FANDOM

Fred Haprèle Biedronka Logo Galeria 

Sztuka nazywa się „Niesamowite przygody Mima”. W roli głównej bardzo utalentowany, zachwycający aktor i mim.
Mylène Haprèle o Fredzie; Mim

Fred Haprèle — ojciec Mylène, pracuje jako woźny w szkole i jako mim. Został zainfekowany przez Akumę po tym, jak został oszukany przez współpracownika. Przyjął wtedy imię Mim i stał się super-złoczyńcą.

Osobowość Edytuj

NormalnieEdytuj

Fred jest miły i pracowity. Kiedy pracuje jako woźny w szkole, jest poważny i stanowczy w stosunku do innych ludzi. Jednak po pracy jest bardzo łagodny dla innych. Fred jest miły i opiekuńczy, bardzo lubi swoją pracę zarówno w szkole, jak i w roli mima. Mężczyzna bardzo kocha swoją córkę i szanuje ją. Nie wstydzi się pokazać swoich uczuć względem niej.

MimEdytuj

Jako Mim jest zimny i cichy. Nie zważa na to, czy przez jego postępowanie ucierpią inne osoby lub coś zostanie zniszczone. Kieruje nim jedynie zemsta, która całkowicie zaślepia Mima. Chce on ukarać swój zespół, a przede wszystkim Freda, przez który nie mógł wystąpić w przedstawieniu i został zastąpiony przez swojego dublera.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Fred to wysoki i szczupły mężczyzna o podłużnej, smukłej twarzy. Jego oczy są koloru brązowego, a krótkie, ciemnobrązowe włosy zawsze są schludnie ułożone.

Mężczyzna ubrany jest w białą koszulkę z dekoltem w kształcie litery "V", na co zazwyczaj zarzuca rozpiętą marynarkę w ciemnozielonym kolorze. Nosi on również dżinsowe spodnie oraz czarne trampki z białymi czubkami. W czasie występu na głowie nosi czarny melonik. Wewnątrz nakrycia głowy mieści się kieszonka, w której Fred chowa zdjęcie swojej córki.

MimEdytuj

Kiedy zostaje zaakumowany, jego skóra zmienia swój kolor przybierając fioletową barwę. Jego krótko ścięte włosy są koloru blond, a oczy zmieniają kolor na czarny. Dookoła oczu posiada czarny, mocny makijaż z narysowanymi łezkami u dołu.

Mim ubrany jest w biało-czarną bluzkę w pionowe pasy. Na wierzch zakłada krótką, czarną marynarkę w rękawami 3/4. Nosi on również białe spodnie z wysokim stanem oraz czarnymi wykończeniami przy kieszeniach. Jego kreację dopełniają wysokie biało-czarne buty.

W odcinku Dzień Bohaterów zostaje zaakumowany po raz kolejny, służąc Szkarłatnemu Władcy. Strój super-złoczyńcy zmienia swoją kolorystykę, przybierając kolor czerwony.

RodzinaEdytuj

Mylène Haprèle
(żyje)
Fred Haprèle
(żyje)

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

SerialoweEdytuj

  • W odcinku ArcyGlina można dowiedzieć się, ze pracuje również w szkole jako woźny.
  • W odcinku Mim możemy zobaczyć jego numer telefonu: +33635124.
  • W odcinku Lalkarka 2 można zobaczyć, że w Muzeum Grévin znajduje się woskowa figura Mima.

PozostałeEdytuj

  • Mim jest jednym z super-złoczyńców, których można zobaczyć w Ladybug PV.
    • Jako Mim posiada takie same umiejętności jak w Ladybug PV, jednak stworzone przez niego przedmioty nie rzucają cienia.
  • Animatorzy w czasie tworzenia animacji dodawali przedmioty tworzone przez Mima, a dopiero później je usuwano.[2]

PrzypisyEdytuj

  1. Przez Czarnego Kota w odcinku Mim.
  2. https://www.facebook.com/Miraculous.Ladybug/photos/a.296331537138512.58163.290735154364817/763898560381805/?type=3&theater

Zobacz też...Edytuj