FANDOM

 Fluff Biedronka Logo Galeria 
To było śniadanie czy obiad? Jaki dzień będzie wczoraj? Czy już jest jutro? Jak nadejdzie pojutrze to znowu będzie wczoraj.
— Fluff; Graficzas

Fluff – kwami królika, połączone z Miraculum Królika. Obecnie Miraculum, przebywa w szkatule. Posiada moc tworzenia tuneli czasoprzestrzennych, dzięki którym posiadacz Miraculum może się przenieść do dowolnego czasu. W przyszłości jego właścicielką zostanie Alix Kubdel.

OsobowośćEdytuj

Fluff wydaje się bardzo energiczną istotą, której trudno wejść w słowo. Wypowiada się w sposób chaotyczny, szybko przy tym mówiąc. Ma w sobie dużo ekspresji.

WyglądEdytuj

Ciało kwami jest koloru białego. Posiada on długie królicze uszy oraz okrągły, puszysty ogonek, które są charakterystyczne dla owego zwierzęcia. Posiada również długie królicze zęby oraz wąsiki usadowione przy pyszczku. Tęczówki mają kolor niebieski.

UmiejętnościEdytuj

Podobnie jak inne Kwami, Fluff potrafi latać, lewitować, a także przenikać przez różnego rodzaju przedmioty lub obiekty. Są to istoty żyjące tysiące lat, które nigdy nie umierają. Dzięki Miraculum Kwami są widoczne dla ludzkiego oka. Będąc połączonym z Miraculum, Kwami może przekazać swoje moce posiadaczowi biżuterii, tym samym zmieniając go w super-bohatera. Moce Fluff mogą zostać zwiększone za pomocą mikstur, dzięki czemu posiadacz Miraculum zyskuje nowe moce na jedną transformację. Super-umiejętnością, którą Kwami przekazuje swojemu użytkownikowi, jest Norka.

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

SerialoweEdytuj

  • Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Piaskowy Chłopiec.
  • Żywi się marchewkami.
  • Fluff po polsku oznacza puch.

PozostałeEdytuj

  • Królik jest czwarty z kolei w chińskim zodiaku.
  • Imię kwami zostało ujawnione przez twórcę serialu.[1]
  • Króliki są symbolem szybkości, przemijania, przemiany.
  • Nawiązuje do Białego Królika z Alicji w Krainie Czarów.
  • W oficjalnej książeczce o Kwami wydanej przez Zag można znaleźć informację, że jest to kobieta, natomiast cechy stworzenia to: społeczny, pacyfista, strachliwy. Podano również, że symbolem Kwami jest ewolucja. Posiada ono moc podróży w czasie[2].

PrzypisyEdytuj

  1. https://twitter.com/Thomas_Astruc/status/1062115576947097606
  2. https://miraculousladybug.fandom.com/wiki/File:Miraculous_Kwamis%27_Booklet_-_Fluff.jpg

Zobacz też...Edytuj