włosy przechodzące w kolor fioletowy, czarne wąsy oraz brodę.

Jego oczy są podkreślone czarnym eyelinerem i ciemnofioletowym makijażem. Nosi czarną, błyszczącą kurtkę, kształtem przypominającą marynarkę, z żółtymi akcentami oraz złotymi epoletami, oraz spodnie w czarno-żółte pasy. Na dłonie zakłada czarne, koronkowe rękawiczki i buty za kostkę w tym samym kolorze. Na jego szyi widnieje naszyjnik w kształcie czaszki z parą skrzydeł po bokach.

Diablo RockmanEdytuj

W wersji złoczyńcy ma długie, biało-różowe dredy i czarny makijaż dookoła oczu, które są niebieskie. Ma na sobie ciemnoszary napierśnik w kształcie odwróconego trójkąta z żółtymi kształtami po bokach. Rękawy pod spodem są fioletowe w czarny wzór. Ciemnoszare spodnie od dołu mają żółty wzór w kształcie płomieni. Jego rękawice i buty są również ciemne, z dwoma fioletowymi kryształami. Jego gitara jest błyszcząca i fioletowa.

W odcinku Dzień Bohaterów zostaje zaakumowany po raz kolejny, służąc Szkarłatnemu Władcy. Strój super-złoczyńcy zmienia swoją kolorystykę, przybierając kolor czerwony.

RelacjeEdytuj

FangEdytuj

Jagged traktuje Fanga jak zwierzątko domowe. Bardzo go lubi i nie chce, aby stała mu się jakakolwiek krzywda.

Marinette Dupain-Cheng/BiedronkaEdytuj

Mężczyzna jest zachwycony talentem artystycznym Marinette. Uwielbia okulary stworzone przez nią w odcinku "Pixelator", poprosił ją również o zaprojektowanie okładki jego nowego albumu, pod warunkiem, że zrobi to w jej własnym stylu. Kiedy dziewczyna tworzy okładkę pod instrukcjami menadżera Jaggeda, Boba, muzyk nie złości się na nią, lecz daje jej kolejną szansę. Kiedy Marinette pokazuje mu końcowy efekt, jest zachwycony.

Przedtem nie lubił Biedronki na tyle, aby mieć z nią wywiad, jednak po odcinku "Pixelator", za uratowanie życia, dedykuje dla niej koncert.

Chloé BourgeoisEdytuj

W odcinku "Czarny Miecz" zostaje zatrudniony przez André Bourgeoisa do podpisywania swoich płyt jako część kampanii wyborczej Chloé. Jest tym wyraźnie znudzony. Kiedy słyszy krzyki na zewnątrz, wybiega, myśląc, że to jego fani.

Penny Rolling

Penny jest asystentką Jaggeda i zawsze mu towarzyszy. Muzyk zawsze wypowiada się o niej pochlebnie, ceni jej pomysły oraz stosuje się do jej rad. Twierdzi, że nie wie co by bez niej zrobił. Kiedy Penny zostaje zaakumowana, chce on odzyskać swoją asystentkę i cieszy się, kiedy kobieta powraca do normalności.

Bob Roth

Stone jest zdenerwowany pomysłami jego menadżera, m.in. graniem wraz z XY czy posiadaniem okładki płyty w stylu XY. Kiedy Jagged nie zgadza się w czymś z Bobem, straszy go Fangiem lub przypomina mu, że może znaleźć inną wytwórnię muzyczną, która lepiej by go zrozumiała.

XY

Jagged nie cierpi XY ani jego muzyki. Nie uważa go za prawdziwego muzyka, więc tym bardziej nie chce grać z nim w parze. Nie znosi, kiedy XY nazywa go "niefajnym" lub "dinozaurem".

ZdolnościEdytuj

Jagged jest popularną gwiazdą rocka. Potrafi grać na gitarze i pianinie oraz śpiewać.

Jako super-złoczyńca używa swojej gitary, która jest zaakumowanym obiektem, do wywoływania fali muzycznych w trzech typach:

  • Fioletowa fala - nosi nazwę Niech żyje rock'n'roll. Każda osoba, w którą trafi, zaczyna tańczyć i krzyczeć jakby uczestniczyła w rockowym koncercie.
  • Pomarańczowa fala - fala o nazwie Zabójcze solo. Niszczy każdy obiekt, w który trafi, a ludzi poważnie rani. Jest wystarczająco silna, aby zniszczyć skałę.
  • Zielona fala - fala o nazwie Zabójcze solo. Wywołuje trzęsienie ziemi.

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest ulubionym muzykiem Marinette i Adriena.
  • Marinette zrobiła dla niego okładkę do albumu i okulary.
  • Kiedy zmienił się w Diablo Rockmana, Fang również się zmienił – w smoka.
  • W polskiej wersji językowej ataki Shocking Riff oraz Seismic Solo posiadają tą samą nazwę – zabójcze solo.
  • Twierdzi, że ma uczulenie na mąkę.
  • Jedna z jego piosenek nosi tytuł Mirockulous. Można to zobaczyć w odcinku Królowa Wizji, kiedy zostaje pokazany jego teledysk.
    • Jest to połączenie słów Miraculous oraz Rock
  • W odcinku Lalkarka 2 można zobaczyć, że w Muzeum Grévin znajduje się woskowa figura Jaggeda oraz Fanga.
    • Umieszczono tam również figurę Diablo Rockmana.
  • Jego nazwisko - Stone w połączeniu z nazwiskiem jego asystentki Penny Rolling daje nazwę legendarnego zespołu rockowego - The Rolling Stones.

Zobacz też...Edytuj