FANDOM

Fang Biedronka Logo Galeria 

Feng potrzebuje prawdziwej wanny, nie nędznego brodzika jak w jednym hotelu po drugiej stronie ulicy.

Fang – udomowiony krokodyl, którego właścicielem jest Jagged Stone.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Fang jest oswojonym krokodylem. Wydaje się być bardzo grzecznym oraz posłusznym zwierzęciem. Z zachowania przypomina psa (macha ogonem, wystawia język) oraz bardzo lubi się bawić. Warczy i jest niemiły dla ludzi, których nie lubi. Bardzo lubi kiedy Jagged kąpie go w wannie oraz poświęca mu czas. Nigdy nie rozstaje się ze swoim panem. Piosenkarz dba o krokodyla i chce dla niego jak najlepiej. Fang jest również karmiony najlepszymi daniami.

SmokEdytuj

Po przemianie jest wierny swojemu właścicielowi i spełnia każdy jego rozkaz. Pomaga Diablo Rockmanowi w osiągnięciu jego celu.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Fang jest krokodylem. Ciało ma w kolorze szarym i złote oczy z podłużnymi źrenicami. Jest pokryty łuskami, na zakończeniach łap ma długie, spiczaste pazury, a w paszczy ostre kły. Nosi obrożę z nazwą jego właściciela.

SmokEdytuj

W odcinku Diablo Rockman zmienia się w dużego smoka z łuskami w kolorze fioletowym na grzbiecie oraz jaśniejszym jego odcieniu na brzuchu. Posiada wtedy skrzydła oraz jaskrawe, zielone oczy.

W odcinku Dzień Bohaterów zostaje zaakumowany po raz kolejny, służąc Szkarłatnemu Władcy. Strój super-złoczyńcy zmienia swoją kolorystykę, przybierając kolor czerwony.

RelacjeEdytuj

Jagged StoneEdytuj

Jagged jest właścicielem Fanga. Bardzo się kochają i traktują jak najlepsi przyjaciele. Aby nie stracić zwierzaka, Stone założył mu obrożę z informacjami dotyczącymi właściciela Fanga. Lubi być kąpany przez swojego pana.

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Przez Jaggeda w odcinku Pixelator

Zobacz też...Edytuj