CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Hack-San OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria OficjalneLogoMiraculum (1).png Błędy w animacji 

Hack-San – szesnasty odcinek czwartego sezonu i dziewięćdziesiąty czwarty odcinek serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Opis[]

Mundo Gloob wer. 1[]

Marinette (Biedronka) pojechała z rodziną do Londynu i zostawiła Miraculum Biedronki pod opieką Alyi (Rudej Kitki)! Ale nikt nie spodziewał się, że Władca Mroku uwolni w Paryżu potwora, który działa jak wirus komputerowy. Wielkie moce wiążą się z wielką odpowiedzialnością. Czy Alya będzie w stanie pomóc miastu i Marinette? Czy zmieni się w Biedronkę?

Mundo Gloob wer. 2[]

Kiedy Marinette musi na jeden wyjechać z Paryża na urodziny swojej cioci w Londynie, obawa, że coś się wydarzy pod nieobecność Biedronki bardzo ją denerwuje. Władcy Mroku udaje się zainfekować robota Maxa złym wirusem, żeby ponownie go zaakumować. Co się stanie?

Zapowiedzi[]

8 września 2021 roku kanał Gloob w czasie przerwy maratonu Miraculous ujawnił zwiastun najnowszego odcinka. Tego samego dnia zwiastun opublikowano na kanale Mundo Gloob na platformie YouTube[1].

10 września 2021 roku oficjalny kanał Miraculous Ladybug opublikował zwiastun odcinka[2].

14 września 2021 roku Gloob opublikował niespotykaną scenę z odcinka[3]. Tego samego dnia, kilka godzin później opublikowano również minutowy fragment z odcinka[4].

Streszczenie[]

Ikonka informacyjna.png

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Ciekawostki[]

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 14 września 2021 roku w Brazylii.
  • Tytuł odcinka nawiązuje do czynności hakowania.
  • Jest to pierwszy raz, kiedy Marinette oddaje Miraculum Biedronki pod opiekę innej osoby.
    • W odcinku Reflektynka w posiadaniu Miraculum był Adrien, jednak zamiana Miraculów była przypadkiem.
  • Hack-San swoim wyglądem przypomina logo X.A.N.A. z animacji Kod Lyoko, czyli rozwiniętego programu, który potrafił manipulować urządzeniami elektronicznymi.
    • Działanie Emo-potwora również może być zbliżone do tego, co robił X.A.N.A.
  • W tym odcinku główny złoczyńca nie dostał amuletu.
    • Prawdopodobnie jest spowodowane tym, że Scarabella nie potrafi ich wyczarować.
  • Podczas podróży do Londynu Marinette pisała do Alyi kilka porad, jak być dobrą Biedronką.
    • Porada 33: kiedy Czarny Kot powie jakiś żart, zaśmiej się, nawet jeśli nie będzie on zabawny. To sprawia, że jest szczęśliwy.
    • Porada 675: kiedy powiesz Niezwykła Biedronka, nie zapomnij wyrzucić wyczarowanego przedmiotu.
  • W odcinku pojawia się postać o imieniu André, jednak jego tożsamość nie zostaje zdradzona.
  • Alya wymyślając swoje imię jako super-bohaterki podała kilka propozycji. Zaproponowała ona takie imiona jak: Captain Bug, Wonder Bug, Super Bug, Bug-a-Lady, Lady Luck, La Bugette oraz The Black Spots Of Justice. Ostatecznie zdecydowała się na Scarabella.
  • Scena, kiedy Marinette ogłusza Robotusa patelnią może nawiązywać do filmu Zaplątani.
  • Odcinek zdradza, że ciotka Marinette i siostra Sabine, Shu Yin Cheng, mieszka w Londynie.

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement