• Zapraszamy do udziału w konkursie na Użytkownika Miesiąca! Informacje na temat styczniowej edycji można znaleźć tutaj.
  • Ukazał się już trzynasty numer Gazetki Wiki. Można go przeczytać tutaj.
  • Konkursy świąteczne dobiegły końca, a Wikiowym Mikołajem została XxxUżytkownikxxx. Gratulujemy!

CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Harry Clown – nadchodząca postać czwartego sezonu.

W odcinku Psycomedian zostanie zakumizowany przez Władcę Mroku i zmieni się w tytułowego super-złoczyńcę.

Osobowość[]

Normalnie[]

Wkrótce…

Psycomedian[]

Wkrótce…

Wygląd[]

Normalnie[]

Na grafice koncepcyjnej Harry jest ukazany jako mężczyzna o krótkich, siwych włosach. Nosi szarą koszulkę z dwoma guzikami, na którą narzuca bordową kurtkę. Nosi także granatowe spodnie, a w pasie można dojrzeć czarną nerkę.

Psycomedian[]

Twarz Psycomediana przypomina białą komediową maskę teatralną, jedynym wyjątkiem jest obecność czerwonego nosa klauna. Głowę ma skrytą pod czerwonym kapturem, który kończy się białym brzegiem przy torsie. Dalej kostium jest głównie czarno-biały – na tułowiu i rękach lewa połowa jest biała, a prawa czarna; wyjątkiem są dłonie, gdzie pod czerwonymi liniami lewa dłoń jest czarna, a prawa biała. Na piersi złoczyńca ma wymalowaną maskę teatralną: prawa połowa to biała maska komediowa z czarnymi wypełnieniami, a lewa to czarna maska tragiczna z białymi wypełnieniami. W pasie widoczna jest czerwona linia oraz czerwono-czarno-biała nerka. Dolna część stroju Psycomediana jest czarna.

Umiejętności[]

Według opisu odcinka Harry jako Psycomedian jest zdolny do narzucenia komukolwiek jakiejś emocji.

Ciekawostki[]

  • Postać Harry'ego wzorowana jest na francuskim komiku Francku Dubosc[1].
  • Po raz pierwszy wygląd postaci i złoczyńcy został udostępniony przez Lindalee Rose na Instagramie[2].

Galeria[]

Przypisy[]

Advertisement