Historie o Miraculum – seria internetowa składająca się z 8 odcinków.

Do stworzenia webisodów wykorzystano sceny z odcinków z sezonu pierwszego oraz drugiego. Każdy z odcinków opowiada inną historię o danej sytuacji.

Seria pojawiła się w języku francuskim i jest dostępna jedynie na platformie TFOU, dlatego dostęp do odcinków jest ograniczony. 17 stycznia 2018 roku odcinek #Babysitting par @Alya został udostępniony przez stację na portalu YouTube.

Po kilku latach stacja TFOU zdecydowała się usunąć większość odcinków ze strony internetowej. Aktualnie można zobaczyć takie odcinki jak #Fêtesurprise, #BaladeRomantique oraz #Coursd'escrime.

Odcinki[edytuj | edytuj kod]

Nr Tytuł Odcinek Premiera
1 #Legrimoire @Marinette Kolekcjoner 5.11.2017
Marinette spotyka Mistrza Fu, tego, który uleczył Tikki, gdy była chora. Po nawiązaniu znajomości Mistrz Fu ujawnia, że spotkała go już kilka razy, nie zdając sobie sprawy z tego, kim jest. W rzeczywistości Mistrz Fu zna ją dobrze, ponieważ jest on Strażnikiem Miraculum, odpowiedzialny za ochronę i przydzielanie Miraculum innym, dla dobra ludzkości. Za młodu, Mistrz Fu był odpowiedzialny za zniszczenie świątyni Zakonu Strażników i zniknięcie cennej księgi. Jednak Marinette go odnalazła, a Mistrz zdradza jej sekrety ukryte w księdze.[1]
2 #Coursdepatisserie @Chloé Miś Goryczek 5.11.2017
Dzisiaj są zajęcia cukiernicze z ojcem Marinette. Ale Chloé oczywiście nigdy nie jest szczęśliwa i narzeka jak zwykle. Podczas gdy uczniowie w klasie z podziwem obserwują kurs, Chloé w kącie obmyśla plan. Jednak Marinette ją obserwuje i wie, że Chloé coś knuje. Nagle w szkole rozlega się alarm i wszyscy uczniowie są natychmiast ewakuowani na szkolny plac. Chloé wydaje się dziwnie zadowolona. Marinette zaczyna ją podejrzewać, jednak Alya ostrzega, że nie będzie mogła oskarżyć jej bez powodu. Czy Chloé zdoła ukryć swój plan?[2]
3 #Leslow @Marinette Miś Goryczek 5.11.2017
Dziś jest przyjęcie i wszyscy wydają się dobrze bawić. Marinette jest zdenerwowana i zachwycona, ponieważ wspaniały Adrien proponuje jej wolny taniec. Dzięki pomocy Alyi, dwoje zakochanych może się do siebie zbliżyć. Marinette i Adrien są w niebie.[3]
4 #Lafête @Chloé Miś Goryczek 5.11.2017
Chloé jest w kropce, ponieważ Adrien, jej ukochany, wyznaje jej, że musi być milsza dla innych. Ponadto dodaje, że nie może przyjaźnić się z osobami, które traktują innych tak okrutnie jak ona. Czekolada nie poprawia jej humoru. Jednak Chloé bierze wszystko w swoje ręce i postanawia zorganizować wspaniałe przyjęcie w domu, na które zaprasza wszystkich, a nawet daje buziaki na przywitanie, czego nie ma w zwyczaju! Aż znajduje się twarzą twarz z największym rywalem, Marinette. Czy będzie chciała ją pozdrowić?[4]
5 #Babysitting par @Alya Królowa Wizji 20.11.2017
Marinette zostaje uziemiona przez panią Chamack, która prosi ją o opiekę nad Manon, prawdziwej bomby energii. To jej nie uspokaja, ponieważ Marinette staje przed faktem dokonanym. Na szczęście może liczyć na swoją przyjaciółkę Alyę, która zgadza się zaopiekować Manon, kiedy będą oglądały program o Biedronce i Czarnym Kocie. To zadanie jest niemożliwe dla bohaterki, która ma obowiązek ratowania Paryża... a teraz! Marinette znajduje wymówkę, aby móc odejść. Alya nie ma innego wyjścia, jak tylko obserwować małą Manon, która wreszcie zasypia. Uff![5]
6 #Fêtesurprise @Marinette Befana 21.03.2018
Przyjaciele Marinette zorganizowali jej przyjęcie niespodziankę z okazji urodzin. Starają się dochować tajemnicy, ale Marinette coś podejrzewa i prowadzi dochodzenie. Rzeczywiście, niektóre rzeczy jej nie oszukają...[6]
7 #BaladeRomantique @Marinette Bobogigant 21.03.2018
Marinette z pomocą Alyi wyznaje swoim przyjaciółkom, że jest zakochana... Wszyscy są tego świadomi i odpowiadają chórkiem: "Wiemy, że jesteś zakochana w... Adrienie!" Razem z Alyą, oferują Marinette pomoc...[7]
8 #Coursd'escrime @Marinette Riposta 21.03.2018
Marinette musi udowodnić, że jest godna miejsca w szkole D'Argencourta, najsłynniejszej szkole szermierskiej w Paryżu. Tikki uspokaja ją przypominając, że poświęciła na naukę cały weekend, ale Marinette chce przede wszystkim zaimponować Adrienowi...[8]

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też...[edytuj | edytuj kod]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]