CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Fuzja Miraculów — specjalna umiejętność, która pozwala na połączenie ze sobą Miraculów. Z umiejętności może korzystać każdy posiadacz dowolnego Miraculum.

Opis[]

Aby połączyć Miracula, posiadacz musi wymówić imiona dwóch Kwami, których Miracula chcą połączyć, a następnie wymówić frazę transformacji. Jeśli ktoś połączy dwa Miracula, będąc w ich cywilnej formie, fraza przemiany to „Podwójna przemiana”, a jeżeli ktoś aktywuje drugie Miraculum, mając na sobie jedno aktywowane, fraza transformacji brzmi „Połączcie się”[1].

Jeśli użytkownik chce dezaktywować jedno z Miraculów, pozostawiając aktywne drugie, musi wypowiedzieć nazwę Kwami, które chce uwolnić, a następnie wypowiedzieć: „Rozłącz się”/„Odłącz się”. Alternatywnym sposobem na rozłączenie jest wypowiedzenie frazy detransformacji Miracula, który chcę się dezaktywować, jak widać w Optigami. Jeśli użytkownik chce dezaktywować oba Miracula na raz i powrócić do ich cywilnej postaci, fraza detransformacji brzmi „Cofnij przemianę”.

Jak widać w odcinku Kontratak, te same zasady dotyczą połączenia trzech Miraculów; posiadacz wypowiada nazwy trzech Kwami ​​i wypowiada frazę fuzji. Kiedy użytkownik chce powrócić tylko do jednego aktywnego Miraculum, wypowiada imiona dwóch Kwami, które chce uwolnić, i frazę „Rozłączcie się”.

Przebieg[]

Unify.gif

Użycie[]

Sezon 3[]

Odcinek Twórca Połączone Kwami Użycie Obraz
Łowca Kwami Multilisica Mullo i Trixx Multimysz łączy Miraculum Myszy z Miraculum Lisa, aby oszukać Czarnego Kota i przekonać go, że nie jest Biedronką.
Multifox.png
Multikotka Mullo i Plagg Multimysz łączy Miraculum Myszy z Miraculum Czarnego Kota, aby zniszczyć odkurzacz Łowcy Kwami i uwolnić stworzonka.
MultikotMultibiedronka.png
Multibiedronka Mullo i Tikki Multimysz łączy Miraculum Myszy z Miraculum Biedronki, by móc użyć Szczęśliwego Trafu, aby ten złapał tymczasowo Akumę, podczas gdy ona będzie się starać przekonać Czarnego Kota, że nie jest Biedronką i naprawić szkody.
MultikotMultibiedronka.png
Królowa Miraculów Biedro-Smok Tikki i Longg Biedronka łączy Miraculum Biedronki z Miraculum Smoka, by móc użyć Wodnego Smoka, aby stworzyć pole wodne, broniąc się tym samym przed Królową Miraculów i jej osami.
Miracle Queen (207).png
Snake Noir Plagg i Sass Czarny Kot łączy Miraculum Czarnego Kota z Miraculum Węża, by móc użyć Drugiej Szansy, aby ominąć pułapki zastawione przez kontrolowanych super-bohaterów oraz pokonać Królową Miraculów.
Miracle Queen (274).png

Sezon 4[]

Od Prawdomówny do Kontratak Władca Mroku Nooroo i Duusu Gabriel Agreste łączy Miraculum Motyla z Miraculum Pawia, aby tworzyć silniejszych przeciwników dla Biedronki i Czarnego Kota, posiadając przy tym większe szanse na zdobycie ich Miraculów.
Truth Galeria (18).png
Optigami LadyBee Tikki i Pollen Biedronka łączy Miraculum Biedronki z Miraculum Pszczoły, aby unieruchomić Królową Stylu.
Optigami Galeria (451).png
Emobańkor Biedro-Pegaz Tikki i Kaalki Biedronka łączy Miraculum Biedronki z Miraculum Konia, aby teleportować się z bańki i zabrać Władcy Mroku kubek z kawą, w którym znajdował się Amok.
Sentibubbler Galeria (463).png
Efemeryd Shadow Noir Nooroo, Duusu i Plagg Władca Mroku łączy Miracula Motyla i Pawia z Miraculum Czarnego Kota.
Ephemeral Galeria (444).png
Gabriel Agreste Tikki i Plagg Gabriel Agreste łączy Miraculum Biedronki i Miraculum Czarnego Kota, by zdobyć potęgę absolutną.
Brakzdjęcia.png
Kontratak Biedro-Króli-Pegaz Tikki, Fluff i Kaalki Biedronka łączy Miraculum Biedronki z Miraculum Królika oraz Konia, aby teleportować się do pociągu i powierzyć Miraculum Psa Félixowi. Następnie przenoszą się do przeszłości.
Strikeback Galeria (270).png
Biedro-Pegaz Tikki i Kaalki Biedronka używa obu Miraculów, by teleportować Emo-potwora na słońce.
Sentibubbler Galeria (463).png
Monarch Nooroo, Trixx i Wayzz Gabriel łączy Miraculum Motyla, Miraculum Lisa oraz Miraculum Żółwia, by stworzyć swoją twarz z Akum, aby zastraszyć paryżan. Dodatkowo używa Mirażu do stworzenia iluzji symboli Miraculów i Osłony do ochrony twarzy.
Brakzdjęcia.png

Sezon 5[]

Evolution Monarch Nooroo, Fluff, Trixx, Pollen, Wayzz, Longg, Barkk Gabriel Agreste łączy Miraculum Motyla z Miraculum Królika, a następnie dołącza do nich Miraculum Lisa, Pszczoły, Żółwia, Smoka oraz Psa, aby zyskać przewagę nad bohaterami.
Monarch.png
Rabbit Noir Plagg i Fluff Czarny Kot łączy Miraculum Czarnego Kota z Miraculum Królika, aby móc podążać za Monarchem, który podróżuje w czasie.
KotoKrólik.png
TBA Barkk i Fluff Canigirl łączy Miraculum Psa z Miraculum Królika, aby odebrać Monarchowi jego Miraculum Królika oraz uciec z nim przez Norkę.
Canix.png

Ciekawostki[]

  • Po połączeniu Miraculów w tle pokazuje się znak przypominający znak yin yang.
  • Gdy ktoś łączy więcej niż dwa Miracula zyskuje dostęp jedynie do dwóch broni. Shadow Noir korzysta z laski oraz kija. Natomiast Biedro-Króli-Pegaz ma jo-jo i podkowę.
    • Wyjątkiem jest Monarch, ponieważ ma on bronie wszystkich Miraculów, których używa.

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement