CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Gabriel Agreste – dziewiąty odcinek czwartego sezonu i osiemdziesiąty siódmy odcinek serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Opis[]

Wkrótce…

Zapowiedzi[]

6 sierpnia 2020 roku brazylijska stacja Mundo Gloob na swoim Instagramie ujawniła tytuł odcinka[1].

23 lipca 2021 roku Mundo Gloob zdradził, że w odcinku ktoś odkryje tożsamość Władcy Mroku[2].

18 sierpnia 2021 roku Wilfried Pain na Twitterze powiedział, że odcinek będzie gotowy we wrześniu 2021 roku[3]. Nie było jednak pewne, czy tego samego miesiąca zostanie on wyemitowany[4].

18 października 2021 roku Pain udostępnił na Twitterze obraz z produkcji odcinka. Napisał „To tyle z odcinka Gabriel. Wkrótce na waszych ekranach”[5].

Streszczenie[]

Ikonka informacyjna.png

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

  • Wkrótce…

Ciekawostki[]

  • Światowa premiera będzie miała miejsce 20 listopada 2021 roku w USA[6].
  • Jest to drugi odcinek, który posiada tytuł inny niż imię super-złoczyńcy, posiadacza Miraculum lub Emo-potwora. Pierwszym jest Félix.
  • Jest to pierwszy odcinek sezonu czwartego, którego tytuł został podany do wiadomości publicznej.
  • W tym odcinku miała zostać pokazana kuchnia w posiadłości rodziny Agreste, jednak plany zostały zmienione, a twórcy mają nadzieję, że lokacja zostanie pokazana w piątym sezonie.

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement