Gracz 2.0 OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria OficjalneLogoMiraculum (1).png Błędy w animacji 

Miło cię znów widzieć, Graczu 2.0. Nasza poprzednia runda chyba nie została dokończona. Co powiesz na powtórkę? Dzięki mnie twoja gra zyska całkiem nowy wymiar.

Gracz 2.0 - osiemnasty odcinek 3 sezonu i siedemdziesiąty odcinek serialu ogółem.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Netflix[edytuj | edytuj kod]

Kiedy Max nie może znaleźć nikogo, kto mógłby przetestować jego nową grę, w której walczą ze sobą wcześniej zaakumowani super-złoczyńcy, chłopak ponownie staje się jednym z nich: Graczem 2.0.

TFOU[edytuj | edytuj kod]

Biedronka i Czarny Kot stają twarzą w twarz ze starymi zaakumowanymi super-złoczyńcami w grze stworzonej przez Maxa, który zmienia się w Gracza 2.0.[1]

Disney Channel[edytuj | edytuj kod]

Max stworzył nową grę video, w której dawni super-złoczyńcy walczą ze sobą. Ale żaden z jego przyjaciół nie chce mu pomóc w przetestowaniu gry, ponieważ wszyscy są zajęci swoimi rzeczami. Marinette również ma więcej do zrobienia niż zwykle, dlatego zdecydowała, że nie może grać w gry video. Max jest rozczarowany, dzięki czemu Władca Ciem może zmienić go w Gracza 2.0. Gra pojawia się w świecie rzeczywistym, a Biedronka i Czarny Kot muszą pokonać złoczyńcę w jego grze. [2]

Streszczenie[edytuj | edytuj kod]

Marinette tworzy projekt okładki

Nadja Chamack udaje się do pobliskiego parku ze swoją córką. Kiedy Manon pyta się o karuzelę, kobieta od razu się zgadza. W pobliżu parku ulokowana jest rodzinna piekarnia Dupain-Cheng, a także mieszkanie Marinette oraz jej rodziców. Marinette ma do przygotowania bardzo wiele rzeczy, które musi jak najszybciej zakończyć. W międzyczasie pisze również wypracowanie do szkoły, a Tikki przepytuje swoją właścicielkę na sprawdzian z historii. Marinette, mając zbyt dużo obowiązków, nie może zrobić sobie nawet chwili przerwy. W pokoju dziewczyny zjawia się Tom, który proponuje córce zagranie w Ultimate Mecha Strike III. Marinette, chociaż niechętnie, musi odmówić mężczyźnie widząc, że zostało jej coraz mniej czasu. Tom odchodzi ze smutną miną i wraca do swojej żony. Sabine proponuje, aby wspólnie z Tomem zagrali w grę video. Krzyki ekscytacji Toma oraz Sabine słychać aż w pokoju Marinette.

Marinette marząca o grach video

Następnego dnia w szkole Marinette przysypia na ławce. Budzi się, kiedy pani Bustier zaczyna zbierać od uczniów wypracowania, które mieli przygotować. Dziewczyna w panice zaczyna szukać swojej pracy i uspokaja się dopiero w tedy, gdy ją znajduje. mogąc oddać nauczycielce. Wymieniając rzeczy do zrobienia Marinette ukradkiem słyszy rozmowy Maxa, zaczynając marzyć o zagraniu w gry video. Chłopak wypytuje przyjaciół z klasy o to, kto mógłby z nim zagrać w nową grę. Słysząc to Marinette zdaje się być coraz bardziej rozmarzona oraz zafascynowana grą, którą stworzył jej przyjaciel. W końcu karci samą siebie, nie mogąc sobie pozwolić nawet na chwilę przerwy. Jednak wszyscy odmawiają Maxowi, tłumacząc się innymi obowiązkami. W końcu chłopak przypomina sobie o Marinette oraz jej doskonałych umiejętnościach w grach video, które zaprezentowała na turnieju gry Ultimate Mecha Strike III. Marinette musi przezwyciężyć swoje myśli i skupić się na obowiązkach.

Max jest smutny, że wszyscy mu odmawiają, nawet Markov

Słysząc to wszystko Chloé wmawia Maxowi, że wszyscy wymyślają wymówki, aby nie spędzać czasu grając w grę z Maxem. Marinette próbuje się wytłumaczyć i pocieszyć Maxa, widząc jednak, która jest godzina, zbiera swoje rzeczy i ucieka z biblioteki. Zdołowany Max w szafce napotyka Markova, swojego robota, jednak i ten mu odmawia. Smutek chłopaka postanawia wykorzystać Władca Ciem. Pod wpływem Akumy uczeń zmienia się w Gracza 2.0. Nad stadionem pojawia się twierdza w kształcie piramidy, a niektórzy mieszkańcy Paryża zaczynają znikać. Adrien będąc świadkiem zniknięcia Kagami oraz swojego nauczyciela szermierki postanawia zamienić się w Czarnego Kota. Marinette również zauważa, że jej przyjaciele zniknęli. Kiedy ma monitorze pojawia się komunikat od super-złoczyńcy, dziewczyna zmienia się w Biedronkę.

Super-bohaterowie wchodzą do kapsuł Gracza 2.0

Biedronka i Czarny Kot spotykają się na jednym z paryskich dachów, nieopodal stadionu, który został zmieniony w twierdzę Gracza 2.0. Biedronka irytuje się obecną sytuacją twierdząc, że ma do zrobienia zbyt wiele rzeczy i chciałaby zakończyć to jak najszybciej. Super-złoczyńca wysyła do nich transportery, zapraszając do wspólnej gry. Super-bohaterowie wchodzą do osobnych piramidek, pozostając w stałym kontakcie. Będąc na miejscu Gracz 2.0 przedstawia im zasady gry, w której muszą wziąć udział. Biedronka jest coraz bardziej zirytowana tym, że została odciągnięta od swoich obowiązków.

Gracz 2.0 (jako Riposta) atakuje Biedronkę (jako Mima)

W pierwszej walce to właśnie Biedronka staje przeciwko super-złoczyńcy. Wybierając Mima musi zmierzyć się z Ripostą. Kiedy zdaje się, że pojedynek wygra Riposta, Biedronka, kierując postacią Mima, odwraca bieg walki i zrzuca przeciwnika z platformy. Okazuje się jednak, że to jeszcze nie koniec, a super-bohaterowie muszą wybrać wszystkie postaci, aby dojść do rundy finałowej i pokonać Gracza. Biedronka z chwili na chwilę coraz bardziej się denerwuje, nie chcąc tracić czasu. W następnej rundzie bierze udział Czarny Kot. Kierując postacią Pana Gołębia staje przeciwko Mrocznemu Amorowi, bez większego trudu wygrywając w pojedynku. Trzecią rundę przejmuje Biedronka. Befana, kierowana przez bohaterkę, przegrywa z Mroczną Sową. Kolejna potyczka - Reflekta kontra ArcyGlina - kończy się zwycięstwem Czarnego Kota. Biedronka, ciągle się śpiesząc, przegrywa następną bitwę. Super-bohaterka zaczyna się coraz bardziej irytować, nie przywiązując większej walki do taktyki, tym samym sprowadzając na swoją drużynę następną porażkę.

Czarny Kot pociesza Biedronkę

Po serii porażek Biedronka poddaje się twierdząc, że nie powinna gracz przeciwko super-złoczyńcy. Do kolejnych bitew staje Czarny Kot, wygrywając tym samym z Graczem 2.0. W końcu bohaterowie udaje się przypomnieć swojej partnerce, na czym tak naprawdę powinna skupiać się gra - na dobrej zabawie. Odzyskując wiarę w siebie, Biedronka postanawia zawalczyć w kolejnych rundach, bez większego wysiłku pokonując swojego przeciwnika w bitwach. Zanim jednak super-bohaterowie będą mogli walczyć z Graczek, muszą stanąć do walki ze sobą. Czarny Kot poddaje się, nie chcąc walczyć z Biedronką i zrzuca się z platformy, tym samym oddając zwycięstwo swojej partnerce. Biedronka ma kilka sekund, aby wybrać przedmioty do rundy finałowej, gdzie zawalczy przeciwko samemu Graczowi 2.0. Przywołując Szczęśliwy Traf zyskuje dodatkowy przedmiot. Walka rozpoczyna się. Aby zyskać przewagę, Biedronka niszczy platformę, na której się znajdują, jednak Gracz 2.0 okazuje się być bardziej przebiegły, mogąc wykorzystać wszystkie postaci dostępne w grze.

Biedronka unika ataków Gracza

Dzięki zamianie w Befanę unosi się w powietrzu, podobnie jak Biedronka, wykorzystując poduszkę Piaskowego Chłopca. Korzystając z długopisu Komplikatorki może stać się nieuchwytna dla przeciwnika. Jej plany komplikuje odliczanie Miraculum do przemiany zwrotnej. Super-bohaterka postanawia działać. Dookoła siebie rozpyla mąkę, tworząc zasłonę dymną oraz tworzy iluzje samej siebie fletem Lisicy. Każda z kopii zostaje zniszczona, a dziewczyna ląduje na ziemi. Po chwili okazuje się jednak, że Biedronka nie przegrała, chociaż dotknęła ziemi. Nie mogąc uwierzyć w to, co się właśnie stało, Gracz osobiście postanawia sprawdzić, czy do gry wkradł się błąd. Kiedy tylko dotyka ziemi, przegrywa. Siedząca przed nim Biedronka okazuje się jedną z iluzji. Gracz przyznaje się do porażki i znika, pozostawiając po sobie jedynie zaakumowany przedmiot. Super-bohaterka niszczy okulary przywracając Paryż do normalności.

Marinette przedstawia swoim rodzicom Maxa

Po wszystkim Biedronka pyta swojego towarzysza, jak przy tak wielu obowiązkach znajduje czas na zabawę. Czarny Kot zdradza jej, że najlepszymi chwilami są te, kiedy może spędzać czas u jej boku. Po niedługim czasie Marinette wraca do domu przyznając rodzicom, że przez dużą ilość obowiązków nie miała czasu na granie z nimi w gry video. Aby im to zrekompensować, dziewczyna przedstawia rodzicom Maxa, wspominając o tym, że jej kolega z klasy stworzył własną grę. Tom oraz Sabine bez zastanowienia zabierają chłopaka ze sobą do salonu. Marinette postanawia przeorganizować swoje plany, aby znaleźć trochę czasu na zabawę.

Postacie[edytuj | edytuj kod]

Główni bohaterowie[edytuj | edytuj kod]

Pozostali bohaterowie[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Odcinek online[edytuj | edytuj kod]

Bańkor (4).jpeg

Biedronka Logo.png Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Kitka Logo.png Obejrzyj na YT (Napisy PL) >>KLIK<<

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też...[edytuj | edytuj kod]