FANDOM

 Félix Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Błędy w animacji 
Felix (290)
Félix

Félix
Lady Wifi, Reflekto, Wonna Księżniczko, stanowicie od teraz Trio Sprawiedliwych. Daję wam moc wymierzenia kary chłopakowi, który był przyjacielem, a który bez skrupułów was skrzywdził.

Félix - dwudziesty trzeci odcinek 3 sezonu i siedemdziesiąty piąty odcinek serialu ogółem.

OpisEdytuj

Kiedy kuzyn Adriena, Félix, sieje niezgodę między Adrienem i jego przyjaciółmi, Alya, Rose i Juleka zostają zaakumowane w Trio Sprawiedliwych. Czy Biedronka i Czarny Kot będą w stanie powstrzymać trzech złoczyńców i rozwiązać tą sprawę z pomocą Félixa?[1]

StreszczenieEdytuj

Gabriel odwiedza swoją żonę obiecując, że niebawem wejdzie w posiadanie Miraculum Biedronki oraz Czarnego Kota, dzięki czemu stanie się wszechmocny i będzie mógł znowu być z Emilie. Składając obietnicą na palec małżonki oraz swój nakłada srebrne obrączki. W tym samym momencie Nathalie odbiera telefon i wysyła ochroniarza Adriena po tajemniczą osobę. Po chwili do kobiety dołącza Gabriel, obserwując pomnik, przed którym siedzi Adrien. Kobieta namawia swojego właściciela, aby podzielił się z Adrienem sekretem, który skrywa już od roku. Gabriel dołącza do swojego syna mając nadzieję, że będzie mógł mu o wszystkim powiedzieć. Nastolatek przerywa mu twierdząc, że wie o co chodzi i nie ma nic przeciwko temu, aby był z Nathalie. Te słowa wywołują u Gabriela gniew. Na odchodne mężczyzna ozięble informuje swojego syna, iż spodziewają się oni gości. Tymczasem na statku rodziny Couffaine zgromadzili się Juleka, Max, Kim, Rose, Alya, Nino, Luka oraz Marinette. Na wideoczacie rozmawiają oni również z Alix, Marciem, Nathanielem, Mylene, Ivanem, Kagami, Lilą oraz Chloe. Marinette przekonuje przyjaciół, że w tak ważnym dniu nie mogą pozostawić Adriena samego, jednak są oni świadomi, że Gabriel Agreste nie zgodzi się na to. Dziewczyna wpada na pomysł, aby wspólnie nakręcili video pokazujące to, jak ważny jest dla nich Adrien. Mając wystąpić jako pierwsza, Marinette zaczyna panikować tłumacząc się, że musi przemyśleć swoje słowa, które skieruje do chłopaka. Alya zaczyna nagrywać Nino.

Nathalie prosi Adriena, aby ten dołączył do swojego ojca. Kiedy chłopak staje przed drzwiami wejściowymi, w posiadłości zjawia się osoba, która wygląda podobnie jak Emilie. Okazuje się, że tajemniczą kobietą jest Amelie, bliźniacza siostra Emilie, która z radością wita z gospodarzami. Kobieta oznajmia, że będzie im raźniej jeśli spędzą ten trudny dzień razem, co wywołuje uśmiech na twarzy Adriena. W drzwiach zjawia się również Felix, syn Amelie, który bez żadnych emocji wita się ze swoim kuzynem. Chłopak wita się również z Gabrielem, jednak mężczyzna nie odwzajemnia jego uścisku dłoni. Amelie zauważa, że Gabriel posiada pierścień należący do rodziny Graham de Vanily informując, że chciałaby ją odzyskać. Gabriel, nie chcąc oddać tak cennej dla siebie biżuterii proponuje, aby przybyli goście odpoczęli po długiej podróży. Adrien zabiera Felixa do swojego pokoju. Tymczasem przyjaciele Adriena kończą nagrywać specjalny filmik dla Adriena i jedyną osobą, która pozostała jest Marinette. Speszona dziewczyna zabiera tablet, aby móc nagrać swój monolog w samotności. Tikki doradza swojej właścicielce, aby mówiła od serca, w wyniku czego Marinette wyjawia swoje uczucia do chłopaka. Kwami powstrzymuje ją, aby nie usuwała nagrania. Alya zaczyna pośpieszać swoją przyjaciółkę, a widząc jej minę oraz zachowanie domyśla się, że Marinette wyznała swoje uczucia.

Adrien próbuje dogadać się z Felixem, jednak jego kuzyn nie jest aż tak skory do przyjaźni. W końcu chłopak przeprasza za to, że nie był obecny na pogrzebie ojca Felixa. Mimo iż spotyka się ze słowami krytyki od strony kuzyna, Adrien tłumaczy mu, że mimo wszystko jego ojciec jest bardzo opiekuńczy. Felix uśmiecha się i przytula nastolatka. To wszystko okazuje się nie być szczere, kiedy z kieszeni Adriena wyciąga telefon. Pytając go o szachy chce na chwilę pozbyć się Adriena, aby móc swobodnie przeglądać jego szafki. Widząc w jednej z szafek ser na złość zgniata go pod poduszką. Plagg, widząc to wszystko, od razu informuje swojego właściciela, jednak chłopak szybko zbywa Kwami i próbuje próbuje wytłumaczyć zachowanie swojego kuzyna. Słysząc o swojej matce Adrien smuci się i zabierając potrzebne rzeczy schodzi na dół. Felix w tym czasie siedzi w łazience udając, że bierze prysznic, aby móc przeglądnąć zabrany wcześniej telefon. Pod nosem komentuje fakt, że Adrien zakochał się w super-bohaterce, kiedy na telefon przychodzi wiadomość, która została wysłana przez przyjaciół Adriena. Felix negatywnie ocenia każdego kto przyczynił się do nagrania filmu, po czym usuwa wiadomość. Tłumacząc się brakiem czystych ubrań zabiera rzeczy swojego kuzyna, aby móc się za niego przebrać. Felix, wyglądając jak Adrien, nagrywa odpowiedź na otrzymane nagranie i wysyła je do pozostałych osób. Słysząc o wiadomości zwrotnej Marinette zaczyna panikować, nie wiedząc w jaki sposób Adrien mógł odpowiedzieć na jej słowa. Krążąc po statku w końcu trafia na pokój, w którym znajduje się Luka. Chłopak pociesza ją i uspokaja mając nadzieję, że się jej uda. Wszyscy odtwarzają wiadomość, w której chłopak negatywnie wypowiada się filmie obwiniając swoich przyjaciół o to, że przypominają mu o smutku, który towarzyszy mu w tym dniu oraz obraża swoich przyjaciół. Marinette nie jest w stanie uwierzyć w to, że słowa te zostały wypowiedziane przez Adriena. Ową wiadomość, dzięki Lili Rossi, otrzymuje również Gabriel. Mężczyzna domyśla się, że nagranie zostało wysłane przez Felixa, jednak Nathalie proponuje, aby wykorzystać tą sytuację i smutek przyjaciół nastolatka. Gabriel zgadza się z jej słowami i zmieniając się we Władcę Ciem wysyła Akumę. Tymczasem uczniowie z klasy Adriena nie mogą uwierzyć w to, że film jest prawdziwy, jednak Markov i Max potwierdzają jego autentyczność. Jedynie Marinette pozostaje przy zdaniu, że filmu nie wysłał Adrien. Wyczuwając złe emocje Akuma wnika w tablet, które trzymają Alya, Juleka i Rose. Dziewczęta zmieniają się w Trio Sprawiedliwych. Marinette szybko ucieka i zmienia się w Biedronkę.

Nino próbuje uspokoić swoje przyjaciółki i odwieść je od zemsty, jednak Trio Sprawiedliwych nie chcą go słuchać. Aby ukarać chłopaka za nieposłuszeństwo Lady Wifi pauzuje go. Kiedy tylko zjawia się Biedronka, Wonna Księżniczka dookoła siebie rozpyla perfumy, dzięki czemu zmienia Maxa i Kima w swoich poddanych, których wykorzystuje do walki z bohaterką, same natomiast uciekają. Władca Ciem nakazuje swojej asystentce, aby pilnowała Adriena i nie pozwoliła, aby Trio Sprawiedliwych go skrzywdziły. Kiedy tylko zjawia się w pokoju chłopaka obok niego staje drug Adrien - przebrany Felix, który niczym nie różni się od swojego kuzyna. Wkrótce w pokoju zjawiają się zaakumowane dziewczęta, które czują się zdezorientowane widząc dwóch Adrienów. Aby ukarać właściwego pytają się o to, który Adrien jest okrutną kopią. Adrien zwala całą winę na Felixa, jednak przez to Wonna Księżniczka zaczyna podejrzewać, że to on musi być prawdziwym Felixem. W obronie chłopaka staje Nathalie. Adrien podając się za swojego kuzyna ucieka, przez co Trio Sprawiedliwych obierają go za cel. Dziewczęta zostają zatrzymane przez Nathalie, której obowiązkiem jest chronić chłopaka, jednak szybko polega w walce i zostaje zmieniona w kopię Reflekty i zapauzowana przez Lady Wifi. Władca Ciem informuje złoczyńców, że zostały nabrane przez Adriena, a prawdziwy Felix nadal jest z nimi w pokoju. Trio Sprawiedliwych chcą ukarać chłopaka za to, co im zrobił, jednak nie są w stanie go złapać. Tymczasem Adrien ukrywa się w bezpiecznym miejscu, a widząc zbliżającą się Biedronkę sam przechodzi transformację i zmienia się w Czarnego Kota. W tym samym czasie Biedronka zabiera ze sobą Felixa myśląc, że jest to Adrien. Kiedy są bezpiecznie, chłopak zatrzymuje super-bohaterkę i zdradza jej, że od dawna jest w niej zakochany. Po chwili zbliża się do dziewczyny chcąc ją pocałować, co wywołuje złość u Biedronki. Bohaterka od razu się orientuje, że nie jest to prawdziwy Felix. Jej przypuszczenia zostają potwierdzone przez Czarnego Kota, który twierdzi, że prawdziwy Adrien o wszystkim mu powiedział. Widząc zbliżających się złoczyńców Biedronka wykorzystuje Szczęśliwy Traf, wyczarowując w tej sposób puszkę z bitą śmietaną. Lady Wifi, Wonna Księżniczka oraz Reflekta otaczają swoich przeciwników, po czym zapada pomiędzy nimi chwila ciszy oraz bezruchu. Wykorzystując zaistniałą sytuację Felix odbiera Lady Wifi tablet, jednak nie zamierza on pomóc super-bohaterom. Chłopak kontaktuje się z Władcą Ciem, aby zawrzeć z nim kontrakt i zyskać zdobyć "pewną błyskotkę". Władca Ciem za pośrednictwem złoczyńców zgadza się na układ oczekując, że chłopak pomoże mu w zdobyciu Miraculi Biedronki i Czarnego Kota. Biedronka rozmyśla plan, dzięki któremu szybko unieruchamia Trio Sprawiedliwych i łapie w locie Felixa, który upuszcza tablet Lady Wifi. Po uwolnieniu Akumy Biedronka może oczyścić motyla i przywrócić Paryżowi dawny porządek.

Felix, Adriem, Amelie oraz Gabriel spotykają się w holu. Chociaż Amelie próbuje usprawiedliwić postępowanie swojego syna, Felix przerywa jej twierdząc, że nie zasługuje na wybaczenie, jednak chce się zmienić. Adrien wierzy swojemu kuzynowi i przytula go na pożegnanie. W czasie pożegnania Gabriel wymienia z nastolatkiem uścisk dłoni, po czym Felix oraz jego matka opuszczają posiadłość. Adrien zatrzymuje swojego kuzyna mówiąc, że zawsze może do niego zadzwonić. Będąc już w pokoju chłopak przeprasza za wszystko Plagga. Mówiąc swojemu Kwami o filmiku od znajomych, którego ostatecznie nie zobaczył wpada na pomysł, aby nagrać dla nich podziękowania. Marinette jest zachwycona wiadomością kilkukrotnie odtwarzając wyznanie chłopaka. Natomiast Gabriel w czasie pracy zauważa, że z jego ręki zniknęła jedna z obrączek. W tym samym czasie Felix oraz Amelie wsiadają do pociągu. Po zajęciu swoich miejsc chłopak pokazuje swojej matce, że zdobył jedną z rodzinnych obrączek. Kobieta przekazuje obrączkę swojemu synowi. Tymczasem Gabriel udaje się do miejsca, w którym spoczywa jego żona i zabiera z jej dłoni obrączkę.

PostacieEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Pozostali bohaterowieEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Premiera odcinka miała miejsce 13 listopada 2019 roku w Wielkiej Brytanii[2].
  • Jest to jak dotąd jedyny odcinek, którego tytuł nie jest powiązany z imieniem super-złoczyńcy, Emo-potwora lub posiadacza Miraculum.
  • Oryginalna, francuska nazwa super-złoczyńców, punisseuses, oznacza osoby lubiące karać.
  • W odcinku debiutuje Félix Graham de Vanily - kuzyn Adriena.
  • Ujawniono, że Emilie Agreste pochodzi z rodziny Graham de Vanily oraz ma siostrę – bliźniaczkę Amélie, natomiast Félix jest synem Amélie.
  • Podobnie jak w odcinku Kameleon, Marinette jest w stanie odróżnić prawdziwego Adriena od jego sobowtóra.
  • Félix zabiera Gabrielowi srebrną obrączkę, zmuszając ojca Adriena do zabrania pierścionka należącego do Emillie.
    • Pierścienie należą do rodziny Graham de Vanily, natomiast Félix Graham de Vanily wraz ze swoją matką przyjechali do posiadłości Agreste'ów, aby odzyskać utraconą rodzinną biżuterię.
  • Pierwszy raz jedna Akuma powoduje powstanie trzech super-złoczyńców w tym samym czasie, tworząc Trio Sprawiedliwych.
  • Ujawniono, że Władca Ciem może porozumiewać się za pomocą zaakumowanych super-złoczyńców, tak samo jak mogą to robić z iluzjami Lisica i posiadacze Miraculum Lisa oraz Mayura z Emo-potworami.
  • Adrien zauważa, że Gabriel i Nathalie są sobie bliscy.
  • Odcinek ujawnia, iż Nathalie opanowała sztuki walki i jest ona w stanie skutecznie walczyć z super-złoczyńcami jako postać cywilna.
  • To pierwszy raz, kiedy Biedronka uderza pięścią niezaakumizowanego cywila w twarz.

Odcinek online Edytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Kitka Logo Obejrzyj na YT (Napisy PL) >>KLIK<<

PrzypisyEdytuj

Zobacz też...Edytuj

Pokaż/Ukryj
Odcinki

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieDzień BohaterówStarcie Miraculów

Filmy pełnometrażowe

Ladybug & Cat Noir: AwakeningMiraculous (film)

Inne produkcje

Internetowe serie

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

Nieznane produkcje

Biedronka na Halloween

Anulowane produkcje

Gagotor