FANDOM

Gina Dupain Biedronka Logo Kreacje Czarny Kot Logo Galeria 

Jesteś już taka duża Marinette. Wiesz co? Już koniec z karuzelami i zoo. Na następne urodziny zabieram cię na wspólną podróż.
— Gina; Befana

Gina Dupain — matka Toma Dupaina oraz babcia Marinette. W odcinku Befana stała się ofiarą Władcy Ciem, przybierając postać Befany.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Gina jest bardzo czarującą oraz troskliwą osobą. Troszczy się o swoją rodzinę i uwielbia spędzać z nimi czas, zwłaszcza z wnuczką, Marinette. Bywa niekiedy surowa. Jest osobą niezwykle energiczną, entuzjastyczną oraz ambitną. Mimo podeszłego wieku, uwielbia jeździć na motorze. Pragnie wynagrodzić wnuczce swoją nieobecność, poświęcając jej cały dzień. Chce, aby Marinette miała wspaniałe urodziny i spędziła z nią ten czas. Początkowo nie jest w stanie dostrzec we wnuczce nastolatki, traktując Marinette jak dziecko. Nie chce być zapomniana i ma trudności z zaakceptowaniem zmian, ponieważ nie zwracała uwagi na to, że Marinette dorasta i lubi inne rzeczy niż jako dziecko.

BefanaEdytuj

Befana jest osobą okrutną, wymagającą i niezwykle niecierpliwą. Chce ukarać Marinette za to, że nie doceniła jej starań i odrzuciła ją, aby spotkać się ze znajomymi i okłamała, że lubi cukierki, które podarowała wnuczce. Lubi żartować. Bywa też uparta. Mimo, że agresywna, nagradza innych za akt dobroci i bezinteresowności, zmieniając ich w anioły - swoich służących. Zwraca dużą uwagę na maniery, nawet kiedy Władca Ciem wydaje jej rozkazy, zmuszając go, aby wypowiedział "magiczne słowo".

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Kobieta na krótkie, siwe włosy oraz czarne brwi. Oczy Giny są koloru ciemnej zieleni, a usta maluje czerwoną szminką.

Gina narzuca na siebie czarną, skórzaną kurtkę z kołnierzykiem ułożonym ku górze. Jest ona przyozdobiona srebrnymi klipsami na ramionach. Pod spodem ubiera czarny t-shirt z nadrukiem przedstawiającym pryzmat. Ma również czerwone spodnie z czarnym paskiem oraz czarne botki na wysokim obcasie. Na rękach nosi czarne rękawiczki bez palców, zaś na nadgarstkach ma kolorowe bransoletki. Dodatkowo ubiera złoty naszyjnik i kolczyki z zielonymi kamieniami oraz okulary ze złotymi oprawkami i zielonymi szkłami.

BefanaEdytuj

Skóra Befany przybiera kolor zieleni. Jej oczy stają się czerwone, a usta pomalowane są krwistoczerwoną szminką. Długie, czerwone włosy zaczesane są do góry, z dwoma białymi kosmykami z przodu.

Nosi czarną maskę z czerwonymi akcentami na krawędziach. Ubrana jest w czarny kostium z poszarpanymi rękawkami, nogawkami oraz kołnierzykiem postawionym do góry, których krawędzie wykończone są materiałem w kolorze czerwieni. Na piersi ma czarną kokardę z postrzępionymi, czerwonymi krawędziami oraz czerwonym środkiem, która wyglądem przypomina cukierek. Na rękach ma czarne rękawiczki bez palców oraz bransoletki z ćwiekami. Biodra przeplata czarny pasek z czerwonym pojemniczkiem na cukierki. Do tego ubiera czarne buty na obcasie.

RodzinaEdytuj

Marinette Dupain-Cheng
(żyje)
Tom Dupain
(żyje)
Sabine Cheng
(żyje)
Gina Dupain
(żyje)
Rolland Dupain
(żyje)
Matka Sabine
(status nieznany)
Wang Cheng
(wuj Sabine; żyje)

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Zdjęcie ślubne

Gina na ślubie syna

  • W przeszłości miała czarne włosy, jednak jej fryzura była taka sama jak obecnie.
  • Jej imię, Befana, pojawiło się w jednym z artykułów Gloob. Twórcy potwierdzili, że nie jest to prawdziwe imię babci Marinette.[1][2]
    • Befana to wróżka o wyglądzie wiedźmy, która w tradycji włoskiej przynosi dzieciom prezenty w Święto Trzech Króli.

PrzypisyEdytuj

  1. http://www.ouniversodatv.com/2017/10/gloob-estreia-novos-episodios-de.html#axzz4ukj8DxGx
  2. https://twitter.com/MiraculousMX/status/916768125131149313