FANDOM

 Inspiration Biedronka Logo Galeria 

Inspiration (pl. Inspiracja) - drugi webisod Miraculum: Opowieści z Paryża.

OpisEdytuj

Marinette tworzy kreację na szkolną imprezę, inspirując się otaczającym ją światem. W czasie pracy dziewczynie pomaga jej Kwami, Tikki.

StreszczenieEdytuj

Marinette oraz Tikki siedzą na ławce nad brzegiem Sekwany. Inspirując się cieniem dziewczyna projektuje czapkę, którą szkicuje w swoim notatniku. Wykonaną pracą chwali się swojej kwami, która komplementuje jej artystyczny talent. Marinette twierdzi, że wszystko zawdzięcza Paryżowi, który jest dla niej niezwykłym źródłem inspiracji. Inspirując się drzewem tworzy kolejny rysunek - projekt sukienki. Marinette uważa, że nie jest to wystarczające. Jej celem jest zaprojektowanie wspaniałej sukienki na szkolną dyskotekę, na którą przyjdzie również Adrien. Tikki proponuje poszukać więcej inspirujących rzeczy, dzięki którym dziewczyna tworzy następne projekty. Jednak Marinette nadal nie jest zadowolona ze swojej pracy. Za nią pojawia się Chloé, która krytykuje pomysł Marinette o samodzielnym uszyciu sukienki na dyskotekę oraz chwali się tym, że na tę okazję sama zakupiła sukienkę od znanego projektanta. Marinette jest coraz bardziej wściekła. Chloé odchodzi pozostawiając Marinette samą. Dziewczyna uspokaja się. Tikki próbuje pocieszyć swoją przyjaciółkę, aby nie przejmowała się słowami Chloé. Dzięki słowom Chloé Marinette wpada na pomysł stworzenia nowej sukienki, która jest zainspirowana papierem. Jej pomysł zostaje pochwalony przez Tikki.

PostacieEdytuj

VideoEdytuj

Zobacz też...Edytuj