FANDOM

 Ilustrachor Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Transkrypt Władca Ciem Ikona Błędy w animacji 
Masz dosyć niedoceniania twojego talentu przez innych? Ilustrachorze, jestem przyjacielem i mecenasem sztuki. Chciałbym ci zaoferować pomoc.

Ilustrachor — ósmy odcinek serialu.

OpisEdytuj

Nathaniel zakochany w Marinette zostaje zaakumowany w Ilustrachora — złoczyńcę, z którym Czarny Kot musi zmierzyć się bez wsparcia Biedronki.

StreszczenieEdytuj

Nathaniel, znajomy Marinette i Adriena z klasy, jest świetnym rysownikiem. Rysuje komiks, w którym jest on superbohaterem, ratuje on Marinette, która mu się bardzo podoba, przed złoczyńcami. Niestety wszystko dzieje się na lekcji chemii, gdzie chłopak zostaje przyłapany przez nauczycielkę, która każe mu natychmiast iść do dyrektora. Przechodząc obok ławek, potyka się o plecak. Wypadają mu wszystkie rysunki, które podnosi Chloé Bourgeois.

Ilustrachor (33)

Dziewczyna zaczyna się z niego naśmiewać. Nathaniel wybiega z klasy zawstydzony i wściekły. Jest to fantastyczna okazja dla Władcy Ciem, który dzięki swojej złej akumie, może zawładnąć duszą chłopaka. W tym samym czasie trwa lekcja. Nauczycielka rozdziela uczniów na zespoły, aby przygotowały prezentację. Alya trafia do zespołu razem z Nino i Adrienem, niestety Marinette nie ma tyle szczęścia, bo dołącza do grupy z Chloé i Sabriną.

Po lekcjach Sabrina chce ustalić z Chloé podział prac na projekt, jednak ta wymiguje się, mówiąc, że nie ma czasu na takie bzdury. Marinette dołącza do rozmowy i odkrywa, że Chloé traktuje tak Sabrinę, odkąd tylko się poznały. Stara się pokazać Sabrinie, że jest wykorzystywana przez Chloé i nie powinna się na to zgadzać.

Ilustrachor (70)

Dziewczyna jest pod wrażeniem tego, co mówiła Marinette. Ogłasza, że to Marinette jest od tej pory jej najlepszą przyjaciółką i umawia się z nią na odrobienie projektu.

Dziewczyny spotykają się w bibliotece, gdzie Sabrina odmawia zrobienia za Chloé jej części pracy. Jednak rozmowę przerywa im deszcz... beretów spadających na głowę panny Bourgeois, a następnie zaczyna ją gonić... ogromna suszarka. Całą sytuację widzi Adrien i biegnie przemienić się w Czarnego Kota. Marinette również biegnie między regały, aby zmienić się w Biedronkę.

Ilustrachor (102)

Biedronka próbuje zatrzymać wielką suszarkę i każe uciekać Chloé. Czarny Kot likwiduje zagrożenie i zauważa Ilustrachora, nowego złoczyńcę. Nasi bohaterowie gonią go, lecz zostają zatrzymani przez narysowaną przez niego szybę. Ilustrachor ucieka, a nasi bohaterowie udają się do domu Chloé, aby wypytać, kto ją zaatakował i dlaczego.

Dziewczyna zaprzecza, by ktokolwiek ją nienawidził. Biedronka natomiast już nie może wytrzymać zachowania i widoku Chloé, dlatego zostawia Czarnego Kota samego, aby się nią zajął. Marinette wpada do domu wściekła, a Tikki radzi jej by się wyluzowała. Marinette przypomina sobie o Sabrinie i o tym, że umówiła się z nią, dziewczyna przysłała jej mnóstwo wiadomości, jednak zaraz jej uwagę odwraca Ilustrachor, który dostał się do jej pokoju. Złoczyńca przyszedł zaprosić Marinette.... na randkę.

Ilustrachor (149)

Dziewczyna na początku mu odmawia, ale gdy prosi ją po raz kolejny, w końcu się zgadza, a Ilustrachor wychodzi szczęśliwy. Dzwoni do Czarnego Kota jako Biedronka, aby prosić go, aby ochraniał dziewczynę o imieniu Marinette, ponieważ ona, Biedronka, wyjeżdża z miasta na bardzo ważną tajną misję.

Czarny Kot ucieka od razu od Chloé, która kazała mu zrobić za siebie projekt na chemię. Marinette w tym czasie wychodzi właśnie z domu, gdzie natyka się na Sabrinę. Dziewczyna przyniosła Marinette odrobioną pracę domową z geografii oraz chciała się dowiedzieć czy teraz będą mogły zająć się prezentacją na chemię. Marinette jednak mówi, że teraz nie może, bo musi zrobić coś ważnego. Sabrina oskarża ją o to, że jest taka sama jak Chloé i odchodzi wkurzona. W tym samym czasie pod drzwiami Marinette zjawia się Czarny Kot. Wyjaśnia on Marinette po co do niej przybył, popisując się i chwaląc.

Ilustrachor (190)

Obiecuje jej, że ją obroni, a Marinette udaje, że jest zachwycona tym spotkaniem i współpracą, a za plecami śmieje się z naszego bohatera. Czarny Kot znika, a Marinette śpieszy na spotkanie z Ilustrachorem. Złoczyńca przygotował piękną scenerię dla dziewczyny swoich marzeń.

Gdy Marinette się zjawia, zaprasza ją na rejs statkiem. Siedzą na ławce, a dziewczyna stara się zająć myśli Ilustrachora oraz odwrócić uwagę od czającego się Czarnego Kota. Jednak plan nie wypala. Ilustrachor oskarża Marinette o to, że jest taka sama jak Chloé, bezduszna, i zamyka dziewczynę i Czarnego Kota w klatce, a sam znika rozprawić się z Chloé. Naszym bohaterom udaje się uwolnić, Czarny Kot szybko biegnie do domu Chloé, a Marinette szybko zmienia się w Biedronkę i biegnie za nim. Gdy docierają do domu Chloé, Dziewczyna jest przerażona, bo złoczyńca wymazał jej łóżko... i ubrania. Nasi bohaterowie walczą z Ilustrachorem.

Ilustrachor (303)

Czarny Kot zostaje przykuty łańcuchem i nie może się ruszyć, a Biedronka wykorzystuje Szczęśliwy Traf, aby powstrzymać złoczyńcę i wypędzić akumę. Gdy wszystko wraca już do normy, Czarny Kot ucieka, bo kończy mu się czas do przemiany.

Następnego dnia w szkole, gdy Marinette stoi przy szafkach, podchodzi do niej Adrien. Chłopak chce się dowiedzieć co dziewczyna myśli o Czarnym Kocie. Marinette jak to Marinette, przy Adrienie wygaduje głupstwa, ale chłopak tego nie zauważa i jest zadowolony, że Marinette podobał się Czarny Kot.

BohaterowieEdytuj

Główni BohaterowieEdytuj

Pozostałe postacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 26 października 2015 roku we Francji.
  • Rysunek, który pojawia się na karcie końcowej odcinka, jest przeróbką The Mini Menace Ladybug.
  • Po raz pierwszy na karcie końcowej pojawia się Nathaniel/Ilustrachor.

Odcinek online Edytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Czarny Kot Logo Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<

Zobacz też...Edytuj