FANDOM

 Fleur Fatale Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Za kulisami 

Fleur Fatale – szósty odcinek serii internetowej Miraculous Chibi.

OpisEdytuj

Pragnąc dać Adrienowi prezent, Biedronka wyhoduje dla niego specjalny kwiatek. Ale nie zdaje sobie sprawy, że roślina jest mięsożerna... i głodna! Czarny Kot pędzi jej na ratunek![1]

StreszczenieEdytuj

Biedronka na jednym z pobliskich dachów podlewa kwiaty. Jej marzeniem jest podarowanie Adrienowi pięknego bukietu kwiatów. Wyjmuje ona nasiona pięknego kwiatu, które wsadza do jednej z doniczek i podlewa. Czas mija z znudzona Biedronka nie chce już czekać. Roślinę polewa specjalnym specyfikiem, dzięki któremu kwiat natychmiast wyrasta. Zachwycona bohaterka przygotowuje go, aby wyglądał jak najlepiej i zabiera się za pisanie listu do swojego wybranka. Kwiat zaczyna się ruszać.

Nieopodal przechodzi Czarny Kot. Dostrzega on ogromną roślinę, która chce zaatakować Biedronkę. Nie godząc się na to rzuca się na kwiat i broni swoją towarzyszkę. Słysząc coś dziwnego Biedronka zdejmuje słuchawki i spogląda za siebie. Jej kwiat jest całkowicie zniszczony. Smutna zaczyna płakać nad stratą. Aby ją pocieszyć, Czarny Kot daje dziewczynie jeden z ocalałych kwiatków. Biedronka uśmiecha się, posyła mu buziaka i odchodzi. Bohater rumieni się, jednak zostaje porwany przez krwiożerczą roślinę, która chce go pożreć.

PostacieEdytuj

VideoEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. https://www.youtube.com/watch?v=uT8AB6jTOB4

Zobacz też...Edytuj