FANDOM

 Graficzas Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Błędy w animacji 
Timetagger (95)
Graficzas

Timetagger
Mogę pochwalić moją przyszłą decyzję, bo nie zamierzam czekać aż Biedronka i Czarny Kot dorosną. Liczę na to, że zmienisz naszą przyszłość, Graficzasie.

Graficzas - dwudziesty odcinek 3 sezonu i siedemdziesiąty drugi odcinek serialu ogółem.

OpisEdytuj

Biedronka i Czarny Kot muszą pokonać Graficzasa w teraźniejszości, aby Władca Ciem nie mógł go wykorzystać w przyszłości[1].

StreszczenieEdytuj

Ella, Etta oraz Chris bawią się wspólnie w parku grając w piłkę. Dzieci są pilnowane przez Alyę oraz Marinette, które spędzając ten czas na kocu próbując swoich sił w aplikacji do rapowania. Alya otrzymuje pozytywne wyniki, jednak jej koleżance nie idzie tak dobrze. Po chwili dołącza do nich Chris, który twierdzi, że jest zbyt duży na tak dziecinne gry prosząc, aby mógł rapować razem ze swoimi opiekunkami. Marinette odnawia mówiąc, że jest jeszcze za młody na takie gry. Jej uwagę przykuwa stado gołębi, które leci w nieznanym kierunki. Na poczekaniu wymyśla wymówkę, aby móc się oddalić od Alyi oraz dzieciaków. Chowając się za budynek Marinette zmienia się w Biedronkę. Przed Luwrem na bohaterkę czeka już Czarny Kot słuchając żądań Pana Gołębia. Nieprzejęci całą sytuacją wykorzystują swoje moce, aby pokonać super-złoczyńcę. Po powrocie do normalności pan Ramier jest zaskoczony, że został po raz kolejny zaakumowany. W ramach podziękowania kupuje super-bohaterom lody. W czasie wspólnej rozmowy przeprasza ich za wszystkie kłopoty i tłumaczy się ze swojego zachowania. Nie mając już czasu Biedronka i Czarny Kot dziękują za lody i odchodzą. W tym czasie Władca Ciem jest wściekły, że Pan Gołąb po raz kolejny zawiódł. Chcąc już dokonać transformacji zwrotnej, w przeciągu chwili wyczuwa potężną emocje.

Bohaterowie przybijają żółwika żegnając się, kiedy tuż za nimi z portalu wyskakuje tajemniczy super-złoczyńca. Jak się okazuje, Graficzas jest złoczyńcą pochodzącym z przyszłości, który przybył po Miracula super-bohaterów. Od pierwszej chwili po przybyciu zaczyna siać w Paryżu chaos, wysyłając ludzi w przeszłość, tym samym zmieniając teraźniejszość. Super-bohaterowie mimo kończącego się czasu podejmują się walki z Graficzasem, mimo to nie są w stanie go złapać. Złoczyńca kontaktuje się z Władcą Ciem opisując powód swojego przybycia, co wzbudza w mężczyźnie zachwyt i ekscytację. Biedronka i Czarny Kot nadal nie są w stanie złapać Graficzasa, aby zniszczyć jego zaakumowany przedmiot. Mając coraz mniej czasu do transformacji zwrotnej przechytrzają złoczyńcę, aby móc uciec. Chowając się w muzeum dokonują transformacji zwrotnej dając swoim kwami czas na odzyskanie sił, po czym znowu się przemieniają.

Po wyjściu z toalet super-bohaterowie natykają się na Alix, która ma dla nich bardzo ważą wiadomość. W ręce Biedronki przekazuje zegarek, w którym pojawia się tajemnicza zagadka. Biedronka wpada na pomysł, gdzie powinna szukać rozwiązania. Wszyscy udają się na najstarszą wystawę w Luwrze. Za pomocą Kotaklizmu Czarny Kot niszczy relikty przeszłości, uwalniając tym samym tajemniczą bohaterkę. Dziewczyna przedstawia się jako Królix, super-bohaterka pochodząca z przyszłości współpracująca z Biedronką i Czarnym Kotem. Królix zdradza, że jej Miraculum zostało uszkodzone, przez co Graficzas mógł ją uwięzić w kamieniu. Prosi również Alix, aby dała jej swój zegarek. Przedmiot okazuje się ukrytym Miraculum. Dokonując transformacji zwrotnej Królix zdradza również swoją tożsamość. Alix poznaje samą siebie pochodzącą z przyszłości. Starsza Alix chce samodzielnie pokonać Graficzas i wysłać złoczyńcę do przyszłości, aby starsi bohaterowie mogli oczyścić Akumę. U Biedronki zaczynają pojawiać się wątpliwości. Dziewczyna nie jest pewna czy jest w stanie pokonać Graficzasa. Królix upewnia ją, że w przyszłości stanie się wspaniałą liderką, która pokona na swojej drodze wielu złoczyńców.

Super-bohaterowie wychodzą na zewnątrz, gdzie spotykają super-złoczyńcę. Królix sama podejmuje walkę z Graficzasem. Kiedy udaje jej się go złapać, bohaterka chce powrócić do swojego czasu. Zatrzymuje się jednak zauważając, że obecna sytuacja wygląda o wiele inaczej niż jej wspomnienie. Wkrótce powraca również Graficzas, jednak dalsza walka nie idzie zgodnie z planem Królix. W końcu królicza bohaterka przyznaje się do porażki, nie mogąc pokonać swojego wroga. Biedronka postanawia użyć Szczęśliwego Trafu. Układając w głowie nowy plan, przyznaje się przed Graficzasem do porażki. Jej ostatnim życzeniem jest wysłanie przeprosin do Biedronki z przyszłości. W liście, który Królix ma zabrać do przyszłości, Biedronka przekazuje plan pokonania super-złoczyńcy. Kiedy Biedronka i Czarny Kot zatrzymują się na wyznaczonym miejscu i zwabiają do siebie Graficzasa, Biedronka z przyszłości dzięki portalowi związuje super-złoczyńcę, co umożliwia zniszczenie zaakumowanego przedmiotu. Po pokonaniu Graficzasa Królix powraca po Chrisa, aby zabrać go do domu. Tymczasem Władca Ciem po kolejnej porażce dokonuje transformacji zwrotnej. Mężczyzna jest załamany faktem, iż w przyszłości ktoś inny wejdzie w posiadanie Miraculum Motyla i przybierze imię Władca Ciem. Nathalie próbuje go pocieszyć.

Super-bohaterowie po raz kolejny muszą się zmierzyć z Panem Gołębiem. Znajdując bezpieczne miejsce Marinette dzwoni do Alyi, aby przekazać jej, że nie może się u niej pojawić. Alya przekazuje, że przyjaciółka zajmie się Chrisem oraz bliźniaczkami. Po pokonaniu złoczyńcy bohaterowie rozmawiają z panem Ramier. Czarny Kot proponuje, aby mężczyzna spróbował polubić inne zwierzęta. Myśląc nad tym Xavier zauważa niewielkiego szczura, który przegania wszystkie gołębie.

PostacieEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Pozostali bohaterowieEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Premiera miała miejsce 18 maja 2019 roku w Szwajcarii.[2][3]
  • W odcinku występuje postać Królix, pochodzącej z przyszłości Alix Kubdel obdarzonej Miraculum Królika.
  • W tym odcinku Xavier Ramier został zaakumowany dwukrotnie w Pana Gołębia.
    • Został on już zaakumowany ponad 25 razy.
  • W odcinku dowiadujemy się, że w przyszłości Miraculum Motyla, będzie miało innego posiadacza.
  • Pod koniec odcinka Lila Rossi opiekuje się Chrisem i bliźniaczkami.
    • Alya wówczas nazwała ją przyjaciółką.
  • Królix wymienia niektórych złoczyńców, których Biedronka pokona w przyszłości.
  • Majestia zostaje nazwana Gracją, chociaż wcześniej jej imię pozostawało takie, jak w oryginale.

Odcinek onlineEdytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Kitka Logo Obejrzyj na YT (Napisy PL) >>KLIK<<

PrzypisyEdytuj

Zobacz też...Edytuj

Pokaż/Ukryj
Odcinki

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieDzień BohaterówStarcie Miraculów

Filmy pełnometrażowe

Ladybug & Cat Noir: AwakeningMiraculous (film)

Inne produkcje

Internetowe serie

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

Nieznane produkcje

Biedronka na Halloween

Anulowane produkcje

Gagotor