FANDOM

 Grosse journée Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Błędy w animacji 

Grosse journée (pl. Wielki dzień) - trzeci webisod Miraculum: Opowieści z Paryża.

OpisEdytuj

Tego dnia Marinette spędza czas w piekarni. Mimo szansy na zdobycie Adriena, dziewczyna była zmuszona pomóc rodzicom przy pracy. Jej najlepsza przyjaciółka, Alya, oferuje jej pomoc.

StreszczenieEdytuj

Marinette pomaga swoim rodzicom w przygotowaniu makaroników na specjalne zamówienie. W piekarni zjawia się Alya, która oznajmia, że dzisiejszego popołudnia Adrien i Nino wybierają się do kina. Marinette mówi, że chętnie by poszła, jednak musi zostać i pomóc swoim rodzicom. Alya oferuje swoją pomoc w robieniu makaroników, ale Marinette jest sceptycznie nastawiona do pomysłu, ponieważ nadal nie dadzą rady ukończyć wypieków na czas. Alya wpada na kolejny pomysł, czy poproszenie o pomoc Rose oraz Juleki.

Rose prosi Toma o wykonanie specjalnych makaroników w kształcie serca twierdząc, że byłoby to bardzo romantyczne. Pan Dupain przeprasza dziewczynę mówiąc, że wszystkie makaroniki muszą być takie same, jednakże może wykorzystać jej pomysł w czasie Walentynek. W końcu zamówienie zostaje zrealizowane i wszyscy kończą pracę. W piekarni niespodziewanie zjawia się Adrien oraz Nino, aby coś zjeść przed pójściem do kina. Nino pyta, jaki Marinette by poleciła film, ta jednak odpowiada, że nie ma pojęcia. Rodzice Marinette, doceniając ich ciężką pracę, chcą podarować wszystkim bilety do kina, aby mogli odpocząć w towarzystwie przyjaciół. Tom proponuje, aby zabrali ze sobą makaroniki.

PostacieEdytuj

VideoEdytuj

Zobacz też...Edytuj