Ivan Bruel OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria OficjalneLogoMiraculum (1).png Ivan (webisod) 

To było okropne, prawda? Dlatego uciekłaś? Przepraszam. Będę delikatny.
— Ivan; "Kamienne Serce"

Ivan Bruel – uczeń francuskiej szkoły Collège Françoise Dupont. W odcinku Kamienne Serce (Początki - część 2) staje się sługą Władcy Ciem — Kamiennym Sercem.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Normalnie[edytuj | edytuj kod]

Ivan to twardziel o złotym sercu[1]. Często jest zrzędliwy i uparty, zwłaszcza gdy coś go nie interesuje. Mimo to bywa również entuzjastyczny, wyrażając przy tym dużo ekspresji. W odcinku Czasołamaczka dopinguje Alix w wyścigu, kiedy ściga się z Kimem. Jedyną osobą, przy której okazuje bardzo dużo ciepła, jest Mylène. W odcinku Zombuziara można zobaczyć, że jest w stanie poświęcić się dla przyjaciół, kiedy ci zostają zaatakowani przez zombie złoczyńcy. Kiedy jego przyjaciele doświadczają niesprawiedliwości lub ktoś im dokucza, Ivan jest w stanie po ich stronie, wyrażając swoje zdanie. Innym razem jest tajemniczy i cichy. Kiedy natomiast ktoś jest dla niego miły oraz okazuje swoją cierpliwość, chłopak bardziej się przed nim otwiera i jest w stanie powiedzieć o swoich uczuciach. Kiedy dostaje dobre rady od przyjaciół, słucha je i postępuje właśnie w taki sposób.

Kamienne Serce[edytuj | edytuj kod]

Jako super-złoczyńca jest niezwykle mściwy i niszczy wszystko co stanie na jego drodze. Chce zemścić się na Kimie, który obraził go mówiąc, że nigdy nie zdobędzie Mylène oraz Chloé, która upokorzyła go przy innych. Za wroga postrzega każdą osobę, która chce go rozdzielić z jego ukochaną. Mimo to jego zachowanie nie jest całkowicie poprawne. Chociaż po zaakumowaniu jego miłość do Mylène nie ulega zmianie, Kamienne Serce ślepo wierzy Władcy Ciem, że dzięki temu mogą być razem. Porywając ją jest przekonany, że Mylène będzie bezpieczna, nie zważając na jej zdanie.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Normalnie[edytuj | edytuj kod]

Ivan to tęgi chłopak średniego wzrostu. Posiada on oczy w szarym kolorze oraz ciemnobrązowe, krótko ścięte włosy. Jedynie na jego czoło opada nieco dłuższa grzywka w kolorze blondu. Przez jego prawą brew przechodzi przerwa.

Na co dzień Ivan ubiera czarną koszulkę z krótkim rękawkiem. Na bluzce można ujrzeć biały nadruk przedstawiający skrzyżowane kości. Nosi on również czarne, luźne spodenki do kolan, po bokach których znajdują się duże kieszenie. Do tego zakłada żółte buty trapery, spod których widoczne są białe skarpetki.

Kamienne Serce[edytuj | edytuj kod]

Jako Kamienne Serce staje się stworzeniem z kamieni o zielonych, świecących oczach, który rośnie przy każdym uderzeniu.

W odcinku Dzień Bohaterów zostaje zaakumowany po raz kolejny, służąc Szkarłatnemu Władcy. Strój super-złoczyńcy zmienia swoją kolorystykę, przybierając kolor czerwony.

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Mylène Haprèle[edytuj | edytuj kod]

Ivan i Mylène

Chłopak jest zakochany w dziewczynie ze wzajemnością. Bardzo o nią dba. W dowód tego, iż bardzo mu na niej zależy, dał jej przypinkę swojego ulubionego zespołu oraz napisał piosenkę. W odcinku Postraszycielka, Ivan próbuje rozweselić dziewczynę. Jego troskę o przyjaciółkę można zobaczyć również w odcinku Czarny Miecz, kiedy przytula do siebie przestraszoną Mylène. Właśnie przez swoje uczucia do dziewczyny zostaje zaakumowany w odcinku Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1). Po raz kolejny zostaje zaatakowany przez akumę w odcinku Kamienne Serce (Początki - część 2), po tym, gdy Mylène ucieka słysząc jego śpiew.

Występowania[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też...[edytuj | edytuj kod]