FANDOM

 Gracz LB2 Galeria LB5 Transkrypt LisicaIkona Błędy w animacji PawIkona Za kulisami 
Gracz Galeria (38)
Gracz

Le Gamer
Graczu, ja jestem Władca Ciem. Mogę pomóc ci wygrać turniej twojego życia, ale w zamian ty pomożesz mi zdobyć parę punktów w mojej grze.

Gracz – szesnasty odcinek serialu.

Opis

Marinette pokonuje Maxa, partnera Adriena w grach wideo, żeby wskoczyć na jego miejsce i spędzać więcej czasu ze swoją miłością, ale Max akumuje w czarny charakter.

Streszczenie

Marinette pisze w swoim pamiętniku prywatne zwierzenie o tym, jak prawie przemieniła się na oczach Czarnego Kota. Słysząc przypomnienie Tikki, wybiega z domu, po raz kolejny spóźniona na spotkanie z Alyą. Kiedy dociera na miejsce słyszy dziwne dźwięki dobiegające z biblioteki. Ku jej zdziwieniu zafascynowani uczniowie przyglądają się grze Adriena i Maxa, ponieważ szkoła poszukuje dwóch osoby do paryskiego turnieju Ultimate Mecha Strike III.
Gracz Galeria (12)
Adrien wygrywa z Maxem i ma zostać jego partnerem w turnieju. Marinette ekscytuje się tą informacją. Alya, wiedząc o co chodzi, odciąga swoją przyjaciółkę na bok, aby wybić Marinette ten pomysł z głowy. Jej zdaniem jest to poważna sprawa polegająca na reprezentacji szkoły. Pomimo dezaprobaty Marinette nie przejmuje się i zgłasza do turnieju. Po zakończonej walce Marinette wygrywa rundę, bijąc wszystkie rekordy, tym samym zajmując miejsce Maxa w turnieju. Zrezygnowany i smutny chłopak oddaje swoje miejsce i opuszcza bibliotekę.

Max jest niezadowolony z takiego obrotu spraw, co postanawia wykorzystać Władca Ciem i wysyła do przegranego chłopaka Akumę. Max zostaje zaakumowany zmieniając się w Gracza.

Gracz Galeria (44)

W tym samym czasie Marinette i Tikki wracając do domu. Kwami wyraża swoją opinię o postępowaniu swojej właścicielki. Mimo tego, że przez chwilę dziewczyna czuje skruchę, jej myśli zajmuje osoba Adriena oraz myśl o tym, że chłopak ma się pojawić w jej domu. Marinette panikuje widząc wystrój swojego pokoju, w którym jest pełno zdjęć chłopaka. Słysząc dzwonek do drzwi szybko chowa porozwieszane plakaty. W oczekiwaniu na Marinette, Tom oraz Sabie rozmawiają z młodym Agrestem o nadchodzącym turnieju. Sabine, słysząc o tym, że są oni para, prawie wyznaje sekret Marinette.

Gracz Galeria (54)

Gracz sieje spustoszenie na ulicach Paryża, zmieniając ludzi w punkty. W tym samym czasie Marinette i Adrien przygotowują się do turnieju. W rozgrywce przeszkadza im Tim, którego Marinette próbuje za wszelką cenę spławić, twierdząc, że jej rodzice są trochę wścibscy. Natomiast Gracz nadal grasuje na paryskich ulicach zbierając potrzebne mu punkty, aby udoskonalić robota. Marinette i Adrien wygrywają kolejny mecz. Dziewczyna pociesza swojego przyjaciela, ponieważ ten czuje się od niej słabszy w grze. Zdradza mu, że całe jej szczęście drzemie w talizmanie, który chce podarować Adrienowi. Kiedy Tom i Sabine po raz kolejny wchodzą do pokoju córki, Adrien proponuje chwilę przerwy na przekąskę. Udają się oni do parku, gdzie Marinette żali się na zachowanie rodziców. Chcąc już wracać do domu, dostrzegają gigantycznego robota, który zmienia ludzi w zielone kule. Gracz dostrzega Marinette i obiera ją za swój cel, chcą się zemścić za przegrany mecz. Nastolatkowie uciekają przed promieniami złoczyńców, jednak chwilę później muszą się rozdzielić. Stając naprzeciw Gracza Marinette orientuje się, że to właśnie Max stał się kolejną ofiarą Akumy. Adrien po znalezieniu ustronnego miejsca zamienia się w Czarnego Kota, aby pomóc swojej koleżance z klasy. Unikając promieni zabiera dziewczynę w bezpieczne miejsce. Marinette zamienia się w Biedronkę kiedy tylko zostaje sama.

Gracz Galeria (100)

Gracz w dalszym ciągu poszukuje dodatkowych punktów do ulepszenia robota. Czarny Kot ostrzega przechodniów i zwraca na siebie uwagę super-złoczyńcy. W tym samym momencie zjawia się Biedronka, która powala robota na ziemię uprzednio związując jego nogi za pomocą Jo-jo. Gracz jednak nie ma zamiaru się poddać. Pobiera energię z pobliskiego autobusu, aby udoskonalić swojego robota do 3 poziomu. Na swój następny cel obiera super-bohaterów i ich Miracula. Biedronka i Czarny Kot wpadają na pomysł, aby zwabić swojego przeciwnika na stadion, ponieważ dokonywał w mieście zbyt dużych szkód.

Gracz Galeria (121)

Po dotarciu na miejsce atakują złoczyńcę, jednak nic to im nie daje. Bohaterom pozostaje jedynie unikanie ataków Gracza oraz poszukiwanie nowego planu. Czarny Kot przywołuje Kotaklizm niszcząc robota. Dzięki temu dostają kulę energii. Myśląc, że pokonali swojego przeciwnika, Gracz wykorzystuje wcześniejszy zapis poziomu i odzyskuje swojego robota. Biedronka wykorzystuje zdobytą nagrodę, dzięki czemu powstaje nowy robot, który od razu zostaje powalony na ziemię. Zajmując miejsce kierowcy, Biedronka odpycha od siebie przeciwnika wstając z ziemi. Pomiędzy Graczem a bohaterami toczy się zacięta walka na roboty. Nie mogąc pokonać Gracza, Biedronka wykorzystuje swój Szczęśliwy Traf. Wbiegając na robota złoczyńcy zamalowuje jego wizjer, przez co Gracz jest zmuszony do opuszczenia robota. Będąc łatwą ofiarą, Biedronka zabiera jego okulary i oczyszcza Akumę. Złoczyńca zostaje pokonany a Paryż wraca do normalności.

Gracz Galeria (168)

Późnym wieczorem komentator zapowiada turniej Ultimate Mecha Strike III, który odbywa się na stadionie. Alya jest zawiedziona tym, że jej przyjaciółka chce zrezygnować ze swojego miejsca i oddać je Maxowi. Tymczasem Adrien również oddaje swoje miejsce Marinette, aby mogła grać w turnieju. Uczniowie szykują się do rozgrywki.

Postacie

Główni bohaterowie

Pozostałe postacie

Ciekawostki

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 17 stycznia 2016 roku we Francji.
  • Odcinek jest nawiązaniem do pokazów robotów. [1]
  • Scenopis do odcinka wykonał Morade Rahni.[2]
    • Na końcu scenopisu Adrien chce oddać Marinette jej talizman. Gdy Nino odciąga dziewczynę, model chowa talizman do swojej kieszeni.
    • W ostatecznej wersji scena ta została usunięta.
  • We francuskiej wersji językowej Thomas Astruc odgrywa rolę głosu z gry. [3]
  • Marinette chowa pamiętnik do skrzynki. To pokazuje że odcinek rozgrywa się po odcinku Czarny Miecz.

Odcinek online

Bańkor (4)

LB2 Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki.tv >>KLIK<<

Przypisy

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Odcinki

MikołajdakKolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiKapitan HardrockMelobestiaGoridzillaSyrenaZombuziaraKomplikatorkaMrożycielRewersorKrólowa StyluKrólowa OsDyktatyranAnansiPiaskowy ChłopiecCatalysteMayura

ChameleonPapa GarouChris MasterBackwarderNawałnica 2AnimaestroOblivio

Zapowiedziane odcinki

BakerixOnichanSilencerPoupeflektaMiraculeurDesperadaStarTrainChasseuse de KwamisFestinGracz 2.0Ikari GozenTimetaggerTrouble fêteLalkarka 2Chat BlancFélixLadybugMangeamourMiracle Queen

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieLe Jour des HérosLa Bataille des MiraculousBiedronka na HalloweenChińska Legenda

Internetowe serie

Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNinoMylèneRoseAlixSabrina

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

The Mini Menace LadybugLadybug PVMiraculous Ladybug CGIMiraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir LiveMiraculous (film)Miraculous Ladybug OVAWszystkiego Najlepszego!Miraculous (film animowany)

Nieznane odcinki

Gagotor